srijeda, 4. svibnja 2016.

ŽENA.HR KUTIJICA SAMO ZA MENE - SVIBANJ

Početak je mjeseca i znate da je stigla još jedna Žena.hr kutijica. Moram napomenuti da je sve teže i teže doći do svoje kutijice jer doslovno nestanu u roku par sekundi. Ali to je naravno i pravi pokazatelj koliko je Žena.hr kutijica samo za mene prepoznata kao zaista odlična investicija.























U Žena.hr kutijici samo za mene za mjesec svibanj nalazi se 6 proizvoda, od toga su čak 4 proizvoda u punom pakiranju.











PROIZVODI U PUNOJ VELIČINI :











L`ERBOLARIO MAST ZA BRZO TAMJNENJE 200 ml








- sa ektraktom mrkve,orahove ljuske i aloje
-bez zaštitnih filtera
-za pojačano tamnjenje, za kožu koja dobro podnosi sunce
-za osobe koje su se već sunčale, pa žele pojačati boju kože
-redovitom upotrebom, koža dobiva prekrasnu brončanu boju





U kutijici se nalazi i probni uzorak kreme L`erbolario Flower Pollen Face Cream ( Long- Lasting Moisturizing ) u količini 2 ml.


Vrijednost punog pakiranja : 145,00 kn




NEUTRO ROBERTS DERMAZERO DEZODORANS





- 0 % Antiperspiranta
-0 % Alkohola
-0 % Aluminijevih soli
-0 % Parabena
-Ambalaža od 150 ml



MAYBELLINE BABY LIPS VALENTINE KISS BALM



Balzam za usne. Intenzivna njega i hidratacija za glatke i mekane usne.
Moja nijansa je 14 CANDY KISS




ALPSTORIES KREMASTI GEL ZA RUKE LAVANDA





Kremasti gel za ruke od lavande sadrži snažan spoj suncokreta, avokada i ulja pšeničnih klica bogatih vitaminom E i eteričnim uljima naranče. Lavanda duboko hidratizira, obnavlja i ostavlja kožu baršunasto mekom.
Količina 50 ml



OSTALI PROIZVODI :







VICHY IDEALIA KREMA ZA LICE





Tekstura koja spaja nespojivo : bogatstvo kreme s lakoćom gela za osjećaj svježine. S Vichy termalnom vodom koja smiruje i jača kožu. Idealia je njega s klinički dokazanom učinkovitošću! Nakon mjesec dana površina kože postaje ujednačenija, pigmentna i kapilarna homogenost su poboljšane a bore su smanjene. Za suhu kožu - pa i najosjetljiviju -hipoalergena formula bez parabena, dermatološki testirana na osjetljivoj koži. Obogaćena termalnom vodom Vichy koja smiruje i jača kožu.

U Žena.hr kutijici za mene nalazi se putno pakiranje Vichy Idealia kreme za lice u količini 15 ml




NIVEA CREME CARE MARAMICE ZA ČIŠĆENJE LICA





Iznimno mekane maramice za uklanjanje make-upa i nečistoća na učinkovit i ugodan način čiste kožu te je lagano hidratiziraju. Zaštitna njega pruža dubinsko ali i blago čišćenje uz osvježavajući miris NIVEA kreme.

Inače se u pakiranju nalazi 25 maramica a u Žena.hr kutijici za mene se nalazi probni paketić sa 7 maramica.


SLATKIŠ





MOJI DOJMOVI :

Svaki put kad pomislim da ova kutijica ne može biti bolja ona bude još bolja. L`erbolario mast za brzo tamnjenje ili popularno nazvana marmelada je moja omiljena ljetna mazalica sa kojom potamnim kao sa niti jednom drugom. Lijepo se razmazuje i što je najvažnije ne ostavlja tragove. Kako sam u zadnje vrijeme počela sve veću pozornost posvećivati dezodoransima bez štetnih sastojaka jedva čekam testirati i učinkovitost Neutro Roberts Dermazero dezića. Maybelline Baby Lips već imam a i nisam baš zadovoljna sa tim balzamima jer imam osjećaj da mi na duže vrijeme isušuju usne. Od Alpstoriesa nisam još ništa isprobala i zato se jako veselim isprobati ovaj kremasti gel za ruke Lavanda. Ovako na prvu mi prekrasno miriši. Vichy Idealia krema za lice mi je odlična, potrošila sam ih već par komada i super je da imam ovo malo pakiranje kad idem na put. Nivea Creme Care maramice za čišćenje su mi odlične, lijepo uklanjaju make-up. Sve u svemu opet ću ponoviti da za 75 kuna koliko morate izdvojiti za ovu kutijicu dobijete zaista puno više, uzmite u obzir da je samo cijena L`erbolario marmelade 145 kuna, što je skoro dvostruko od cijene kutijice.


Jeste li kupili svoju Žena.hr kutijicu ?  Kakvi su vaši dojmovi ?

Broj komentara: 8:

  1. Osobno, ovo mi izgleda kao najbolja kutijica do sada. Stvarno se trude stavljati nove i veoma atraktivne proizvode. Meni je samo žao što nisam stigla uhvatiti svoj primjerak kutijice :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Haha, tako ja svaki mjesec kažem da je ova najbolja i slijedeći mjesec mi bude još bolja :) . Da baš se trude da budu neki super atraktivni proizvodi, prošli mjesec je bio čak i parfemčić :) A znam da je navala strašna,mislim da je u par minuta doslovno planula :(

      Izbriši
  2. Mozes li mi objasniti kako i kada se naručuje ova kutijica
    Članica sam na zena.hr, ali nisam baš skontala postupak dolaska do nje

    OdgovoriIzbriši
  3. Ova kutijica je predmet žudnje :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Predobre stvari fb svjetlana rimoldi

    OdgovoriIzbriši
  5. Wow ovo je super 😍😍😍😍😍
    A gustom bih se uvalila u ovi kutijicu.
    Patim na fb Ana Rezic

    OdgovoriIzbriši
  6. Wow ovo je super 😍😍😍😍😍
    A gustom bih se uvalila u ovi kutijicu.
    Patim na fb Ana Rezic

    OdgovoriIzbriši
  7. Super kutijica, baš mi se sviđa sadržaj! Posebno bih voljela isprobati L`erbolario marmeladu, zvuči odlično!

    OdgovoriIzbriši