petak, 6. siječnja 2017.

AFRODITA COTTON & SILK

Prije par dana na vrata mi je stiglo prekrasno iznenađenja iz Afrodita kozmetike - nova linija Cotton & Silk.










Ova kolekcija sastoji se od dva proizvoda Cotton & Silk ( tekućeg kremastog sapuna i kreme za ruke i nokte) te jednog proizvoda Cotton & Flower (kremastog gela za tuširanje).





AFRODITA COTTON FLOWER KREMASTI GEL ZA TUŠIRANJE






Obogaćen ekstraktom pamuka i dragocjenim proteinima svile u kontaktu s vodom pretvara se u bogatu formulu koja nježno čisti kožu, daje ugodan miris i daruje joj osjećaj savršene mekoće cvjetova pamuka.
Bez parabena i silikona.







AFRODITA COTTON & SILK KREMA ZA RUKE I NOKTE







Neophodna za svilenkkaste dodire i baršunasto mekane ruke s dugotrajnim svježim mirisom! Nježna formula s pamukom, proteinima svile i uljem makadamije bogato njeguje kožu ruku, jača nokte i omekšava zanoktice.
Bez parabena i silikona .

PROTEINI SVILE I PAMUK :
pružaju mekanu, glatku i ugodno mirišljavu kožu ruku

ULJE MAKADAMIJE :
dobiva se iz oraha makadamije i bogato je nezasićenim masnim kiselinama. Zbog sličnosti s prirodnom masnoćom kože, brzo se upija i ugodno njeguje te zaglađuje

KARITE MASLAC :
Ovaj egzotični sastojak dobiven iz sjemena karite stabla iznimno je bogat antioksidansima, masnim kiselinama i vitaminima. Na kožu djeluje hidratizirajuće, protuupalno i s hranjivom snagom.

KAKAO MASLAC :
štiti njeguje i omekšava kožu te održava njezinu vlažnost. Bogat je izvor vitamina E poznatog po snažnom antioksidativnom djelovanju - štiti kožu od djelovanja slobodnih radikala i tako pomaže u sprečavanju njezina preranog starenja.



AFRODITA COTTON & SILK TEKUĆI SAPUN KREMASTI






Kremasta tekstura za baršunasto meke ruke s dugotrajno svježim mirisom! Nježna formula s ekstraktom pamuka i proteinima svile nježno čisti i njeguje kožu. Pogodno za nježnu i tanku kožu.
Bez parabena i silikona.


MOJI DOJMOVI :

Kako sva tri proizvoda iz nove Afrodita kolekcije Cotton & Silk imaju isti sastav, djelovanje i ambalažu odlučila sam napisati ukupan dojam u ovoj grupnoj recenziji.
Najprije bih se željela osvrnuti na ambalažu koja mi se jako sviđa jer ova tamna ambalaža izgleda vrlo elegantno i luksuzno. Miris mi se jako sviđa jer je zaista prekrasan a iako nije preintenzivan još ga neko vrijeme osjetim na koži (posebno nakon gela za tuširanje) . Niti sapun niti gel za tuširanje nisu moju kožu nimalo isušivali a opet su je savršeno čistili. Uz gel za tuširanje moj favorit je svakako krema za ruke koja se relativno brzo upija u kožu ruku a ruke nakon nje budu mekane i glatke baš kao svila (uostalom ova krema u imenu i sadrži riječ silk što je engleska riječ za svilu). U par dana ova krema je vidno popravila i stanje mojih zanoktica.
Afrodita je moj dugogodišnji izbor kada se o kozmetici radi a posebno me veseli činjenica da Afrodita iako ima puno bestsellera i dalje vrijedno radi da nas stalno iznenađuje novim i sve boljim proizvodima.

PR PROIZVOD (u recenzijama iznosim svoje iskreno mišljenje bez obzira na porijeklo proizvoda)



Jeste li isprobali Afrrodita Cotton & Silk i Cotton & Flower proizvode ?

Nema komentara:

Objavi komentar