subota, 31. listopada 2015.

CATRICE JESEN / ZIMA 2015.
















CATRICE SHINE APPEAL FLUID RUŽ ZA USNE






CATRICE KAŽE:

Vision en vogue. Shine Appeal Fluid ruž za usne je pravi hibrid ljepote i ujedinjuje čistu boju ruža za usne s maksimalnim sjajnim efektom sjajila. Sadrži vitamin E koji njeguje osjetljive usne i pruža nježan i sjajan završetak. U nijansama od nježno nude do klasične crvene Shine Appeal Flid ruž za usne ispunjava sve snove o bojama. Dostupno u 12 nijansi.

Cijena : 31,90 kn






Catrice Shine Appeal fluid ruž za usne dolazi u fora prozirnoj, plastičnoj ambalaži sa aplikatorom koji mi se jako sviđa jer se zahvaljujući njemu ovaj proizvod može lako i precizno nanijeti. Izgled ambalaže me na prvu asocirao da bi moglo biti riječ o sjajilu a istoga sam mišljenja ostala i kada sam isprobala ovaj proizvod.
Catrice Shine Appeal fluid ruž za usne ugodnog je mirisa ali mu pigmentiranost koja je blaga do srednja nije zadovoljavajuća da po meni opravda naziv ruž.
Kao sjajilo ovaj proizvod fino hidratizira usne i ne isušuje ih i to mi se kod njega sviđa međutim ono što mu ja zamjeram je njegova ljepljiva tekstura ( znate onaj osjećaj kada zapuše vjetar a kosa vam se zalijepi za usne dok imate sjajilo poput ovoga ).







CATRICE PURE BRILLIANTS COLOUR BALZAM ZA USNE







CATRICE KAŽE:

Tres jolie.Ovaj kremasti balzam za usne sa svjetlom disperzijom boja njeguje osjetljivo područje usana s bogatim shea maslacem tako da se usne osjećaju predivno glatko i podatno. Sadrži svjetlo reflektirajuće shimmer čestice za sjajan i glamurozan izgled. Dostupno u 5 nijansi.

Cijena : 39,90 kn







Catrice Pure Brilliants Colour Balzam za usne dolazi u obliku debele olovke ali je prednost što tu olovku ne morate šiljiti jer se izvlači okretanjem. Dodatna prednost je što je proizvod umotan u prozirnu foliju i nema šanse da kupite proizvod koji je netko isprobavao prije vas.
Ovaj proizvod me u početku da budem iskrena najmanje interesirao i od njega sam najmanje očekivala a na kraju me doslovno oduševio. Ovaj kremasti balzam ne pruža nikakvu pigmentaciju ali ono što pruža je izvrsna njega i prekrasne svjetlucave usne uz divan voćni miris.
Osobito mi se sviđa kako ovaj kremasti balzam izgleda na suncu kada njegove shimmeraste čestice reflektiraju svjetlost, usne baš izgledaju prekrasno.
Željela bih vam samo dati savjet da ukoliko imate jako suhe usne prije nanošenja ovoga kremastog balzama napravite peelin usana jer koliko god ove shimmeraste čestice izgledale prekrasno dok reflektiraju sunčevu svjetlost jednako toliko i otkrivaju da usne nisu baš u dobrom stanju.








CATRICE ULTIMATE LAK ZA NOKTE





CATRICE KAŽE:

Utimate Nail Lacquers lakovi za nokte usklađeni su s modnim trendovima sezone i idealni partneri za savršenu manikuru. Formula se ističe profesionalnim prekrivanjem, jedinstvenog sjaja boje, duže trajnosti kao i rezultatima visokog sjaja. Bez formaldehida, touluena i ftalata,

Cijena : 19,90 kn





O ovom laku nemam što previše pisati i pametovati. Ovaj Catrice Nail Lacquer je odličan, odlično je pigmentiran, već i sa jednim slojem dobijete lijepu boju. Lijepa nude boja, inače nisam baš neka ljubiteljica šljokica i shimmera u lakovima pa je to još jedan plus za ovu nijansu koja nema ni šljokica ni shimera u sebi.
Četkica mi se isto jako sviđa jer nije ni preduga niti predebela nego je baš taman i okruglog završetka pa se lak nanosi brzo i precizno.
Jako volim Catrice Nail Lacquer lakove a posebno ovu nijansu 99 Sweet Macaron Sin jer je totalno posebna a jako lijepo izgleda na noktima a možete ju kombinirati praktički uz sve.



CATRICE EVEN SKIN TONE BEAUTIFYNG TEKUĆI PUDER






CATRICE KAŽE:

Beauty code. Kremasta tekstura Even Skin Tone Beautifyng Tekućeg pudera sadrži SPF 25 i pruža srednje do visoko prekrivanje. Dermatološke studije su pokazale : nakon samo 8 tjedana svakodnevne primjene Even Skin Tone Beautifyng Foundation tekućeg pudera dokazano se smanjuje vidljivost pigmentacijskih nepravilnosti *. Dugotrajna, njegujuće tekstura smanjuje vidljivost tamnih mrlja i nepravilnosti boje za svilenkast - mat, gladak ton kože. Za savršen, Blistav ten !

*testirano na 28 žena u periodu od 12 tjedana svakodnevnog korištenja







Puder dolazi u staklenoj bočici na pumpicu u količini od 30 ml. Na tu pumpicu ide moja prva zamjerka jer je vrlo teško istisnuti puder kada je on pri kraju.
No idemo na pozitivne strane ovoga pudera kojih ima zaista puno. Puder je fine kremaste strukture, lako se nanosi i blenda a prekrivanje je srednje ali se može vrlo lako nadograditi do jakog. Posebno mi se sviđa jer ovaj puder ima SPF 25 pa ne moram nanositi kremu sa faktorom ali ipak pripazite ako vaša krema ima već neki zaštitni faktor da vam se ne pobija sa ovim.
Ovaj puder lijepo ujednači ten i ne ističe mi suhe dijelove.
Iako mi ovaj puder lijepo ujednači ten dok ga imam ipak nisam primjetila da su mi se pigmentacijske mrlje povukle ali otkada ga koristim zahvaljujući njegovom SPF 25 barem nisam dobila nove.
Još sam samo htjela naglasiti da iako imam osjetljivo lice koje zna reagirati na svašta, ovaj puder mi nije uzrokaovao nikakva neugodna iznenađenja po licu.









CATRICE SUN GLOW MINERAL BRONZING PUDER








CATRICE KAŽE:

Zapečeni Bronzing puder sadrži vrijedne minerale i svijetlo - reflektirajuće pigmente za osunčan ten. Tekstura je laka za blendanje i sa uvjerljivim nježnim mat završetkom. Za prekrasan, prirodan osunčani izgled kože.

Cijena : 39,90 kn








Ovaj bronzer je odličan za naglašavanje osunčanog tena. Daje jako lijep i osunčan sja koži. Kako ovaj bronzer malo vuče na narančasto i ima reflektirajuću čestice ( sjajne čestice upravo istaknu ono što konturiranjem želite smanjiti ) ne preporučujem ga koristiti za konturiranje lica kako sam viđala da ga neke cure koriste.



SASTOJCI :







KAKO SE NANOSI BRONZER:

Bronzer se nanosi na mjesta koje sunce i prirodno uhvati. To su čelo, nos, brada, obrazi i eventualno ga možete nanijeti na dekolte. Bitno je dobro izblendati bronzer.






PR proizvodi ( u recenzijama iznosim svoje idkreno mišljenje bez obzira na porijeklo proizvoda )

Sviđaju li vam se noviteti Catrice ? Što ćete prvo isprobati ?

Nema komentara:

Objavi komentar