ponedjeljak, 30. travnja 2018.

ZIAJA ACAI BERRY LINIJA SA "TECH NECK" UČINKOM

Ukoliko čitate moj blog onda znate da sam u Ziaja kozmetici već pronašla neke svoje favorite a njih možete pogledati ovdje. Nedavno je Ziaja predstavila novu Accai berry liniju koja se preporuča za umornu kožu, kožu kojoj nedostaje svježine te kožu sa prvim borama kod osoba starijih od 17 godina. 




Linija s antioksidansima protiv "tech neck" učinka, posljedica je koja je uzrokovana naginjanjem glave nad mobilnim uređajima i kompjutorima. 

Proizvodi iz linije korigiraju prve bore te imaju zaglađujuća i hidratizirajuća svojstva.

Optimalno kombiniraju regenerativno i zaštitno djelovanje; svi proizvodi su dermatološki i alergološki testirani, pH neutralni te nisu testirani na životinjama.


GLAVNI SASTOJCI :

Acai bobice, hesperidin metil kalkon i beta glukan


DJELOVANJE :

Acai bobice neutraliziraju štetno djelovanje slobodnih radikala te učinkovito štite kožu, posebno onu koja je izložena zagađenom zraku, prašini, klimi ili intenzivnom suncu.

Hesperidin metil kalkon ima anti-upalna i anti-alergijska svojstva, poboljšava mikrocirkulaciju krvi, jača i štiti stijenke krvnih žila. Smanjuje natečenost i podočnjake ispod očiju te poboljšava izgled kože.

Beta glukan - polisaharid iz zobenih žitarica. Regenerira kožu. Poznat po svojim ljekovitim i umirujućim svojstvima.





OSTALI AKTIVNI SASTOJCI :

Hijaluronska kiselina, vitamin B5, canola ulje, vitamin E, shea maslac, cink coceth sulfat


Ziaja acai berry linija se sastoji od 8 proizvoda - maska za lice i vrat, dnevna krema za lice, krema za lice i vrat, serum za lice i vrat, tonik za lice, micelarni piling gel, hidratizirajući gel za tuširanje te satenski mousse za tijelo.


Ja sam na recenziju dobila 3 proizvoda - Ziaja accai berry serum i kremu za lice i vrat i satenski mousse za tijelo.





ZIAJA ACAI BERRY KREMA ZA LICE I VRAT PROTIV "TECH NECK" UČINKA






Ziaja acai berry krema za lice i vrat protiv "tech neck" učinka intenzivno hidratizira i jača kožu, povećava njenu elastičnost, zaglađuje bore, ima antioksidativno djelovanje, te pruža izvrstan regenerativni učinak koži tijekom noći. Može se koristiti i u dnevnoj njezi, a učinak kreme odražava se u glavnim sastojcima poput acai bobica, hesperidin metal kalkonu, beta-glukanu, kanola ulju, hijaluronskoj kiselini i vitaminu E. Krema vidljivo utječe na smanjenje dubine i širine bora, poboljšava gustoću kože te omogućuje pravilnu hidrataciju. Ova izvrsna hidratantna emulzija pruža osjećaj svježe, netom odmorene kože!




Ziaja acai berry krema za lice i vrat dolazi u tubici koja je tipična za Ziaja kreme a tubica je ovoga puta plave boje. Koliko volim ove tubice radi higijene i jednostavnog nanošenja kreme, toliko ih i ne volim jer mi pri kraju korištenja dosta proizvoda ostane u tubici i onda je jedino rješenje prerezati tubicu da bi se proizvod iskoristio do kraja. Količina proizvoda je kao za većinu Ziaja krema 50 ml. Tekstura kreme je gušća od seruma ali opet dovoljno lagana da se brzo upije u ložu. Miris je u cijeloj Ziaja acai berry liniji isti i po meni je to vrlo ugodan miris acai bobica.



Pakiranje 50 ml - 59,90 kuna

SASTAV :





Ziaja acai berry krema za lice i vrat je krema koja odlično njeguje i hidratizira kožu lica i vrata a opet ova krema na koži nije nimalo teška i masna već se brzo upija u kožu. Kako ova krema nema zaštitni faktor ja sam ju većinom koristila za noćnu njegu i to najčešće u kombinaciji sa Ziaja acai berry serumom za lice i vrat. Imam suhu kožu lica i mogu reći da sam zaista zadovoljna hidratacijom koju ova krema daje mojoj koži. Nakon mjesec dana korištenje kreme i seruma zadovoljna sam izgledom svoje kože koja je nahranjena, mekana i zaglađena pa čak mi se čini i nekako zategnutija ali to je samo moj subjektivni dojam . Na kremi piše da je namijenjena i za osjetljivu kožu i to potvrđujem činjenicom da nisam imala nikakve negativne reakcije na ovu kremu.


ZIAJA ACAI BERRY SERUM ZA LICE I VRAT PROTIV "TECH NECK" UČINKA





Ziaja acai berry serum za lice i vrat protiv "tech neck" učinka intenzivno zaglađuje, hidratizira i jača kožu, smanjuje crvenilo i ujednačava ten. Koncentrirani serum za oporavak kože s antioksidativnim djelovanjem ima brzoupijajuće svojstvo, a idealan je i kao make-up podloga. Bogat je aktivnim sastojcima kao što su acai bobice, vitamin E i hijaluronska kiselina te pruža osjećaj ugode i zaista učinkovitu njegu kože!




Ziaja acai berry serum dolazi u praktičnom pakiranju sa pumpicom koja omogućuje da serum lako dozirate. Serum je lagane gelaste teksture te se jako brzo upija u kožu a po nanošenju imam baš osjećaj da osvježi moju kožu ( moj subjektivan dojam je kao da malo hladi kožu) i već sada znam da ću ga obožavati ovoga ljeta. Što se mirisa tiče nema se tu što puno pisati o tome jer znam da postoje ljudi koji vole dodatak mirisa u preparativnoj kozmetici i oni koji ne vole i točka. Ja spadam u ovu skupina koja voli mirisne kremice za lice pa mi je kod ovoga seruma dodatan plus što ima nježan miris.



Pakiranje 50 ml - 59,90 kuna

SASTAV :



Ziaja acai berry serum za lice i vrat moj je favorit iz ove kolekcije. Posebno mi se sviđa što se serum jako brzo upija a kako u svom sastavu ima dimethicone savršeno zagladi lice te je idealan kao podloga za make up. Imam suhu kožu i ovaj serum sam mi nije bio dovoljan ali u kombinaciji sa kremom bio mi je odličan. Moju kožu je hidratizirao i zagladio a odmah po nanošenju osjetila bih ugodan osjećaj hlađenja na koži a to njegovo svojstvo jedva čekam osjetiti na koži u vrućim ljetnim danima. Ono na čemu sam zahvalna ovome serumu je činjenica da na njemu piše da ima taj "tech neck" učinak pa sam ga redovito nanosila i na vrat ( a inače serum rijetko nanosim na vrat premda znam da bih trebala ali većinom se šminkam nakon tuširanja a tada na dekolte i vrat već namažem ono čime namažem i tijelo ) i moram priznati da upravo na vratu vidim najbolje rezultate. Nije sad da na vratu nemam niti jedne bore već koliko sati u danu provedem sa glavom prema dolje buljeći u neki od ekrana sigurno bi bez ovoga seruma moj vrat bio u puno gorem stanju. Inače imam osjetljivu kožu i uvijek volim naglasiti da osim njege od preparata tražim i da ne izazovu nikakve negativne reakcije na mojoj koži a Ziaja acai berry serum se odlično slagao sa mojom kožom.


ZIAJA ACAI BERRY SATENSKI MOUSSE ZA TIJELO PROTIV "TECH NECK" UČINKA





Ziaja acai berry satenski mousse za tijelo protiv "tech neck" učinka jedinstven je proizvod na tržištu s laganim i hidratizirajućim svojstvima koji pruža nezaboravno senzualno iskustvo. "Tech neck" su bore oko vrata formirane kao rezultat kontinuiranog naginjanja glave pri korištenju mobilnih telefona i sličnih uređaja, a acai bobice kao glavni sastojak djeluju kao korekcija navedenih bora i vrlo su jak antioksidans. Mousse intenzivno zaglađuje i omekšava epidermu, te uz obilje aktivnih sastojaka, sadrži također i modificirani škrob. To je tvar dodana posebnom tehnologijom koja emulgira teksturu proizvoda i pretvara ju u prozračni mousse koji se jako lagano upija. Mousse ne ostavlja ljepljivi osjećaj nakon nanošenja i samim time primjenu čini izuzetno ugodnom.



Ziaja acai berry mousse dolazi u plavoj plastičnoj teglici u količini od 200 ml. Ovaj mousse ima lijepi miris acai bobica kao i ostali proizvodi iz ove linije te se brzo upija u kožu.


Pakiranje 200 ml . 44,90 kuna

SASTAV :




Osobno mi se Ziaja acai berry mousse za tijelo jako sviđa jer iako lagan moju kožu lijepo hidratizira a posebno mi se sviđa što se vrlo brzo upija u kožu a pritom ne ostavlja ljepljivi film na mojoj koži. Posebno mi se sviđa što je miris lagan i ne mijenja se u dodiru sa kožom (barem kod mene). Kao i ostali proizvodi iz ove linije i mousse za tijelo ima "anti tech" učinak pa ako poput mene vrat volite namazati nakon tuširanja proizvodom kojim njegujete i tijelo onda je ovo pravi proizvod za vas. Sviđa vam se ideja da njegujući i hidratizirajući kožu tijela usput njegujete svoj vrat i borite se protiv bora na vratu uz ugodan miris acai bobica ? Onda svakako isprobajte Ziaja acai berry mousse za tijelo a ne zaboravite da je cijela Ziaja acai berry linija pogodna i za osjetljivu kožu.
PR PROIZVOD (u recenzijama iznosim svoje iskreno mišljenje bez obzira na porijeklo proizvoda)


Jeste li isprobali Ziaja acai berry liniju ?   Ako niste koji proizvod bi voljeli isprobati ?





Nema komentara:

Objavi komentar