ponedjeljak, 28. prosinca 2015.

KIEHL`S ULTIMATE STRENGHT HAND SALVE

Danas vam donosim recenziju jedne kreme za ruke koja me u kratkom roku potpuno oduševila. Inače imam suhu kožu a nekad mi je zimi  koža na rukama doslovno "pucala" od isušenosti, ali općenito svake zime mi ruke budu suhe i hrapave. Osim što mi ruke pate radi hladnoće, nimalo ne pomaže  ni činjenica da ih perem ono 100 puta na dan ( ne nisam opsjednuta ali uz 2 mačke i psa mislim da vam je sve jasno :) ).








ŠTO KAŽE KIEHL`S : " Napravljen za izrazito suhe, aktivne  ruke, ovaj intenzivni tretman je bogata formula koja pruža cjelodnevnu njegu i zaštitu ruku. Naša mješavina odabrabih sastojaka omogućuje koži da zaista privlači i apsorbira vodu iz zraka, tvoreći zaštitne "rukavice" protiv gubitka vlage. Ova formula sadrži mješavinu biljnih ulja - avokada, eukaliptusa i sjemenki sezama - kao i prirodnog voska dobivenog od maslinovog ulja.Dodatno umiruje, vlaži i zaglađuje kožu. Ovaj najučinkovitiji pripravak pomaže u zaštiti i oporavku izrazito isušene kože uzrokovane teškim industrijskim radom, ručnim radom ili zbog izloženosti ruku sa neravnim i hrapavim površinama. "









PAKIRANJE:

Kiehl`s Ultimate strenght salve krema dolazi u plastičnoj tubici i to je možda kod nje najveći minus zato jer je ja volim potrošiti kremu do samoga kraja, a kod ovakve ambalaže baš i ne mogu  i zbog toga  pri kraju razrežem tubicu da bih ju mogla iskoristiti u potpunosti. Dolazi u količini od 75 ml i 150 ml. Tekstura je gusta ali se vrlo lagano razmazuje i brzo upija. Ima miris po eukaliptusu ( meni osobno predivno miriše ) ali taj miris dosta brzo nestane. Ne ostavlja ruke masnima . Cijena Kiehl`s Ultimate strenght salve kreme od  150  ml je 170 kuna a one od 75 ml je 125 kuna.










SASTOJCI:
















MOJI DOJMOVI:

Kiehl`s Ultimate strenght hand salve krema za ruke me je oduševila svojom hranjivošću i hidratacijom a opet tekstura te kreme iako je gusta, brzo se upija te ne ostavlja ruke masnima što mi je posebno važno kada npr. namažem ruke a moram tipkati na kompu ili raditi sa papirima. Iako na pakiranju piše da se nanese ponovno nakon svakog pranja ruku ipak moram primjetiti da se nakon pranja ruku ne ispire skroz odnosno da mi nakon pranja ruke nisu onako suhe kao inače nakon pranja te je moje mišljenje da se i ne mora nanositi ponovno baš nakon svakoga pranja ruku. Ne bojte se, ukoliko ruke operete sapunom krema će se naravno isprati. Ova krema je u potpunosti oporavila moje ruke u vrlo kratkom roku, a ruke su mi odmah po  nanošenju bile mekane i nahranjene. Ovo je svakako jedna od najboljih ako ne i najbolja krema za ruke koju sam koristila . Istina cijena je malo visoka za razliku od ostalih krema za ruke koje sam imala prilike koristiti do sada ali po meni svojim učinkom opravdava tu cijenu. Ako se kao i ja zimi mučite sa suhim i hrapavim rukama  a pogotovo ako radite u nepovoljnim uvjetima koji isušuju kožu ruku onda bih vam svakako preporučila da isprobate ovu cjelodnevnu njegu za izrazito suhe ruke.

Jeste li isprobali Kiel`s Ultimate strenght hand salve ? Ako jeste, kakvi su vaši dojmovi ?

Nema komentara:

Objavi komentar