subota, 9. siječnja 2016.

ULOLA FACELIFT DNEVNA KREMA













ŠTO KAŽE ULOLA:

"Tijekom dana koža je izložena raznim štetnim vanjskim utjecajima. Kako bi ostala svježa, glatka i hidratizirana potrebna joj je nježna a djelotvorna zaštita na koju se lako nanosi šminka.
Facelift dnevna krema za njegu kože lica i vrata namijenjena je učvršćivanju, obnavljanju i hranjenju kože tijekom dana.




ULOLA PRIRODNA KOZMETIKA :

Napravljena je od 100 % prirodnih sastojaka
Sadrži eterična ulja provjerene kakvoće i kvalitete koja blagotvorno djeluju na kožu lica i tijela
Tradicionalnim načinom proizvodnje zadržavaju se bitna svojstva mediteranskog bilja korištenog u procesu prizvodnje
Proizvedeni u Hrvatskoj
Bez eksperimenata na životinjama
Testirana u Zavodu za javno zdravstvo Andrija Štampar
Ne sadrži umjetne boje, mirise, konzervanse ni parabene "









PAKIRANJE:
Krema se nalazi u bijeloj posudici od čvrste plastike sa srebrnim čepom u količini od 50 ml.
Posebno mi se svidjelo što se ispod tog srebrnog poklopca nalazi još jedan dodatni tj. zaštitni poklopac koji sprečava da glavni poklopac bude zamrljan od kreme. Ta posudica je upakirana u elegantnoj, bijeloj kartonskoj kutiji sa srebrnim i crnim detaljima a na poklopcu te kutije dominira sebrni natpis " FROM EARTH TO BODY ". Krema je zelenkaste boje, lagane teksture koja se iako ne upija odmah ipak upija dovoljno brzo a miris je ugodan ali i brzo ishlapi tako da ako i ne volite mirise u kremama ( pogotovo biljnima ) on vam ne bi trebao biti prepreka u korištenju ove kreme.










SASTOJCI:









Aqua ( voda ), Persea Gratissima Oil ( ulje avokada hladno tiješteno ), Macadamia Intergrifolia Seed Oil ( ulje makadamije hladno tiješteno ), Rosa Canina Flower Oil ( ulje ploda divlje ruže ), Cetearyl Alcohol, Sodium Cetearyl Sulfate, Lecithin, Carnosine, Tocopherol ( vitamin E ), Sylbum Marianum Fruit Extract (ekstrakt sikavice ), Glycerin, Alcohol, Dehydroacetic Acid, Benzyl Alcohol, Citrus Limon Peel Oil ( eterično ulje limuna ),Citrus Aurantium Dulcis Peel Oil Expressed ( eterično ulje naranče ), Tocopheryl Acetate, Pelargonium Graveolens Oil ( eterično ulje geranija )










MOJI DOJMOVI:


Ovo je jedna od krema koja me je u posljednje vrijeme zaista oduševila. Već sam napisala da imam suhu i osjetljivu kožu i stalno sam u potrazi za nekom hidratantnom kremom koja će mi hraniti i hidratizirati kožu a da mi ne izazove kaos na licu i upravo sam u ovoj kremi pronašla to što sam tražila. Krema iako ne sadrži neke agresivne sastojke zaista lijepo hrani i hidratizira kožu.
Odlična je podloga za puder iako joj treba malo dulje da se upije u kožu. Što se tiče botox efefkta taj dio mi još nije potreban pa stoga nisam primjetila neke veće promjene ali u svakom slučaju u vrijeme korištenja ove kreme bila sam jako zadovoljna izgledom kože lica, lice je djelovalo zategnutije a koža mi je bila hidratizirana.



Jeste li isprobali Ulola Facelift  liniju ? Kakvi su vaši dojmovi ?

Nema komentara:

Objavi komentar