petak, 31. kolovoza 2018.

ST. TROPEZ SELF TAN EXPRESS BRONZING MOUSSE

Ovo ljeto sam otkrila odlične St. Tropez proizvode za samotamnjenje te sam zato odlučila napisati recenziju još jednog njihovog odličnog proizvoda. Prošli puta sam vam tipkala o St. Tropez luksuznom ulju za lice pa bi bio red da se ovoga puta posvetimo i samotamnjenju tijela. Prije nego krenem na recenziju želim vam samo napisati da sam sa proizvodima za samotamnjenje imala dugo godina love- hate odnos sa naglaskom na hate ali kako imam vitiligo ( nedostatak pigmenta što se na nekim mjestima na koži manifestira u obliku bijelih fleka) tako sam svako ljeto bila u potrazi za sredstvom za samotamnjenje koje neće biti narančasto i koje se neće isprati prilikom prvog skoka u more ( o da dogodilo mi se i to). 


Mousse za brzo samotamnjenje koji ostavlja jednak ten po cijelom tijelu, te daje preplanuli izgled već nakon sat vremena.
St. Tropez pjenom za samotamnjenje  sami odlučujete o intenzitetu preplanulosti koji želite ovisno o tome da li se istuširate za  sat vremena ( za laganu preplanulost) , dva sata (za srednju preplanulost) ili tri sata ( intenzivna preplanulost ) nakon nanošenja.

Zahvaljujući rukavici koja se dobije uz pjenu sam postupak nanošenja je zaista lagan i nema straha da će cijela kupaona biti prljava. Pjena je smeđe boje pa i to uvelike olakšava da vidite koja ste mjesta već nanijeli proizvod. Moj savjet je da svakako prije nanošenja St.Tropez pjene napravite peeling tijela i po mogućnosti na grublje i suše predjele poput koljena i laktova nanesete tanki sloj mlijeka za tijelo.




Prije nego sa vama podijelim svoje dojmove o ovom proizvodu želim vas upozoriti na par sitnica koje sam ja usprkos pogledanim tutorijalima na youtubu uspjela zeznuti prilikom prvih primjena. Prva i najvažnija stvar je da stopalima posvetite potrebnu pažnju da vam se kao meni ne dogodi da imate na donjem dijelu stopala crtu i naravno sjetite se da imate nožne prste a druga stvar je da šake ostavite za kraj i prilikom mazanja posebnu pozornost posvetite prstima koje onako savijte u zglobovima da se boja ravnomjernije nanese i  ne zaboravite malo proći i sa svake strane prstiju.



U redu, sad kad sam vas upozorila na moguće pogreške prilikom nanošenja ovoga proizvoda moožemo se posvetiti mojim dojmovima. Prije St.Tropez pjene za samotamnjenje jedino samotamnjenje kojim sam bila zadovoljna bilo je ono famozno špricanje u kozmetičkim salonima. Na to sam nekad znala otići prije nekog važnog događaja ali i to sam brzo odustala radi poprilično visoke cijene. Kao što sam već spomenula ovu pjenu za samotamnjenje nisam kupila samo radi toga da budem preplanula već isključivo iz razloga da probam prikriti vitiligo. Najprije želim napisati da neću i ne mogu reći da je pjena u potpunosti prekrila vitiligo i da nema šanse da ga skužite ali moram biti iskrena unatoč svome perfekcionizmu i reći da koža gdje imam vitić sa ovom pjenom izgleda i više nego 90% bolje. Za nanošenje sam već napisala da je zahvaljujući teksturi pjene koja je u boji uz pomoć ove rukavice nanošenje i više nego jednostavno pa sam čak par puta sama uspjela namazati i leđa (ali ukoliko imate nekoga da vam pomogne iskoristite to jer jednom sam bila gotovo sigurna da ću morati na hitnu, ali dobro to više govori o mojoj nerazgibanosti). Sva sredstva za samotamnjenje imaju miris, neka jači i neugodniji a neka malo ugodniji i blaži. Ova pjena meni osobno ima neki ugodan miris koji se do prvog tuširanja osjeti jače a kasnije sam tu i tamo sama sebi zamirisala.. ali uglavnom nije mi smrdjelo a ni ukućani se nisu žalili. Nakon što završite nemojte kao ja obući bijelo donje rublje jer iako piše da je pjena brzosušeća ona ipak ostavlja trag, pa mi je čak i nakon par tuširanja znala trakica od bijelog grudnjaka malo se obojati . Uglavnom sve se uspješno opere. Nakon nanošenja ja sam se uglavnom tuširala nakon 3 sata jer kad je bal nek` je maskenbal i stvarno sam bila prezadovoljna bojom koju sam dobila. Bila sam baš intenzivno preplanula a nimalo narančasta i boja se sasvim dobro držala i na plaži u kombinaciji sa morem. Kao što vidite jako sam zadovoljna sa St. Tropez pjenom za samotamnjenje i uglavnom se slažem sa svim što sam pročitala osim da traje 7-10 dana. Ja sam najzadovoljnija bila kada sam pjenu nanosila svaki 3. dan i tada je koža izgledala zaista savršeno. Naravno morala sam vidjeti i kako će moja koža reagirati nakon što prestanem obnavljati boju a i trebala sam na depilaciju za koju sam znala da će ukloniti taj izgled preplanule kože. Eto sada slijedi onaj dio ukoliko ste mislili da pišem samo hvalospjeve za ovaj proizvod. Nakon nekih 6 dana što sam prestala koristit pjenu  primjetila sam da se pjena ne ispire ravnomjerno tj. da se na nekim mjestima isprala puno više nego na drugim i bila sam flekava. Nakon depilacije toplim voskom sva boja na nogama se ujednačila a za ostatak tijela sam morala par puta napraviti peeling. Uglavnom ovaj zadnji dio vas ne bi trebao spriječiti da koristite ovaj proizvod jer dok se on redovito nanosi boja i koža izgledaju zaista lijepo. Dodatan plus je da nisam primijetila niti da mi isušuje kožu. Ne znam da li sam već napomenula ali St. Tropez pjenu koristila sam isključivo na tijelu dok sam za lice koristila St.Tropez luksuzno ulje za lice.

St.Tropez pjenu za samotamnjenje možete kupiti na Notino.hr .

Koristite li proizvode za samotamnjenje ?  Kakva su vaša iskustva sa njima ?

Nema komentara:

Objavi komentar