nedjelja, 31. svibnja 2015.

BIODERMA SEBIUM SERUM

Već sam pisala da mi je u jednom trenutku lice doslovno poludilo
i ja sam sa 33 godine odjednom sa svim tim aknama izgledala kao na vrhuncu puberteta. Išla sam kod dermatologa koji mi je prepisao antibiotik Hiramicin i Sona gel. Kako je moja koža inače suha ovaj Sona gel koliko god je bio učinkovit na akne toliko mi nikako nije odgovarao jer mi je kožu isušio da kraja. Moja koža je bila toliko isušena da me doslovno zatezala ako bih se nasmijala. Nakon puno traženja po internetu i čitanja recenzija raznih krema izbor je pao na Bioderma Sebium Serum a da li je ta krema riješila moje probleme sa aknama pročitajte u nastavku......





PAKIRANJE

Bioderma Sebium Serum dolazi u mekanoj, plastičnoj tubici sa uskim vrhom.Količina proizvoda koju dobijete je 40 ml . Tekstura proizvoda je prozirne dosta rijetke rekla bih prije fluidaste nego gelaste strukture ali se zahvaljujući uskom vrhu lako dozira bez straha da će iscuriti previše proizvoda.Za lice je potrebno zaista malo proizvoda. Miris je blag i meni se je ugodan a osjeti se nakon što otvorite tubicu i to vrlo kratko.






SASTOJCI





Iako nigdje na pakiranju ne piše postotak glikolne kiseline usojela sam na internetu pronaći podatak da se radi o 15%.







MOJI DOJMOVI

Ova krema mi je jako pomogla u mojoj borbi sa aknama,komedonima te nekim sitnim ožiljcima koji su mi ostali nakon akni. Preporuka je iz Bioderme ovu kremu nanositi na potpuno suhu kožu u tankom sloju svaki drugi dan u razdoblju od mjesec dana i nakon toga napraviti pauzu. Ja sam ovaj gel prvih sedam dana upotrebljavala svaki dan a nakon toga svaki drugi dan. Nisam imala nikakav osjećaj zatezanja niti da me ovaj proizvod imalo isušivao ali sam nekad u zimskom razdoblju znala nakon 45 minuta nanijeti hidratantnu kremu predostrožnosti radi.Mene je ovaj proizvod oduševio jer mi je pročistio lice,izravnao nepravilnosti te izbljijedio neke stare ožiljke i mrljice.






VAŽNO

Ovaj proizvod koristite isključivo navečer. Kada god koristite kiseline u preparativi nikako nemojte zaboraviti na SPF zaštitu pa makar vani bilo i oblačno. Neka minimalna SPF zaštita bi bila 30 ali ja koristim kremu SPF50.

3 komentara:

  1. Pošto imam sličnih akutnih problema sa aknama i ja sam se odlučila isprobati Bioderma Sebium Serum na Vašu preporuku i zaista mi pomaže! Hvala!

    OdgovoriIzbriši
  2. Drago mi je da sam pomogla svojom preporukom,ovakvi komentari mi uljepšaju dan. Hvala na čitanju :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Nakon što sam pročitala ovaj post, preporučila sam prijateljici Bioderma Sebium Serum.. i uistinu je jako zadovoljna.

    OdgovoriIzbriši