petak, 12. svibnja 2017.

NEW IN TRAVANJ / SVIBANJ

Dobila sam na mail i preko Facebook stranice dosta sugestija da volite čitate takozvane New in članke  pa kako sam prošli mjesec dosta toga kupila odlučila sam pokazati svoje novitete.

Započeti ću sa najdražim proizvodom od svih noviteta. Kao velika obožavateljica parfema Angel nisam mogla odoljeti novom Angel Muse parfemu koji me oborio sa nogu već na prvi špric.





Najveća kupnja bila je povodom ponovnog otvaranja jedne dm poslovnice u Rijeci.






Bila je akcija na Ziaja proizvode tj. za kupovinu 2 proizvoda odobravao se popust od 40 % pa sam se tako opskrbila sa mojom omiljenom Ziaja sensitive dnevnom kremom koja je išla u paketu sa micelarnom. Znači akcija je bila predobra i 2 Ziaja kreme i 2 Ziaje micelarne platila sam 17,76 kuna.
Zbog akcije sam odlučila isprobati i Ziaja manuka liniju.



Nakon što sam obavila kupovinu  sjetila sam se da sam pročitala dobre recenzije o Ziaja šamponu i maski za kosu pa sam se morala vratiti po njih.






Na slici vidite i da sam se opskrbila Alverede maskarom, Alverde fiksatorom make-upa te Alverde micelarnom otopinom limeta i jabuka koju sam tek tada uočila. Balea soft krema je ponovljena kupnja,volim tu kremicu i koristim ju za tijelo a Balea pjena za tuširanje je prekrasnim mirisom kupila svoje mjestu u kolicima. Na slici je još i Balea šampon za volumen i Balea njegujući gel poslije brijanja. Za kupovine iznad 100 kuna vrtilo se je i kolo sreće a ja sam dobila Himalaya tonik za lice.



Prilikom kupovine dm je svoje kupce nagrađivao denk mit sredstvom za pranje posuđa i Bottega Verde mlijekom za tijelo ili Bottega Verde kupkom (sjećate se da sam se ja vratila po zalihu Ziaje pa sam tako dobila oba proizvoda Bottega Verde).


Već dugo se vrtim oko ovih četkica za šminkanje te sam  konačno sam odlučila pokloniti ih samoj sebi i to ove marke Make Up Wizard .



Marina koja se bavi prodajom  Farmasi kozmetike poslala mi je ovaj prekrasan Farmasi paket u kojem se nalaze šampon i maska sa ekstraktom bijelog luka i Capixylom  koje već neko vrijeme želim isprobati te tekući puder i ruž a uskoro ću vam napisati i svoje dojmove. Na Facebook stranici ću vam ostaviti Marinine podatke ukoliko želite naračiti nešto od Farmasi kozmetike.









Počastila sam se i Lancome tekućim puderom Teint Ultra Wear i uz njega dobila testerić parfema i putni uzorak ruža.






Otkrila sam stranicu Mirisim.hr i sa nje naručila Revlon Colorstay puder za suhu kožu i to po smiješnoj cijeni od nekih 40 kuna. Kako već dugo ovaj puder kupujem u Mulleru provjerila sam po nekim oznakama sa potrošenog pudera i nemam zamjerki da nije origanal. Mogu reći da sam saovom kupovinom jako zadovoljna samo me malo razočarao što mi nije stigao noviji primjerak pudera sa pumpicom.






U zadnje vrijeme moja koža treba nešto više hidratacije pa sam zato kupila Vichy Aqualia Thermal serum.






Za još više hidratacije dobila sam i set Sothys testera.





Oral-B električnu četkicu za zube sam željela već duže vrijeme pa sam ju i dobila na poklon.






U nekoj od kutijica sam dobila Schwarzkopf Fiber Therapy Bonding Repair-In-Oil spray koji me toliko oduševio da sam morala kupiti cijelu liniju.





Već znate da svoju kosu koju blajham samo Schwarzkopf Professional proizvodima pa sam za održavanje boje i ubijanje žutila kupila i Schwarzkopf Professional Blond Me šampon .





Na sajmu kozmetike sam dobila testere Centella kozmetike kao i Reine de Hongrie Queen`s Lotion i to posebno izdanje bočice koja je kreirana povodom 40 godina Centella kozmetike.




Trebalo mi je nešto hidratantno za tuširanje pa je izbor pao na L`occitane Bademovo ulje za tuširanje .



I za kraj pošto nam je ljeto sve bliže među mojim novitetima našao se i Melvita serum protiv celulita.



Kako vam se sviđaju moji noviteti ? Za koje proizvode želite recenziju ?

1 komentar:

  1. Svi noviteti su ti fantasticni, mene zanima Vichy Aqualija Thermal serum jer je i moja koza bas suva i trebalo bi joj malo hidratacije ♡

    OdgovoriIzbriši