srijeda, 22. ožujka 2017.

TESTER BOX OŽUJAK

Ovaj mjesec Tester box je promijenio datum svog dolaska sa sredine mjeseca tj. 15. u mjesecu na 22. dan u mjesecu. Je li se isplatilo čekati 7 dana duže pročitajte u nastavku.


Dizajn kutijice je kao i uvijek presladak .





Tu je i nova inspirativna porukica :









Tester box za ožujak sadrži ukupno 7 proizvoda :



U Tester boxu za ožujak nalaze se 3 proizvoda u punoj veličini (full size) :





4 proizvoda su u putnima pakiranjima :









CATRICE GLAM & DOLL FALSE LASHES MASKARA





Zakrivljena elastomera četkica zahvaća svaku pojedinu trepavicu i prekriva je dubokom, crnom teksturom. Za efekt umjetnih trepavica.
Cijena za 9.5 ml -31,90 kn




SCHWARZKOPF GLISS FIBER THERAPY REPAIR-IN-OIL SPREJ




Inovativni sprej kosi daje mekoću i sjaj. Protresite bočicu kako biste aktivirali formulu OMEGAPLEX i njegujuća svojstva ulja.
Cijena za 100 ml - 29,90 kn



URIAGE EXTRA-RICH DERMATOLOGICAL




Namijenjen za čišćenje osjetljive kože lica i tijela. Za bebe, djecu i odrasle. Čisti, hidratizira, umiruje i pruža mekoću. Bez sapuna. Bez parabena.
Cijena za 400 ml -148,00 kn.


NIVEA CREME & OIL PEARLS CHERRY BLOSSOM GEL ZA TUŠIRANJE





Kremasta formula nježnog mirisa cvijeta trešnje. Obogaćena arganovim uljem i uljnim perlama nježno čisti i hidratizira.
Cijena za 250 ml - 21,90 kn


NIM PILING ZA ČIŠĆENJE LICA





Dvojni efekt pilinga i čistača kože. Nim djeluje antibakterijski i pročišćavajuće. Granule marelice rade nježni piling lica uklanjajući mitesere i odumrle stanice.
Cijena za 75 ml

L`OREAL PARIS ELSEVE EXTRAORDINARY CLAY ŠAMPON



Nova formula bez silikona obogaćena glinama temeljito čisti korijen kose i hidratizira suhe vrhove. Tri dana čiste i svježe kose.
Cijena za 250 l - 23,90 kn


MANILA GRACE LOSION ZA TIJELO




Za svilenkasto meku i mirisnu kožu tijela. Buket intenzivnih nota koje pristaju uz znatiželju i strast snažne žene te naglašavaju njezinu senzualnost.
Cijena za 200 ml - 99,90 kn

U ovom Tester boxu ovisno o anketi bili su i slijedeći proizvodi :

MAYBELLINE NEW YORK FIT ME! MATTE AND PORELESS. Tekući puder s mat efektom za normalnu do masnu kožu. Formula s upijajućim puderom kontrolira sjaj i čini pore manje vidljivima. Cijena za 30 ml - 54,90 kn.

SCHWARZKOPF GLISS FIBER THERAPY ŠAMPON. S OMEGAPLEX tehnologijom ; nježno čisti kožu, obnavlja oštećene veze među vlaknima unutar vlasi i štiti od budućih oštećenja. Cijena za 250 ml -22,49 kn.

Kuća Magične Trave Sapun za intimnu njegu. Sadrži pažljivo odabrane, potpuno prirodne i organske sastojke koji pomažu pri održanju prirodnog pH intimnog područja. Cijena za 150 ml - 75,00 kn.





MOJI DOJMOVI :

Odmah na početku moram napisati da me je Tester box malo razočarao ovaj mjesec i to iz razloga jer koliko god se trudila da shvatim logiku kojom dobivamo proizvode ja to ne uspijevam. Naime uvijek do sada sam kada se radi o proizvodima koji nisu isti već se navodno pakiraju prema anketi ja dobijem onaj jeftiniji proizvod koji mi po ničemu ne odgovara. Ovaj mjesec u Tester boxu je dio cura dobio Maybelline puder a dio L`oreal šampon, ja sam u anketi napisala da imam suhu kožu ali i suhu kosu i po nekoj logici nisam dobila puder za normalnu do mješovitu kožu već šampon za kosu suhih vrhova a masnoga vlasišta. Sada slijedom toga dolazimo da je jedan od proizvoda koji se nalazio u svim boxovima bio i Nim piling za čišćenje lica namijenjen masnoj koži lica, znači bez obzira na moju suhu kožu i ispunjenu anketu. Proizvod koji mi se najviše sviđa iz ovog Tester boxa je definitivno Manila Grace losion za tijelo koji miriši naprosto savršeno. Ako se žena može zaljubiti u mirisni losion za tijelo onda sam zaljubljena :). Veselim se isprobati Catrice maskaru kao i Schwarzkopf Gliss Fiber Therapy Repair-in-Oil sprej i naravno Uriage gel. Koliko god voljela pojedine brandove ne sviđa mi se forsiranje uvijek istih u ovim kutijama kao npr. Nivea, Uriage i Himalaya.  Moja najveća zamjerka je na to što se stalno spominje ta famozna anketa a imam osjećaj da ona baš i nije od velikog značenja prilikom pakiranja kutija jer po mome skromnome mišljenju ako je anketa zaista relevantna onda bi po njoj trebalo birati apsolutno sve proizvode. Jer smiješno je da sa jedne strane puder za normalnu do mješovitu kožu nije našao put do moje suhe kože dok je piling za masnu kožu stigao bez problema. Iako ne mogu reći da je ovaj Tester box siromašan proizvodima jer sjećam se i boxa sa samim uzorcima ipak smatram da sam 100 kuna mogla i pametnije iskoristiti.

Jeste li kupili Tester box za ožujak ? Kakvi su vaši dojmovi ?

3 komentara:

  1. Drago mi je da nisam jer svi proizvodi osim losiona za tijelo potpuno su mi nezanimljivi.

    OdgovoriIzbriši
  2. dosada nisam uzela niti jedan box,ali želim.
    imam namjeru..
    možda već uzmem barem za sljedeći mjesec da vidim kakvo će biti moje iskustvo :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Vidis ja svaki mjesec dobijem bas po anketici, mozda imam srece doduse. Pisi joj mozda, te previdi ili ne dobije anketicu. Ja bez boxa ne mogu zamislit mjesec

    OdgovoriIzbriši