petak, 16. veljače 2018.

MAYBELLINE THE BURGUNDY BAR PALETA SJENILA

Već neko vrijeme pokušavam natipkati recenziju ove palete ali ili ja nemam vremena za slikanje ili vrijeme nije pogodno za slikanje. Današnji relativno sunčani dan iskoristila sam da pofotkam swatcheve i konačno napišem recenziju palete sjenila koja me doslovno oduševila i definitivno je postala moj zimski favorit.







U paleti se nalazi 12 sjenila, od kojih su 10 sjajnog (shimmerastog) finiša  i 2 mat finiša (ova dva smeđa mat sjenila idealna su kao prijelazne nijanse). Iako sam ja veliki fan mat sjenila ipak sam se u ovu paleticu zaljubila na prvi pogled.




Na poleđini palete je slikovno uputstvo kako kombinirati sjenila iz nove palete kao duo, trio ili quad sjenila i zaista pohvaljujem Maybelline za ovu ideju jer ukoliko ste ajmo reći neki početnik u šminkanju ovo može biti kao dobra smjernica koje boje kombinirati zajedno. Međutim ono što je najbolje kod ove palete je što uz malo mašte možete zaista napraviti beskonačno puno kombinacija.





Sjenila su odlično pigmentirana (u rangu sa TheBalm sjenilima kad smo kod drogerijskih proizvoda), lijepo se blendaju ali u donjem redu 2. i 5. boja blendanjem malo gube na intenzitetu (ukoliko želim da naglasak bude baš na tim sjenilima onda ih ili nanesem još jednom ili ih nanosim vlažnom spužvicom/kistićem).



Ono što sam u početku zamjerala Maybelline Burgundy Bar paleti sjenila je činjenica da se sjenila prilikom nanošenja truse (neka više, neka manje) pa mi je to u početku predstavljalo mali problem ali tome sam doskočila tako da sam počela šminkati prvo oči. Također je dobro podsjetiti se na trik da se ispod oka stavi malo više pudera u prahu pa se onda po završetku šminkanja taj višak zajedno sa ostacima sjenila otrese sa lica.


                                             
                                                       Swatchevi bez baze :

Prvi red, prva slika na dnevnom svjetlu, druga sa umjetnim svjetlom



 Drugi red, prva slika na dnevnom svjetlu, druga slika sa umjetnim svjetlom





Ambalaža palete je praktična jer je dovoljno mala da stane u kozmetičku torbicu. Kada smo već kod amabalaže moram pohvaliti da je paletica dobro zaštićena pa ćete vrlo lako vidjeti je li ili nije otvarana. Vjerojatnost otvaranja bi trebala biti mala sa obzirom da su zbog prozirnog poklopca boje lako vidljive (ali znate da uvijek postoji netko tko želi swatchati baš paleticu koja nije tester). Uz sjenila dolazi i aplikator za nanošenje koji je sa jedne strane spužvasti a sa druge kist ali moj savjet je da taj aplikator koristite jedino u nuždi odnosno ako nemate niti jedan drugi kist za sjenilo pri ruci.



Sve u svemu ukoliko ste fan ovih nijansi za cijenu od oko 100 kuna (a ukoliko se potrudite svako toliko je možete u Bipi ili dm prodavaonici uhvatiti na popustu od 30%) dobiti ćete jednu i više nego solidnu paleticu sjenila koje zaista možete kombinirati kako god vaša mašta želi.


Jeste li isprobali Maybelline The Burgundy Bar paletu sjenila ?

Broj komentara: 5: