srijeda, 30. siječnja 2019.

COSMEL MELLI CREAM & EYE CREAM EXTRA SENSITIVE

Ako pratite moj blog onda znate da jako volim prirodnu kozmetiku a posebno volim podržati onu kozmetiku koja je proizvedena u Hrvatskoj. Danas vam predstavljam upravo jednu takvu kozmetiku koju sam se već neko vrijeme spremala probati. Hvala Cosmel timu što mi je na isprobavanje poslao 2 proizvoda o kojima vam i pišem u ovoj recenziji, a radi se o Melli kremi za lice i kremi za okoloočno područje jednostavno nazvanoj - Eye Cream.





UPOZNAJMO COSMEL :

Godine 1990. osnovana je malu obiteljsku firmu na temeljima višegodišnjeg iskustva u proizvodnji i razvoju kozmetičkih proizvoda, ali prije svega zbog ljubavi i želje za stvaranjem vrhunske prirodne organske dermokozmetike. 
Cosmel kozmetika sastoji se od prirodnih tvari visoke bio-razgradivosti, EKO ambalaže, a sirovine dobavljaju od eminentnih proizvođača s certifikatima organskog porijekla i toksikološke čistoće. Prednost pri odabiru sirovina imaju one iz čistog hrvatskog podneblja. Cosmel kozmetika se radi u malim serijama i laboratorijskim uvjetima. 
Cosmel tim pomno bira prirodne aktivne tvari -  organska hladno prešana ulja, biljne ekstrakte, čista eterična ulja i vrhunske eko sastojke koji su bez GMO-a, bez petrokemikalija, bez umjetnih konzervansa, bez parabena, bez toksina, bez umjetnih boja i mirisa, te nisu testirani na životinjama.

COSMEL  MELLI CREAM



ŠTO KAŽE COSMEL :
Zrela, osjetljiva i problematična koža traži posebnu njegu. Melli cream pružit će vam potpuno zadovoljstvo, a koži vratiti prirodni balans. Sadrži matičnu mliječ, propolis, med i pčelinji vosak ("eliksir života" iz košnice), a uz snagu organskih tvari - malinu, marelicu, maslinu, noćurak, Shea maslac te vitamin A,lavandu i đumbir stvorena je krema koja jača tonus i hidrataciju, potiče stvaranje kolagena, smanjuje bore i hiperpigmentacije. Djeluje antioksidativno i antibakterijski i time ublažava promjenu kože nastale djelovanjem štetnih vanjskih utjecaja i starenjem. Melli cream ima prirodnu zaštitu od sunca.



PAKIRANJE :
Cosmel Melli Cream dolazi u staklenoj posudici u količini od 50 ml.

Cijena : 198,00 kn



SASTAV :


MOJI DOJMOVI :

Moram biti iskrena i reći da je krema za lice onaj dio moje preparativne kozmetike od koje očekujem najviše. Želim da mi hrani kožu, smanjuje ili barem odgađa bore, smanjuje hiperpigmentacije, pomaže kod nepravilnosti, ne izaziva loše reakcije i da me štiti od sunca. Sad se vjerojatno pitate da li imam i koju muzičku želju možda :) . Ne treba hvala, jer sam isprobala Cosmel Melli Cream. Ova krema me je iznenadila i oduševila u isto vrijeme jer rijetko naiđem na neku kremu koja se uspješno bori sa nepravilnostima na koži ( radi štitnjače znam i u 37. godini ponekad izgledati kao u pubertetu ) a opet da moju kožu i hrani. Jedino što nije napravila baš veliki pomak u vezi hiperpigmentacija ali vjerujem da bi i tu pomogla da sam nastavila koristiti još koji mjesec. Krema je lagane teksture aopet vrlo bogato hrani i njeguje kožu,te se brzo upije u kožu. Melli Cream je se pokazala i kao odlična podloga za puder. Cosmel kaže da ova krema sadrži prirodnu zaštitu od sunca i to je za za svaku pohvalu jer svaki dan se sve više iznenadim koliko ljudi smatra da je zaštita od sunca rezervirana samo za odlazak na plažu. Ne znam koliko faktor zaštite ima ova krema te ja dodatno još nanosim SPF50 jer sam trenutno na tretmanima kiselinama.

COSMEL EYE CREAM EXTRA SENSITIVE


ŠTO KAŽE COSMEL :

Područje oko očiju je osjetljivo i sklono reakcijama ( crvenilo, suhoća ), zato smo stvorili kremu za tanku kožu oko očiju bez mirisa a alergena. Idealna njega za osjetljive oči i za osobe koje koriste kontaktne leće. Sadrži organska ulja - malinu,jojobu, avokado, sjemenke grožđa, marelicu i ekstrakte- preslicu, zeleni čaj, lipu i tratinčicu koja zajedno s prirodnim vitaminom E i antioksidansima svojim svojstvima ublažavaju bore, otečene i tamne podočnjake. Hrvatska prirodna mineralna voda i hijaluronska kiselina obogaćuju kremu i vašoj koži daju dodatnu hidrataciju. Eye cream extra sensitive ima prirodnu UV zaštitu.

PAKIRANJE :
Cosmel Eye Cream dolazi u staklenoj posudici u količini od 15 ml.

Cijena : 96,00 kn




SASTAV :



MOJI DOJMOVI :
 Gore sam već napisala da mi se Melli Cream jako svidjela i zaista sam puno očekivala od Cosmel kreme za okoloočno područje, međutim ova krema me nije oborila sa nogu. Da me ne shvatite  krivo, nije me ova krema razočarala nešto posebno nego sam jednostavno očekivala puno više od nje. U početku sam ju koristila 2 puta dnevno tj, ujutro i uvečer ali sam nakon nekih 3 tjedna primijetila da mi  područje oko očiju nije dovoljno hidratizirano. No nakon 3 tjedna Cosmel Eye Cream sam počela koristiti isključivo ujutro jer zaista nakon nanošenja koža izgleda manje natečena i blistavija te prije šminkanja jer se brzo upija i lijepo zagladi kožu. Uzmite u obzir da ja imam 37 godina i suhu kožu te mi je potrebna nešto jače za hidrataciju pa sam u večernju rutinu uvela svoju omiljenu Kiehl`s kremu od avokada. Uz takvu promjenu moje okoloočno područje je puno bolje reagiralo i na Cosmel Eye Cream. Imam osjetljive oči i mogu potvrditi da je ova krema po tome pitanju savršena i da nije izazvala nikakve iritacije.

Nadam se da ću isprobati još proizvoda Cosmel kozmetike a sve proizvode možete pogledati i kupiti ovdje. Od mene imate sve preporuke i za jedan i za drugi proizvod, ovisno o vašoj koži naravno. Ukoliko imate zreliju kožu poput moje, koja se istovremeno bori i sa borama i sa ponekim prištićem onda vam zaista najiskrenije preporučujem da isprobate Cosmel Melli kremu.
PR PROIZVOD (u  recenzijama iznosim svoje iskreno mišljenje bez obzira na porijeklo proizvoda)

Nema komentara:

Objavi komentar