četvrtak, 21. lipnja 2018.

ELEMIS SUPERFOOD FACIAL OIL ( ULJE ZA LICE )

Prošli mjesec je u Zagrebu u Bahlen beauty prostorijama održano predstavljanje nove linije Elemis Superfood kozmetike - vegan friendly. 









ELEMIS LINIJA ZA NJEGU SUPERFOOD



Što je dobro za tijelo, dobro je i za kožu a ništa ne sadrži toliko vrijednih hranjivih sastojaka koliko superhrana.

Zato je tvrtka ELEMIS osmislila Superfood Skincare Range - novu liniju proizvoda za njegu kože i iznimno bogatu hranjivim tvarima i pogodnu za vegane koja obuhvaća gel za čišćenje lica Superfood Facial Wash, dnevnu kremu i noćnu kremu uz popularno nagrađivano ulje Superfood Facial Oil.

Nahranite svoju kožu izvana prema unutra zahvaljujući  moćima koncentrirane superhrane za optimalno zdravlje kože. Ova linija za njegu kože zgodno ujedinjuje dokazane zdravstvene rezultate i stručnost koja stoji iza svake ELEMISOVE formule. Rezultat ? Prirodno svjež sjaj koji jednostavno ne može biti lažan.
Ključan sastojak ovih moćnih formula su kompleksi Supergreen i Supergrain bogati antioksidansima, omega masnim kiselinama, vitaminima i mineralima koji hrane i njeguju kožu. Linija Superfood sadrži prebiotik, koji pomaže u razvoju korisne mikroflore na površini kože te održava ravnotežu osjetljivog ekosustava kože.
Linija za njegu kože ELEMIS Superfood osmišljena posebno za dobrobit i poboljšanje zdravlja kože dio je uravnoteženog životnog stila. Uz pomoć potpunog režima za njegu vaša koža može biti savršeno zdrava uz hranjive sastojke koji su joj potrebni da bi izgledala svježije, zdravije i sjajnije.

ELEMIS Superfood linija se sastoji gela za čišćenje lica, dnevne i noćne kreme te ulja za lice.



SUPERFOOD FACIAL OIL ( ULJE ZA LICE )




  • ovo nagrađivano ulje za njegu lica predstavlja zdravlje kože u bočici
  • Superfood Complex ujedinjuje djelovanje 9 sastojaka bogatih antioksidansima i omega - kiselinama te hrani vašu kožu i čini je blistavom i zdravom




Mješavina visokokoncentrirane superhrane koja dubinski hrani i hidratizira kožu. Sastojci bogati antioksidansima kao što su brokula, sjemenke lana i daikon hrane kožu i čine je mekanom i glatkom. Ovo lagano nemasno ulje koje se lako upija uravnotežuje kožu i čini je zdravom i blistavom.





PAKIRANJE :

ELEMIS Superfood ulje za lice dolazi u količini od 15 ml u staklenoj zelenoj bočici sa pipetom. Već sama zelena boja bočice sama po sebi asocira da se unutra nalaze zdravi i hranjivi sastojci a miris je prirodan, osvježavajući i biljni (ali ne brinite nije nimalo neugodan već dapače i sam miris djeluje nekako opuštajuće ). Za lice i vrat je dovoljno 3 do 4 kapi a ulje iako bogato njeguje ipak je lagane teksture, nemasno je i brzoupijajuće  te ne ostavlja masni sjaj a i odlična je podloga kako za daljnju njegu tako i za puder.




SASTAV :




Ulje sjemenki brokule - snažan antioksidans bogat masnim kiselinama omega-3, omeg  6 i omega-9                                       
Ulje krastavca              - bogato masnim kiselinama omega - 6 koje pomažu u zadržavanju vlažnosti i                                       umiruju kožu
Ulje daikon rotkve       - lako se upija u kožu i dubinski je hrani
Ulje sjemenki lana       -  bogato omega-3 masnim kiselinama, ublažava crvenilo kože
Ulje makadamije          - bogato omega-3, omega-6, omega-7 i oleinskom kiselinom ( omega-9 )
Makovo ulje                 - bogato linolnom i oleinskom kiselinom, umiruje i hidratizira
Ulje rižinih mekinja     - prirodno bogato vitaminom E, omega-6 i omega-9
Ulje sjemenki šipka      - izvrstan izvor esencijalnih masnih kiselina omega-3 i omega-6 za glatku i                                            elastičnu kožu



ELEMIS Superfood ulje za lice koristim već mjesec dana i moram priznati da je ovo ulje moj novi HG proizvod i da ne želim nikada biti bez njega. Inače u svojoj njezi često koristim razna ulja jer ih moja koža jako voli te je jako dugo moje omiljeno ulje bilo Kiehl`s dnevno ulje i koje god ulje da sam probala niti jedno ulje mu nije bilo ni blizu, sve dok nisam isprobala Elemis Superfood ulje za lice. Već sam sam se prilikom prvog korištenja ovoga ulja iznenadila kako se ulje lijepo upija ostavljajući moju kožu osvježenom i nahranjenom. Ako me pratite, onda znate da imam 36 godina i suhu i osjetljivu kožu lica te da gotovo uvijek nakon ulja moja koža "traži" dodatnu njegu međutim Elemis Superfood ulje je mojoj koži davalo dovoljno hidratacije i kada sam ga koristila samostalno. Zapravo, upravo kada bih ga koristila samostalno na mome licu su se vidjele sve blagodati ovoga ulja. Dobivala sam komplimente da mi je koža nekako plump i zategnuta te sam čak imala par pitanja što sam radila sa licem. Moje lice je nakon ovoga ulja baš imala zdravi sjaj te je bila nahranjena i blistava. Koliko ovo ulje daje blistavost i svježinu dovoljno govori i činjenica da ponekad ne bih ni imala staviti puder na lice (inače puder koristim upravo da ujednačim boju kože i dobijem taj zdravi sjaj kože). Mislim da sam konačno našla ulje koje mi je čak možda i bolje od obožavanog Kiehl`s dnevnog ulja. I da ne zaboravim napisati da iako mnogo njih zazire od upotrebe ulja (pogotovo na licu ) moram naglasiti da ovo ulje nije izazvalo nikakav nered na koži moga lica.


Jeste li isprobali ELEMIS Superfood kozmetiku ?   Kako vam se čini ELEMIS Superfood ulje za lice? 


Nema komentara:

Objavi komentar