utorak, 31. siječnja 2017.

RABENHORST 5 - DNEVNA DIJETA

Siječanj je idealan mjesec da razmišljamo o detoksikaciji organizma nakon što smo cijeli prosinac uživali u teškoj i masnoj hrani a vjerojatno bar jednu večer i popili koju čašicu više. Upravo zato izvrsno je priuštiti organizmu jedan program čišćenja. Iz Heka Nature sam na recenziju dobila Rabenhorst 5-dnevnu dijetu.







RABENHORST 5-DNEVNA DIJETA

Sve veći broj istraživanja potvrđuje da je uzrok većine zdravstvenih tegoba nezdravi stil života i neadekvatna prehrana. Kao rezultat toga u tijelu se akumuliraju toksini i kiseli metaboliti. Kako bi osigurali zdrav način života potrebno je poboljšati prehrambene navike.

Rabenhors 5-dnevni program ima umirujuće djelovanje na tijelo, pomaže redovitom čišćenju organizma, reguliranju tjelesne težine, te izbacivanju toksina iz organizma.

Čišćenje organizma pomoći će vam da se lakše riješite različitih problem kao što su : glavobolja, neredovita i spora probava, problema vezanih uz tjelesnu težinu, nadutost, prištići, pad imuniteta, slabo raspoloženje, krhki nokti i kosa bez sjaja.


Više o programu :

Potpuno prirodni sokovi najviše kvalitete uz kvalitetan raženi kruh mogu osigurati vašem tijelu potrebne hranjive sastojke uz veoma nizak unos kalorija.

Tijekom trajanja programa preporučuje se unos veće količine vode, 2-3 litre čiste vode na dan.

Predviđeno trajanje programa je 5 dana, ali naravno, ako je potrebno isti se može produljiti ili skratiti.




Upute za korištenje :

Doručak : 1,5 dl Rabenhors soka i dvije kriške raženog kruha
Užina : 1,5 dl Rabenhorst soka i jedna kriška raženog kruha
Ručak : 1,5 dl Rabenhors soka i dvije kriške raženog kruha
Popodnevna užina : 1,5 dl Rabenhors soka i jedna kriška raženog kruha
Večera : 1,5 dl Rabenhors soka i jedna kriška raženog kruha







Rabenhorst sokove tijekom 5-dnevne dijete konzumirate slijedećim redoslijedom :

1. DAN - Rabenhorst BIO koktel od pšenične trave sa mikroalgom spirulina, ekstraktom zelenog čaja i limunom
2. DAN - Rabenhorst BIO povrtni sok
3. DAN - Rabenhors sok od ananasa
4. DAN - Rabenhorst BIO sok od cikle
5. DAN - Rabenhorst BIO sok od mrkve



1. DAN
RABENHORST BIO KOKTEL OD PŠENIČNE TRAVE SA MIKROALGOM SPIRULINA, EKSTRAKTOM ZELENOG ČAJA I LIMUNOM




Mi u Rabenhorstu spravljamo sok s dodatkom mikroalge spiruline i ekstraktom zelenog čaja kako biste mogli uživati u skladnom i uravnoteženom soku.

2. DAN
RABENHORST BIO POVRTNI SOK





Nisko kalorični sok bogat vitaminima i mineralima koji sadrži organsku rajčicu, organsku mrkvu, organsku ciklu, organski celer, organski krastavac, organski kiseli kupus, organski luk, organsku papriku, organski limun, organske začine i morsku sol.



3. DAN
RABENHORST SOK OD ANANASA





Potpuno prirodan sok od ananasa dozrelih na suncu. Udio voća : 100 % .


4. DAN
RABENHORST BIO SOK OD CIKLE





Organski sok od cikle. Pažljivom obradom povrća zadržavaju se svi nutrijenti u ovom ukusnom soku. Udio povrća : 100 % .

5. DAN
RABENHORST BIO SOK OD MRKVE




Rabenhorst sok od mrkve s dodatkom soka od limuna. Sok sastavljen od svježe tještenih mrkvi iz organskog uzgoja.Bogati izvor beta-karotena (provitamin A). Udio povrća : 100 %.




PAKIRANJE :

Rabenhorst 5-dnevna dijeta pakirana je u praktičnu kartonsku kutiju s plastičnom ručkom (mene je ambalaža podsjetila na aktovku). U kutiji se nalazi 5 staklenih boca u količini od 750 ml. Na poleđini kutije odmah možete vidjeti koje sokove sadrži i preporuku za konzumiranje.







MOJE ISKUSTVO SA RABENHORST 5-DNEVNOM DIJETOM :

Biti ću iskrena, u početku kada sam dobila ovaj paket u ruke i kada sam vidjela da ću slijedećih 5 dana "živjeti" na 750 ml soka i par kriški raženog kruha dnevno, uhvatila me panika. Mislila sam da ću biti ne gladna, već izgladnjela i da neću moći uspješno izvršavati svoje obaveze. I tako sam par dana odgađala započeti ovaj program i odlučila kada prođu blagdani 2.01. krenuti. Prvi sok je bio Rabenhorst BIO koktel od pšenične trave sa mikroalgom spirulina, ekstraktom zelenog čaja i limunom i taj sok me odmah oduševio koliko je osvježavajućeg i finog okusa i ohrabrio me za slijedeći dan. Ono što moram odmah na početku napomenuti da prvi dan nisam bila nimalo gladna i imala sam dovoljno energije za sve. Drugi dan na redu je bio Rabenhorst BIO povrtni sok i taj sok mi u početku tj ujutro baš i nije išao najbolje jer nisam bila spremna na njegov slankast okus ali već do popodnevne užine priviknula sam se na njegov okus. Ono čemu sam se cijelo vrijeme veselila bio je treći dan kada je na redu bio Rabenhorst sok od ananasa i stvarno mogu reći da je ovo najfiniji sok od ananasa koji sam ikada pila. Imala sam osjećaj kao da pijem sok svježeg ananasa i to je bilo odlično međutim kako je treći dan odmicao osjetila sam blagi pad energije i imala sam želju nešto pojesti (iako nisam bila gladna ili barem nisam imala osjećaj gladi radi zaista puno vode što sam pila) i popiti kavu. Treći dan sam otišla ranije na spavanje razmišljajući kako sam prešla pola puta. Četvrtog dana kada sam se probudila osjećala sam se puno bolje i baš sam osjećala da mi je energija obnovljena a i osjećala sam se nekako lagano. Rabenhorst BIO sok od cikle na programu je bio četvrti dan i taj sok mi je isto bio sasvim solidnog okusa (nije sad da bih ga naručila u kafiću ali pitak je). Došao je zadnji peti dan kojega sam se bojala cijelo vrijeme jer nisam ljubitelj mrkve i stvarno iskreno mogu reći da mi je peti dan bio najteži. Ljubitelji mrkve biti će oduševljeni jer je sok baš kao što piše od tještenih mrkvi i dosta je gust (meni je ipak bio malo pregust). Recimo da sam 5. dan ipak popila malo manje soka od preporučene količine ali nisam htjela da zamrzim Rabenhorst radi zadnjega dana. Ono što moram napomenuti da zaista niti jedan dan nisam gladovala i da sam energije osim 3.dana imala i više nego inače a ten mi se pročistio i koža je baš djelovala zdravo. Znam da vas vjerojatno zanima rezultat gubljenja kilograma. Najprije želim napisati da je moje mišljenje da je ovo odličan način pročišćavanja organizma ukoliko planirate krenuti na neku ozbiljniju dijeti ili za one koji imaju onih zadnjih 3-5 kilograma koji nikako ne idu dolje. Ja sam nakon 5 dana ove dijete izgubila 2,6 kilograma ( ali imajte na umu da ovu brojku čine osim masti i toksini a i velikim dijelom voda ) i osjećala sam se i izgledala puno bolje jer inače iako nemam problema sa kilažom imam problema i to velikih sa nadutosti i sa skupljanjem vode jer imam bolesnu štitnjaču ( hipotireoza i Hashimoto ). Uglavnom planiram u skoro vrijeme opet ponoviti ovu dijetu (vjerojatno u proljeće ili pred ljeto)  jer sam se zaista iznenadila koliko sam imala energije i kako sam se općenito dobro osjećala a naravno nije zanemariv niti efekt smanjivanja nadutosti i eliminacije toksina (što je vjerujem osobito dobro u borbi protiv mrske nam narančine kore). Ukoliko ste bez energije, naduti, koža vam je nečista ili u lošem stanju, imate problema sa kilogramima, lošom probavom ili jednostavno želite napraviti nešto dobro za vaš organizam svakako imate moje preporuke za Rabenhors 5-dnevnu dijetu.

PR PROIZVOD (u recenzijama iznosim svoje iskreno mišljenje bez obzira na porijeklo proizvoda)

2 komentara:

  1. Citala sam kod mnogo blogerica i pratila njihovu dijetu i mogu reci da mi se svidjelo. Imam zelju isprobati jer i sama imam problem s nadutoscu. 😐

    OdgovoriIzbriši
  2. Super stvar,a još k tome i prirodna.😊😘👍

    OdgovoriIzbriši