utorak, 30. kolovoza 2016.

DORA KOZMETIKA

Ja sam obožavateljica kozmetike u svim oblicima ali moram priznati da je prirodna kozmetika i kozmetika sa prirodnom sastojcima ipak moj favorit. Danas vam predstavljam Dora kozmetiku, kozmetiku sa prirodnim sastojcima koja se proizvodi u Hrvatskoj.





UPOZNAJMO DORA KOZMETIKU :

Dora kozmetika je noviji brand tvrtke Herba laboratorij. Tvrtka Herba laboratorij osnovana je 2004. godine s ciljem osmišljavanja i proizvodnje biljnih dodataka prehrani i kozmetike. Ljubav prema prirodnoj kozmetici i zdravom načinu života vlasnica tvrtke Zdravka Lovrić stekla je dugogodišnjom tradicijom. Svoje iskustvo odlučila je usmjeriti u proizvodnju dodataka prehrani i kreiranju proizvoda za njegu lica i tijela. Kontinuirano unaprjeđivanje znanja i proizvodnje, kvalitetan odnos s kupcima i neprekidno osluškivanje njihovih potreba rezultirali su proizvodima iznimne kvalitete, koji su Herba laboratoriju vrlo brzo omogućiliizgradnju i stjecanje prepoznatljivog imidža na tržištu.

Dora je prikaz ljepote Zagrepčanki, nekada i sada. Kako bi glas o Dorinoj ljepoti živio i dalje, dašak njene ljepote je uhvaćen i utisnut u ovu liniju proizvoda.







DORA MLIJEKO ZA ČIŠĆENJE LICA




- za sve tipove kože
- bogate i kremaste teksture



PAKIRANJE :

Dora Mlijeko za čišćenje lica dolazi u elegantnoj staklenoj bočici  sa pumpicom u količini od 50 ml. Ambalaža djeluje vrlo luksuzno a zahvaljujući pumpici, vrlo se lako dozira. Samo mlijeko nema nikakav miris ( barem ga ja ne osjetim) i kremaste je teksture. 



SASTOJCI :




MOJI DOJMOVI :

Iako inače nisam fan mlijeka za čišćenje lica, moram priznati da sam za vrijeme korištenja Dora Mlijeka za čišćenje lica, sebi par puta  obećala da ću i mlijeku u budućnosti pružiti šansu. Čišćenje lica je prvi i najvažniji korak u njezi lica pa je stoga bitno za tu ulogu izabrati odgovarajući proizvod. Ovo mlijeko lagano i efikasno uklanja ostatke šminke, znoja i sebuma sa lica. Mlijeko nije ni malo isušilo moju kožu a tome u prilog govori i činjenica što je na popisu sastojaka glicerin, koji veže vodu čime ujedno postaje i ovlaživač kože. Također nisam primijetila da mi je mlijeko izazvalo ikakve iritacije na koži.



DORA HERBA TONIK ZA LICE





"Umiruje i osvježava kožu.
Sadrži sastojke koji pospješuju ovlaživanje kože. Temeljito čisti nečistoću i uklanja mrtve stanice , ali ne uništava kožne masti koje su bitne za kožu. Blagog je djelovanja, umiruje i osvježava kožu."

Način primjene : Nanijeti na vatu te ujutro i navečer očistiti lice, vrat i dekolte.






PAKIRANJE :

Dora Herba tonik za lice dolazi u  pakiranju kao i mlijeko za čišćenje lica, tj. u staklenoj, prozirnoj bočici elegantnog izgleda u količini od 50 ml. Za razliku od mlijeka, tonik ima miris koji je nešto intenzivniji ali u dodiru sa kožom brzo hlapi te nije nimalo neugodan.






SASTOJCI :



MOJI DOJMOVI :

Dora Herba tonik za lice u svome sastavu ima alkohola te će iz toga razloga bolje odgovarati osoboma sa masnom do normalnom kožom. Moja je koža suha i osjetljiva te sam nakon par dana uzastopnog korištenja osjetila lagano zatezanje kože te sam ga odlučila koristiti samo na T zoni. Dora Herba tonik sadrži ekstrakt kamilice i zato je na moju T zonu djelovao antiupalno i antibakterijski.





CAROTA  MASKA U OBLIKU KREME ZA NJEGU SVIH TIPOVA KOŽE




Ulje mrkve i badema te vitamin A i E poboljšavaju "prehranu" kože i daju licu svjež, mladenački izgled. Ulje mrkve bogato je mineralima, vitaminima A i E te provitaminom vitamina A - beta karotenom, koji pomaže u tretmanu suhe i ispucane kože. Tonizira kožu, vlaži je i hrani stoga ona postaje glatka i ugodno baršunasta.
Iako je preporuka da se nakon 15-20 minuta maska ispere sa lica ili lice obriše vlažnom blazinicom ja sam poneka znala ovu masku staviti u tankom sloju pa ostaviti preko noći.

Djelovanje : Carota maska je vrsta maske koja se primjenjuje kao krema te se preporučuje za dodatnu njegu i vlaženje kože.

PAKIRANJE :

Dora Carota maska dolazi u praktičnoj airless bočici u količini od 50 ml. Tekstura ove maske je, upravo kako joj ime i govori, vrlo kremasta i blagog je mirisa.


SASTOJCI :



  • hladno prešana biljna ulja
  • sadrži ecocert odobren emulgator i ovlaživač
  • bez parabena i mineralnih ulja


MOJI DOJMOVI :

Carota maska za lice za sve tipove kože, jedan je od proizvoda koje bih voljela imati u neograničenim količinama. Ovu masku koristila sam jednom tjedno i to nakon pilinga. Posebno mi se kod ove maske sviđa njezina tekstura, koja je kao što sam već napisala kremasta. Koža je nakon ove maske trenutno  nahranjena, hidratizirana i baršunasto meka.



ULJE ZA NJEGU TIJELA RUŽA


Ulje za njegu tijela ruža dolazi u plastičnoj bočici sa raspršivačem i u vrlo kratko vrijeme postao je moj favorit što se njege tijela tiče. Ovo ulje  lijepo se upija u kožu te odlično njeguje i hrani kože tijela. Ima blagi miris ruže i definitivno je savršeno za njegu u ovim ljetnim danima jer uz to što vlaži kožu, također ju ostavlja sjajnom a opet nimalo masnom.

Dora kozmetiku i  Phyto Cream kozmetiku možete kupiti u Phyto Cream shopu koji se nalazi u Radićevoj 14 u Zagrebu ili ih naručiti u njihovom webshopu .

Nema komentara:

Objavi komentar