subota, 26. svibnja 2018.

THE ORDINARY BUFFET

Danas vam tipkam recenziju jednog seruma sa peptidima koji djeluje na znakove starenja. Radi se o The Ordinary Buffet proizvodu a ukoliko još uvijek niste upoznati sa The Ordinary proizvodima onda svakako pročitajte recenziju TO AHA 30 % + BHA 2% Solution.



THE ORDINARY BUFFET





Formula kombinira cjelovit spektar tehnologije za ciljanje višestrukih znakova starenja - i to odjednom ! Tehnologije su : Matrixyl 3,000 kompleks peptida ( palmitoyl - pentapeptide 35 ), Matrixyl Synthe`6 kompleks peptida ( palmitoyl - tripeptide - 38 ), Syn - Ake kompleks peptida ( dipeptide diaminobuyroyl benzylamide diacetate ), Relistase kompleks peptida                (acetylarginyltryptophyl diphenylglycine ), Argirelox kompleks peptida ( acetyl hexapeptide-8, pentapeptide-18 ), probiotički kompleks ( lactoccus lactis lysate), u sonovi s 11 koži ugodnih aminokiselina i višestrukim kompleksima hijaluronske kiseline. Ukupna koncentracija svih tehnologija u formuli je 25,1 %.




PAKIRANJE :

The Ordinary Buffet dolazi u staklenoj bočici sa staklenom pipetom, u pakiranju tipičnom za the Ordinary proizvode i to u količini od 30 ml. Tekstura gela je između gelaste i vodene, mliječno prozirne boje i bez mirisa.

Cijena : 120,00 kn


SASTAV :






The Ordinary Buffet je jedan od proizvoda čiji učinak u potpunosti vidite tek kada ga prestanete koristiti (barem je kod mene tako bilo). E sada, da me ne bi pogrešno shvatili TO Buffet nije proizvod koji počinje djelovati nakon što ga prestanete koristiti nego on djeluje na neki poseban način tako da poboljšava vašu kožu tako postupno da vi to niti ne primijetite ali se zato itekako vidi na koži da joj fali kada ga prestanete koristiti. Ne znam koliko vam ovo sve ima smisla i dugo mi je upravo Buffet bio na wish listi (Buffet je među skupljim TO proizvodima) te sam se nakon 15-ak dana korištenja jako razočarala. Buffet sam nanosila na kožu nakon umivanja navečer ( nekad i ujutro) i to u kombinaciji sa TO Argireline otopinom koju sam nanosila isključivo na čelo. Po nanošenju Buffeta koža bi mi doslovno vapila sa nečim hidratantnim jer bi me lice zatezalo pa sam počela čak sumnjati da me Buffet isušuje. Međutim po prestanku Buffeta shvatila sam da mi koža nikada nije bila toliko hidratizirana kao dok sam koristila Buffet te sam mu odlučila dati još jednu šansu. I dobro da jesam jer TO Buffet je jedan od proizvoda bez kojega ne želim biti nikada. Slijedom toga stižemo i do prve njegove mane a to je da se po mome subjektivnom mišljenju dosta brzo troši (bočica mi traje cca 2 mjeseca) ali koristim ga svakodnevno a nekad i 2 puta na dan. To Buffet je zapravo serum sa peptidima i zadaća mu je zaglađivanje bora i učvršćivanje kože. Nakon što sam Buffetu dala još jednu šansu pokazao je da ipak dobro hidratizira moju kožu, ujednačava ten te zaglađuje kožu. Buffet sam nanosila na cijelo lice, uključujući i okoloočno područje te sam na njega nanosila kremu.
Po meni ovo je najbolji TO proizvod jer je prava mala anti-age bombica i ja znam da sa svojih 36 godina više ne želim biti bez njega jer odlično zaglađuje fine linije a koža djeluje mladenački zdrava i sjajna.


Jeste li isprobali The Ordinary proizvode ?    Koji TO proizvod je vaš favorit ?

Nema komentara:

Objavi komentar