srijeda, 30. rujna 2015.

ESSENCE JESEN / ZIMA 2015.

Essence me je razveselio sa svojim novitetima iz kolekcije jesen/zima 2015 kojih ima zaista puno pa najbolje da odmha krenemo na predstavljanje :).







LASHES TO IMPRESS UMJETNE TREPAVICE









ESSENCE KAŽE:

Impresivne prekrasne trepavice su zajamčene pomoću  lashes to impress umjetnih trepavica! Umjetne trepavice se postavljaju na vanjski rub tvojih trepavica da naglase i dodaju gustoću trepavicama. Ljepilo za trepavice uključeno u pakiranje.

MPC : 21,90

Kako sam prilično zadovoljna sa svojim trepavicama nisam već jedno duže vrijeme stavljala umjetne, tj. sjećam se da sam ih zadnji put stavljala negdje u srednoj školi prije 15-ak godina i sjećam se da nisam baš uživala u tom procesu odnosno da je ljepila bilo svugdje a trepavice bi izgledale nekako hm, pijano :) .
Kada sam dobila ovaj paketić noviteta  u kojemu su se nalazile i ove parcijalne trepavice odvažila sam se ponovno isprobati. Uz ove lashes to impress parcijalne trepavice to mi je začuđujuće brzo i lako pošlo za rukom.
I znate šta, iako sam mislila da imam relativno ok trepavice i da mi umjetne trepavice nisu potrebne ipak jedva čekam neku prigodu da ih opet stavim. Moram priznati da mi se čak i više sviđa ova ideja parcijalnih trepavica koje u ovom pakiranju Essence lashes to impress 02 singles lashes MIX dolaze u 4 različite veličine pa ih možete po vlastitom izboru lijepiti gdje vam najviše treba odnosno gdje vam se najviše sviđa. 3 parcijalne trepavice na vanjskom kutu oka učiniti će vaš pogled uistinu mačkastim.

Trepavice se jednako lagano nanose kao što se i skidaju laganim potezom pincete.
Već sam napomenula da se uz trepavice dobije i ljepilo pa vam pišem i sastav ljepila ukoliko vas i ta informavija zanima.

LJEPILO -SASTAV
2-ETHYLHEXYL ACRYLATE, AQUA ( WATER ), METHYL METHACRYLATE, ETHYL ACRILATE, METHACRYLIC ACID.







ESSENCE ALL ABOUT GREYS PALETA SJENILA ZA OČI





ESSENCE KAŽE:

All about... Nove palete sjenila za oči s wow faktorom. Svaka paleta pruža osam moderni , savršeno usklađenih boja- od svjetlije do tamnije nijanse. Nježna i dugotrajna tekstura različitih efekata poput matt, shimmering ili metalik omogućava ti da stvoriš različite efekte.

MPC : 34,90 kn






Volim sjenila i fan sam ovih Essence paletica za oči jer smatram da su ove palete za oči odličan omjer cijene i kvalitete. Za 34,90 kuna dobijete osam različitih nijansi sjenila sa različitim efektom od mat,preko metalik pa sve do shimmering efekta. Ova sjenila se lako nanose i lijepo blendaju, tu i tamo mi se znaju trusiti ali doslovno minimalno i zanemarivo. Pigmentacija ovih sjenila je i bez baze za sjenilo odlična ali ipak preporučam da uz ova sjenila koristite i bazu za sjenilo kako vam se ova sjenila ne bi već nakon 3 sata skupljala u pregibu kapka jer nisu baš dugotrajna.






MINI SET SJAJILA ZA USNE 08 WE ROCK THE WORLD






ESSENCE KAŽE:

Praktičan set mini sjajila idealan je za putovanja i avanture sa tri savršeno usklađene boje. Sa ugodnom laganom teksturom možeš spojiti prekrasan sjaj i njegovane usne gdje god putovala.
Dostupno u nijansama : 07 you & me= BFF i 08 we rock the world

MPC : 25,90 kn





Jako volim ova mala, slatka pakiranja i zato mi se ovaj proizvod svidio na prvu. Kutijica u kojoj se nalaze ova sjenila ( 3 sjenila po 2 ml ) je kartonska i zatvara se na magnet što je super jer se ne morate bojati da će vam se sjenilarasuti po torbi.
U pakiranju 08 we rock the world su  kao što sam već napisala 3 sjajila u 3 nijanse -1. nijansa je neka nude/bež sa vidljivim sjajnim česticama ( ovo čestice posebni lijepo izgledaju na sunčevoj svjetlosti jer se baš onako sjaje i prelijevaju ) ,2. nijansa je baby roza a 3. nijansa jarko roza. Vjerojatno i pretpostavljate da najbolju pigmentaciju ima jarko rozo sjajilo ,nešto slabiju baby rota dok prvo sjajilo nema neku vidljivu pigmentaciju osim tih čestica koje prelijepo izgledaju kada ih obasja sunce.
Miris ovih sjajila mi se jako sviđa jer me podsjeća na miris onih voćnih,dječjih žvakaćih guma tj. mene osobno podsjeća na hubba bubba žvake :) . Sjajila lijepo hidratiziraju usne i ne isušuju ih a i tekstura samih sjajila nije previše ljepljiva što je kod mene također plus.










SASTOJCI:





ESSENCE SHEER & SHINE RUŽ ZA USNE









ESSENCE KAŽE:

Super nježna formula sheer & shine ruževa osjeća se ugodno lagano na usnama te im pruža prekrasne, suptilne boje s fantastičnim sjajem u wanna - have nijansama - nude, smeđa i ružičasta. Prozirni poklopac je iste boje kao i ruž tako da je lako pronaći svoju idealnu nijansu. Prozračan, sjajan i tako elegantan. Dostupan u 13 nijansi.

MPC : 16,90 kn





Iako  Essence ovaj proizvod naziva ružem za mene je on neki spoj balzama za usne i ruža,mada najbolji naziv za njega bi po meni bio obojeni balzam za usne. Tekstura ovog proizvoda je lagana i prozračna a pigmentacija je dosta slaba. Pozitivna strana ovoga proizvoda je što lijepo nahrani usne. Po meni ovaj proizvod nikako ne spada u kategoriju ruža za usne i ukoliko želite pigmentirani ruž zaobiđite ovaj proizvod, no međutim ako tražite nešto tipa balzama za usne a opet da usne dobiju malo boje i sjaja a sve to da izgleda vrlo diskretno onda ćete biti zadovoljni sa ovim proizvodom.Nijansa koja sam ja imala prilike isprobati je 04 hidden secret.









Inače sam veliki fan Essence lakova jer osim što su jeftini, kvalitetni su a ono što se meni najviše sviđa je činjenica da dolaze u velikom broju nijansi.






Gel lak za nokte  nijansa 51 miss captain














Gel lak za nokte nijansa 53 rock my world!








Effect lak za nokte nijansa 34 the pink bang!









Essence nail&cuticle tatoo liner














*PR proizvodi (u recenzijama iznosim svoje iskreno mišljenje bez obzira na porijeklo proizvoda )




































Nema komentara:

Objavi komentar