srijeda, 2. kolovoza 2017.

BIOVITALIS ZLATNI MASLAC ZA BRŽE TAMNJENJE I MELEM ZA USNE

Obožavam pekmeze za brže tamnjenje a ovoga ljeta zahvaljujući Biovitalisu imala sam priliku probati i prvi (barem meni) maslac za brže tamnjenje i to 100 % prirodan. Ovaj maslac osim što potiče brže tamnjenje sadrži i šljokice pa dok i niste još preplanuli vaša koža ovako decentno svjetlucava izgleda lijepo.







UPOZNAJMO BIOVITALIS :

BIOVITALIS proizvodi se proizvode, pakiraju i otpremaju iz njihovih vlastitih laboratorija u Turčinu. Njihovo poslovanje je certificirano sukladno Dobroj Proizvođačkoj Praksi za kozmetičke proizvoden( ISO 22716:2008 ), te sukladno zahtjevima HACCP-a za proizvodnju dodataka prehrani. Oba certifikata je dodijelila međunarodna tvrtka DNV GL. Time potvrđuju kako je Biovitalis poslovanje usklađeno sa smjernicama koje jamče kvalitetu i sigurnost i kozmetičkih proizvoda i dodatka prehrani.

BIOVITALIS priča započinje u Turčinu ( pokraj Varaždina )1996. kada je gospođa Đurđica, po zanimanju farmaceutska tehničarka, ponudila tržištu prve prirodne proizvode za zdravlje i ljepotu. Odrastajući uz mirise pomno odabranog ljekovitog bilja gospođa Ivana Zagorev Kolednjak ( mag. pharm, direktorica i kreazorica formulacija), u ranoj se dobi zaljubila u fitofarmaciju. Majka je na nju prenijela strast za proučavanjem ljekovitog bilja i esencija iz prirode i predanost u kreiranju receptura. Kao magistra farmacije, novim je znanjima, inovacijama te kreativnim doprinosom nastavila stvaralački put.

Ime BIOVITALIS, sinergija prirode ( BIO ) i život ( VITALIS ) kao temeljnih vrijednosti, reflekrira njihov identitet i autentičnu filozofiju. Biovitalis promiče življenje u skladu s prirodom, jer kao njezin sastavni dio moramo pratiti njezine cikluse i ne činiti ništa što bi narušilo njezinu ravnotežu. Gajenjem poštovanja prema prirodi i aktivnim suodnosom s njom postižemo uravnotežen životni stil.

Čuvajmo Zemlju i prirodu na njoj, jer ih nismo naslijedili od svojih djedova i očeva, nego smo ih posudili od svojih potomaka.  - Poglavica Bik Koji Sjedi

BIOVITALIS ZLATNI MASLAC ZA BRŽE TAMNJENJE




ŠTO KAŽE BIOVITALIS :

100 % prirodan maslac bez konzervansa, bogat beta - karotenom iz ekstrakta mrkve i dragocjenim uljima 

Ubrzava tamnjenje i koži daje brončanu preplanulost, naglašenu neodoljivim zlatnim pigmentom.

Ulje čileanske maline, kakao maslac i shea maslac dubinski hrane i obnavljaju kožu. Neodoljiv miris kokosa obavija kožu tijela, budeći sva osjetila.

Savršen i za svakodnevnu njegu, kožu čini svilenkastom, blistavom i neopisivo nježnom.





PAKIRANJE :

Biovitalis zlatni maslac je pakiran u aluminijski lončić volumena 150 ml. Na Biovitalis stranici piše da je jedan proizvod dovoljan za cca 20 sunčanja ali moram priznati da je ovo pakiranje meni trajalo i duže premda nisam štedjela prilikom nanošenja. Miris maslaca je prekrasan a tekstura zaista odlična te nema straha da će se otopiti na plaži a vrlo lagano se razmazuje. Doslovno je dovoljno prijeće jagodicama prstiju po maslacu. Ono što je meni osobno vrlo bitno je da Biovitalis zlatni maslac ne ostavlja fleke po kupaćem kostimu i odjeći a nisam primijetila niti one ružne, masne mrlje oko mene u moru.

Cijena : 119,90 kuna





SASTAV :






MOJI DOJMOVI :


Kada sam dobila Biovitalis zlatni maslac za brže tamnjenje najprije sam pogledala sastojke i moram priznati da me je činjenica da sadrži ulje čileanske maline odmah kupila a nisu zanemarivi niti sastojci poput shea i kakao maslaca te ekstrakta mrkve. Eto to je jedan od onih trenutaka kada već po sastojcima znate da ako vas proizvode i ne obori sa nogu razočarati vas neće. Miris Biovitalis zlatnog maslaca je meni prekrasan i ako na trenutak zatvorite oči ovaj vas miris vodi na najljepše pješčane plaže koje možete zamisliti. Ono što je meni kod ovakvih proizvoda važno ( osim naravno rezultata i preplanulog tena ) je da ne ostavljaju fleke po badićima, odjeći i ručnicima jer sam prošle godine 2 kupaća kostima morala baciti. Ovaj test je Biovitalis zlatni maslac položio sa odličnim a još boljim ga čini činjenica da ni na najvećim vrućinama nije mijenjao agregatno stanje a pritom se vrlo lagano nanosi. Koža po nanošenju ovoga maslaca osim što svjetluca, postaje predivno meka i baš mogu reći da maslac odlično nahrani kožu. Ja sam ga radi toga nanosila i pri povratku sa plaže jer sam uživala u mekoći i sjaju koju daje mojoj koži. Sa Biovitalis zlatnim maslace za brže tamnjene ja sam zaista u rekordnom roku dobila prekrasnu boju iako sam inače dosta svijetle puti. No ono što je meni najvažnije je da je moja koža, osim što sam lijepo preplanula, i nakon sunca i mora mekana i nimalo isušena.
Iako je SPF ulja sjemenki čileanske maline procijenjen između 25 i 50 on ovisi o raznim faktorima pa je tako važno imati na umu da se prilikom miješanja s drugim uljima ili maslacima smanjuje SPF faktor ulja čileanske maline. Bitna stvar koju smatram da vam moram naglasiti jest činjenica da je većina ovih proizvoda za brže tamnjenje bez zaštitnog faktora pa bih vam zato preporučila da i ovaj zlatni maslac samostalno koristite kada sunce nije jako ( ja sam ga koristila predvečer ) ili u kombinaciji sa nekim sredstvom za zaštitu od sunca sa zaštitnim faktorom.







Prilažem vam i jednu slikicu da vidite kako sam lijepu boju dobila sa Biovitalis zlatnim maslacem.







BIOVITALIS MELEM ZA USNE



Napravila bih veliki propust ukoliko ovaj melem za usne ne bih spomenula jer ga obožavam. Imam suhe usne sa kojima muku mučim i rijetko koji balzam za usne mi je dovoljno hranjivih a opet da nije premastan. Ovaj balzam nanosim na usne svaku večer prije spavanja a po danu po potrebi. Lijepo se razmazuje, brzo upija a usne ostavlja nahranjene, mekane i glatke. Biovitalis melem za usne ima vrlo lijep miris a jedina mana po meni mu je pakiranje jer je dosta nepraktično ga nanositi izvan kuće jer naravno da nam vani ruke nisu 100 % čiste. Ja se toplo nadam da će nam Biovitalis možda do zime ponuditi ovaj proizvod u stick verziji jer bi to ove zime spasilo moje usne riječke bure i zime koja mi redovito isuše već i onako suhe usne. U svakom slučaju ovaj melem za usne jedan je od boljih koje sam isprobala i svakako ga želim ponovno imati.


Više o Biovitalis proizvodima kao i gdje ih možete kupiti možete saznati na Biovitalis stranici.

PR PROIZVOD (u recenzijama iznosim svoje iskreno mišljenje bez obzira na porijeklo proizvoda)

Jeste li već isprobali Biovitalis proizvode ?

Nema komentara:

Objavi komentar