subota, 8. travnja 2017.

AVON NUTRAEFFECTS RADIANCE DNEVNA KREMA SPF20

Vrijeme je da recenziju posvetim jednoj kremi koju jako volim a koja mi je savršena baš za ovo proljetno vrijeme. Radi se o Avon Nuttra Effect Radiance dnevnoj kremi SPF20.







ŠTO KAŽE AVON :

Radiance linija - aktivni kompleks na bazi sjemenki egzotičnog cvijeta rajske ptice

Ove sjemenke pomažu u smanjenju pigmentacija u stanicama kože* koje mogu uzrokovati neujednačen ten. Pomažu koži vratiti blistav sjaj te istaknuti njezinu prirodnu ljepotu.
*na temelju in vitro testiranja za Avon

Ključne prednosti : Ujednačava ten, ističe prirodnu ljepotu kože, pruža koži blistav sjaj
Tip kože : Neujednačen ten, umorna koža

Sadrži :
Radiance dnevna krema SPF20 - Hidratizira i ujednačava ten, vračajući koži blistav izgled i prirodnu svježinu
Radiance noćna krema - Lagana formula zaglađuje i hidratizira te pomaže ujednačiti ton i teksturu kože tijekom noći
Radiance tonirana krema SPF20 - Hidratizira, pruža nježnu boju te u trenu umanjuje vidljivost nesavršenosti i ujednačava ton kože ističući njezinu prirodnu ljepotu







PAKIRANJE :

Ova krema dolazi u staklenoj posudici i ono što mi se posebno sviđa kod Avon krema je da kreme imaju i zaštitni plastični poklopac ispod čepa ali i kartonska kutijica u kojoj se nalazi ova posudica je zaštićena prozirnim omotom tako da stvarno nikada ne morate sumnjati da je netko već packao svojim prstima po vašoj kremi. Ovo posebno naglašavam jer mi se dosta puta dogodilo da dođem doma i otvorim kremu a ona sva unutra ispackana ili je pola fali. Tekstura ove kreme je bogata ali se na mojoj suhoj koži ona relativno brzo upija. Krema ima vrlo blag i ugodan miris a količina kreme koja se nalazi u posudici je 50 ml.








SASTOJCI :




MOJI DOJMOVI :

Avon nutraeffects Radiance dnevna krema je jedna od mojih omiljenih krema i u njoj u biti imam gotovo sve što ja tražim od kreme. Ono što je po meni najveća prednost ove kreme je što ima relativno visoki SPF (SPF20)  za ovo vrijeme a jedna je od rijetkih krema sa zaštitnim faktorom od koje moje lice ne poludi. Znači za mene je naći kremu sa faktorom a koja mi ne izaziva nikakve neželjene reakcije ravno dobitku na lotu (neke manje cifre naravno,recimo četvorke, petice da ne pretjerujem baš) i osim ove kreme možda imam još 3,4 slične i to je to. Ova krema zaista lijepo hrani, njeguje i zaglađuje kožu moga lica i baš daje onaj neki zdravi sjaj. Ukoliko pažljivije proučite sastav ove kreme vidjet ćete da je jedan od sastojaka i dimethicone tj. silikon i onda ne čudi da je krema idealna podloga za puder jer prelijepo zagladi kožu (naravno ukoliko ste osjetljivi na silikon onda vam ovo definitvno nije omiljeni sastojak no moja koža se slaže sa njim). Ono što mi se posebno sviđa kod Avon nutraeffects Radiance dnevne kreme je to da ona uz tu što odlično njeguje kožu, licu daje baš neki odmoran i zdrav sjaj. Ukoliko ste u potrazi za dnevnom kremom koja je idealna za ovo razdoblje i koja vam uz njegu nudi i zaštitu od ovoga proljetnoga sunca svakako bacite oko na Avon nutraeffects liniju koja ima i kreme prilageđene svim tipovima kože.



Jeste li već isprobali Avon nutraeffects liniju ?

Nema komentara:

Objavi komentar