utorak, 31. ožujka 2015.

BEAUTY BLOG DAY 2015.

Kao što već vjerojatno znate 28.03.2015. godine je održan 3. Beauty Blog Day i ujedno prvi kojemu sam imala čast prisustvovati.Moram priznati da sam se ovome danu veselila danima i da sam bila vrlo uzbuđena i sretna. Biti ću iskrena i priznati da iako sam se jako veselila tome danu,kada je on napokon osvanuo i kada sam doputovala u Zagreb,sa nekim strahom sam se uputila prema Spoon restoranu u Hypo centru. Mislila sam si u sebi,pa joj pa ja tamo nikoga ne znam i slično.Međutim čim sam kročila nogom u restoran Spoon i vidjela sva ta poznata lica koja sam donedavno sretala po raznim blogovima koje vjerno pratim,svaka nelagoda je nestala.Bilo je zaista prekrasno vidjeti toliko cura zaljubljenih u kozmetiku na jednom mjestu i biti jedna od njih.Sve moje blogokolegice su uistinu prekrasne osobe i žao mi je da se možda nisam upoznala sa svakom sa kojom sam htjela ali nadam se da će biti prilike već slijedeće godine (tko zna možda i prije).Htjela sam napraviti puno fotkica ali toliko mi je bilo dobro da sam uživala u svakoj sekundi pa na kraju baš i nisam puno fotografirala.










Program Beauty Blog Daya je bio zaista dobro organiziran pa je tako od 9:30 do 10:00 sati bio predviđen dolazak,registracija,doručak i kavica.
Oko 10 sati pozdravile su nas organizatorice kratkim uvodnim govorom Ana Popović Kišur i Mirela Vrbanc. 





Nakon toga oko 10 i 15 h Avon nam je priredio predstavljanje svoje nove linije Nutraeffects. Kako je cijela ta linija na bazi različitih hranjivih sjemenki poput chia sjemenki, sjemenki nara i sjemenki egzotičnog cvijeta rajske ptice Avon je to predstavljanje prigodno nazvao-Ljepota dolazi iznutra. Kako i inače konzumiram chia sjemenke i sjemenke nara ova linija me jako zaintrigirala a zahvaljujući Avonu imati ću prilike i isprobati kremu iz njihove nove Nutraeffects linije pa ću vam moći prenijeti svoje dojmove.



Od 10 i 40 h do 11 i 30 h imali smo po meni vrlo korisnu edukaciju o bloganju gdje smo se između ostalog dotakli i tema kako ostvariti bolju čitanost te kako komunicirati i predstavljati se brandovima.
Zatim je uslijedio vrlo uzbudljiv dio eventa,predstavljanje jednog uređaja koji je postao predmet mojih najskrivenijih želja :). To je uređaj za čišćenje lica FOREO( https://www.facebook.com/foreo?fref=ts ) a imali smo ga  priliku i isprobati.

 



Zatim je uslijedila jedna slatka pauza tj. Sweet Break by Avon gdje smo imali prilike uživati u prefinim cupcakesima i torti koji su djelo ruku Jelene sa bloga TheChloee's everyday Ne samo da su torta i cupcakesi bili prefini već su i savršeno izgledali.





U 12 :00 h sati je slijedilo eksluzivno predstavljanje nove Biobazine linije za njegu lica .Već me i sam naziv "Peršin nije samo za juhu"zaintrigirao a kada sam pogledala u vrećicu koja nas je dočekala na stolici sa Biobaza fluidom i gelom za umivanje znala sam da je to početak jednog divnog druženja.Inače linija se zove HYDRADIANCE i to je nova linija s peršinom,boražinom i vitaminom E namijenjena svim tipovima kože,a sastoji se od 4 proizvoda: Tonika, Gela za umivanje, Antioksidativnog fluida te Uljnog seruma.







Moram se još pohvaliti da je od nas stotinjak 10 najsretnijih ispod stolice pronašlo poseban Avon poklon iznenađenja ( simpatična torbica za kozmetiku,cool naočale i novi Avonov parfem Beautiful BUTTERFLY)i to me je dodatno razveselilo.





Od 12 i 15 h do 13 i 15 h bio je predviđen okrugli stol tj. otvorena diskusija Beauty blogerice vs. brandovi u kojoj su sudjelovale blogerice Martin (Dear Skin),Persa (Beauty&Sweats) ,Zora(Beauty of Dawn) i predstavnici Forea (Anel Puzić), Avona (Lucija Josipović) i Biobaze (Tea Matoš) te naravno sve mi blogerice koje smo  postavljale pitanja.Naravno da je atmosfera bila užarena i ne moram ne govoriti da je trajalo puno više nego je bilo predviđeno ali bilo je zaista zanimljivo.

Nakon burnog i zanimljivog panela imali smo slobodno vrijeme za ručak a najveća briga bilo je koju od preukusnih delicija isprobati (ja sam jela odličan crni rižoto i njoke sa šparogama i kozicama ).








Nakon ručka mogli smo se upoznavati sa proizvodima beauty partnera( Foreo,Avon,Matrix,Biobaza ,Maybelline),družiti se a Foreo nas je dodatno darivao time što nam je doveo karikaturista pa je tako svaka cura imala priliku da dobije svoju vlastitu karikaturu. Meni je ovo prvi put da je netko napravio moju karikaturu i ja sam zaista oduševljena :).


















Zatim je uslijedio vrhunac eventa-proglašenje najbolje beuty blogerice 2014. godine. Titula je ove godine pripala Sari Podsečki sa  Sara's Magical World & thepsara .
Ovim putem joj još jednom od srca čestitam.



Za kraj smo dobili goodie bag sa poklonima sponzora Foreo, Maybelline ,Matrix, Ziaja i još jedan goodie bag od Avona. 


                                                                                                                                            D.

Nema komentara:

Objavi komentar