petak, 24. studenoga 2017.

KIEHL`S ADVENTSKI KALENDAR

Još kao mala sam obožavala adventske kalendare, doduše tada one čokoladne, i svako jutro sam sa jednakim žarom otvarala prozorčiće. Sada puno godina kasnije, dijete u meni i dalje je sretno kada ugleda sve ove predivne beauty kalendare koji postoje. Iako je moja prva misao bila da ih moram skupiti sve ipak sam se odlučila umjesto više jeftinijih ove godine razveseliti jednim možda malo skupljim ali sa mojim omiljenim proizvodima. Eto za svoj rođendan poželjela sam Kiehl`s adventski kalendar i već odbrojavam dane do otvaranja prvog prozorčića.





Za dizajn tj. ilustracije Kiehl`s adventskog kalendara ove godine je zaslužna mlada londonska umjetnica Kate Morros. U suradnji sa njom je također dizajnirana i limitirana blagdanska Kiehl`s kolekcija.




U ovih 24 prozorčića skrivaju se brojni Kiehl`s bestselleri a čak 3 proizvoda dolaze u punoj veličini dok ostali proizvodi dolaze u količini kao putna pakiranja, mini pakiranja, uzorci a maske za lice u pakiranju od 14 ml.




Premda se jedva odupirem iskušenju da odmah otvorim sve prozore nadam se da ću izdržati i da ću prvi prozorčić otvoriti 1.12. ( najvjerojatnije će to biti odmah u ponoć :) ) . Ukoliko i vas zanima kakve se to divote kriju iza svakog prozorčića pratite me i odbrojavajte zajedno sa mnom a ja ću svaki dan staviti sliku proizvoda na Facebook i insta story.




Cijena ovog prekrasnog Kiehl`s adventskog kalendara je 495,00 kuna.

Volite li i vi adventske kalendare ?  Jeste li već nabavila koji ili možda tek planirate ?

Nema komentara:

Objavi komentar