četvrtak, 1. ožujka 2018.

3. BLOGOROĐENDAN + DARIVANJE

Drage moje 27.02.2018. moj mali blogić je proslavio 3 rođendan. Blog koji je nastao iz moje velike ljubavi prema kozmetici i za  koji sam mislila da će vjerojatno ostati samo moj dnevnik gdje sama sa sobom pričam o kozmetici. Međutim kako se uvijek kaže da nikad ne znaš što te u životu čeka tako niti ja nisam bila svjesna koliko će mi se lijepih stvari kroz ovaj blog dogoditi, koliko ću lijepih suradnji ostvariti i ono najvažnije koliko ću prekrasnih ljudi upoznati. Već znate da su moje recenzije većinom duge i detaljne jer upravo takve volim i sama čitati pa zato ne želim ovdje dužiti sa tekstom.
Sve što mogu reći hvala vam za svaki pročitani članak, za svaki komentar ostavljen ovdje ili putem poruke ili maila, hvala vam za svaki lajk. Ako me pratite znate da sam najaktivnija ovdje i na Instagramu ali se trudim malo pojačati aktivnost na Facebooku. Što da vam više pišem osim da mi puno znači kada dobijem svaku poruku ili komentar ili netko pohvali moj rad na blogu. Ja sam također sretna jer gledajući svoje recenzije i fotografije sa početka i sada vidim da sam napredovala a to je ono najbitnije u životu, da uvijek budemo sve bolji i bolji ma što radili u životu. Svečano obećajem da ću nastojati biti još bolja i pisati o temama koje vas interesiraju. Eto kroz 3 godine ovaj se blog mijenjao a najveća promjena je nastala kod mene jer sam se na početku bloganja nećkala otvoriti ili ne otvoriti blog i najveći problem mi je bio stavljati svoje fotografije na blog. Eto u ove 3 godine shvatila sam da nitko nije savršen ali da nas naše nesavršenosti ne smiju spriječiti da ganjamo svoje snove. I opet ja ne znam kratak tekst napisati ccccc. Hvala vam svima a kao znak zahvale što me pratite  pripremila sam vam  par darivanja. 

Najprije vas želim razveseliti sa malo dekorative da bojama prizovemo proljeće da što prije stigne k nama. Darivanje je otvoreno za sve bez obzira iz koje me zemlje čitali. 




Darivanje traje od 1.03.2018. do 20.03.2018. 
1. Lajkati Facebook stranicu bloga i podijeliti objavu o darivanju javno
2. Komentirati neki članak na blogu
3. Ovdje ispod članka ostaviti ime i početno slovo prezimena
Ukoliko želite dodatan ulaz u darivanje možete me zapratiti i na Instagramu i zapratiti blog ali mi ne zaboravite to napisati

Također možete napisati koji dar želite 1. (w`n`w paleta sjenila i korektor light) ili 2.(w`n`w paleta sjenila i ruž retro pink),  a malo iznenađenje ja da ovaj mjesec i najaktivniji fan na fejsu dobija ili paletu sjenila ili ruž. Uglavnom budite aktivni jer uvijek je moguće još poneko iznenađenje :) .

Eto nadam se da vam se sviđa darivanje a vi mi naravno ubijek možete pisati šta bi još voljeli da stavim u darivanje.

Dobitnice su Jasmina Sukalić i Silvana Žderić (Silvana uplati loto jer te očito sreća tj. Mr. Random jako voli). Cure pošaljite podatke čim prije, možete se javiti preko fejsa, instagrama ili na mail. Čestitam :):

Broj komentara: 30:

  1. Silvana Ž ig.zdericsilvana Predivno darivanje❤Nije važno što će biti u darivanju,znam da je od ❤

    OdgovoriIzbriši
  2. Jasmina S.
    Instagram: jasmina.sukalic
    Blog: Jasmina Sukalic dar br.1

    OdgovoriIzbriši
  3. Lijepo darivanje 👍👍👍
    Ivana P
    Instag ivyy_88

    OdgovoriIzbriši
  4. Srećan blogorođendan :)
    i da ih još dugo slaviš :)
    i da i dalje lepe postove na blog da staviš :)

    IG mndra_mja
    Jasmina M :)

    I bila bi SUPERIŠKA stvar,
    da se poklon broj 1 dobije na dar :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Instagram Milana Glavan
    Poklon br.2.

    OdgovoriIzbriši
  6. Anela Becirevic
    Ig nemam pratim na fb.
    Poklon broj 2

    OdgovoriIzbriši
  7. Tina I. G.
    IG: tinaiv
    poklon br. 1
    pratim na FB

    OdgovoriIzbriši
  8. Sretan rođendan i još puno takvih Vam želim!
    Iako znam da je to nemoguće voljela bih osvojiti poklon br.1
    SnježanaJ

    OdgovoriIzbriši
  9. FB: Martina D.
    IG: martinadreven
    Dar 2.

    OdgovoriIzbriši
  10. Aleksandra R
    Inst.-allexissr i pratim blog

    OdgovoriIzbriši
  11. Sretan rodjendan ❤
    FB i blog: Sladjana M.
    IG: sladja.ok17
    Zelim paleticu i korektor, dar broj 1 😍

    OdgovoriIzbriši
  12. fb: pizeta suzana
    in: @pizetasuzana
    dar 2

    OdgovoriIzbriši
  13. Ilijana S.I.
    Poklon br. 2
    Divni ste i srecan 3 rodjendan. 😊

    OdgovoriIzbriši
  14. Br 1 :) Pratim na IG @zokamiki.djurdjevic, na FB Zorica Djurdjevic

    OdgovoriIzbriši
  15. Martina Dumencic
    Biram darivanje broj 2
    Nemam ig ali pratim fb..😊sretan rodendan
    Predivno darivanje 😍😍😍

    OdgovoriIzbriši
  16. Nikolina G
    Blog-Nikolina Nicole
    Ig nikky.nicole04
    Dar 1,sretan blogorođendan ❤

    OdgovoriIzbriši
  17. manuela n, pratim na fb kao Manuela Novoselec

    OdgovoriIzbriši
  18. Milana G.
    Insta: milana glavan
    Dar.2.

    OdgovoriIzbriši
  19. Sretan blogorođendan!
    Pratim na Fb Ksenija Cajzek i Ig ksenijacajzek

    OdgovoriIzbriši
  20. Fb;Lorena Sokac
    Dar 2.😊
    Lorena S.

    OdgovoriIzbriši