utorak, 12. siječnja 2016.

ESSENCE " MAKE ME PRETTY "

Kažu da je dobar alat pola posla . E pa kod šminkanja su neophodan alat dobri kistovi i upravo njih je teško nabaviti kod nas, posebno ako ne kupujete preko interneta. Nadam se da ćete se razveseliti kao i ja kada vam kažem da su ovi  Essence kistovi dostupni i kod nas a na kraju članka moći ćete pročitati i gdje :).






Predstavljam vam Essence trendovsku kolekciju "make me pretty". Trendovska kolekcija "make me pretty" by essence sadrži kistove za sve stilove.


Svi kistovi imaju nježne,visokokvalitetne sintetičke čekinje koje olakšavaju nanošenje različitih tekstura. Prekrasan dizajn u živim bojama pretvara alate ljepote u prave magnete za poglede.




make me pretty - kist za blendanje sjenila za oči

očni kontakt! kist za blendanje sjenila na očima s mekanim i uskim kistom omogućava jednostavno blendanje jedne ili više nijansi sjenila za odlično završavanje očnog makeupa.
Dostupan u  01 keep cool & brush on

MPC : 16,90 kn






make me pretty - precise kist za blendanje sjenila za oči

apsolutno precizno...zaobljeni kist sa nježnim čekinjama omogućava preciznu aplikaciju sjenila za oči. Dostupan u 01 eye to eye .

MPC : 15,90 kn








make me pretty - multi use kist za sjenilo za oči

trio talent! multi use kist za sjenilo za oči je pravi naglasak u kolekciji kistova. Praktičan alat ljepote ujedinjuje 3 različita aplikatora : spužvicu, kist za pregib oka i kist za kut oka. Čekinje za kist za kut oka su savršene za nanošenje sofisticiranih, preciznih stilova na kapcima i obrvama dok je spužvica idealna za nanošenje sjenila na većoj površini kapka. Kist za pregib oka je idealan za sjenčanje i konturiranje u pregibu kapka. Aplikatori se mogu brzo i jednostavno zamijeniti. Sve što ti je potrbno za savršen make-up očiju. Dostupan u 01 cool tools.

MPC : 25,90 kn








make me pretty - češalj za obrve

Wow obrve! češalj za obrve sa dva različita kraja je idealan alat za savršeno definirane obrve. Zakrivljenu četkicu koristiti da popunite obrve sjenama za obrve, a spiralnu četkicu da oblikujete obrve. Dostupan u 01 here comes the brow .

MPC : 21,90 kn









make me pretty - kist za ruž za usne

Prekrasne usne. Ne možeš uvijek postići besprijekoran izgled ruža na usnama? Možeš pomoću kista za ruž za usne! Kose čekinje omogućuju čistu i preciznu aplikaciju za savršene rezultate. Dostupan u 01 shhh, just kiss me .

MPC : 15,90 kn







make me pretty - kist za korektor
Undercover. Zaobljeni oklik kista je savršen za blendanje i nanošenje kremastog ili tekućeg korektora. Četkica u obliku kupole osigurava precizno nanošenje i pouzdano prekriva nepravilnosti kože. Dostupan u 01 beauty is my business .

MPC : 16,90 kn








make me pretty - kist za puder & highlighter
Partner za nanošenje pudera. Poseban oblik četkice omogućava nanošenje na veće površine ,bolje nego druge četkice. Za jednostavno i brzo nanošenje pudera ili svjetlucavog pudera. Fleksibilne dlačice su idealne za glatko nanošenje, ne ostavlja pruge  i šare, besprijekorno blenda za savršen završetak. Dostupan u 01 powder to the people!

MPC : 28,90 kn







make me pretty - kist za rumenilo

Rumeni obrazi. Posebno dizajnirana četkica je zaobljena i ima široko područje primjene koje odgovara konturama svih vrsta jagodica. Nježna vlakna glatko klize preko obraza i savršeno nanose rumenilo. Idealan za sjenčanje ili modeliranje. Dostupan u 01 blush up your life!

MPC : 25,90 kn








make me pretty - kist za bronzer
Summertime...Pomoću kista za bronzer sigurno ćeš postići savršen, prirodan sjaj. Širok i ravan oblik kista je idealan za precizno nanošenje bronzanog pudera. Nježna i mekana vlakna stvaraju prirodan i brz brončani učinak na licu i tijelu. Dostupan u 01 walkin on sunshine .










Essence "make me pretty" je dostupna na prodajnim mjestima BIPE do isteka zaliha te naknadno u DM-u.


Kako vam se sviđa Essence "make me pretty" kolekcija ? Jeste li već nabavile koji od ovih super kistova ?

1 komentar:

  1. Jako mi se sviđa Essence "make me pretty" kolekcija i kupila sam si: kist za blendanje sjenila za oči i češalj za obrve.

    OdgovoriIzbriši