srijeda, 15. lipnja 2016.

TESTER BOX ZA LIPANJ

Sredina je mjeseca točnije danas je 15.što znači da sam na prozoru nestrpljivo već od jutra čekala dostavljača sa mojom kutijicom koju je ovaj mjesec za Tester  dizajnirao modni  dvojac Elfs.























PROIZVODI U PUNOJ VELIČINI :







HIMALAYA HRANJIVA KREMA ZA LICE I TIJELO



Himalaya Herbals hranjiva krema za lice i tijelo. Lagana i nemasna krema za svakodnevnu uporabu hrani, štiti i hidratizira kožu tijekom cijelog dana. Aloe vera i zimska trešnja hrane i hidratiziraju kožu, a indijsko Kino drvo djeluje kao tonik i obnavlja kožu lica. Za sve tipove kože i kao podloga za makeup.
Cijena 150 ml - 22,90 kuna




FA DRY PROTECT COTTON MIST ANTI-PERSPIRANT




FA Dry Protect Cotton Mist & Linen Touch roll-on. Nova formula sadrži tehnologiju upijajućih mikročestica koja pruža osjećaj suhoće pazuha bez kompromisa. 2.5 puta učinkovitiji od standardnih antiperspiranta i ne ostavlja vidljive tragove. Puderasto svježi mirisi pružaju ženstvenu privlačnost.
Cijena 50 ml - 19,90 kuna


L`OREAL MISS HIPPIE MASKARA





L`Oreal Paris Miss Hippie by Mega volume. Nova L`Oreal Paris maskara donosi vam hippie izgled trepavica za vruće ljetne dane. Nova mega gusta četkica brzo povećava gustoću i volumen trepavica. Trepavice su lepršave i spremne za ljeto. Jer vi to zaslužujete !
Cijena 8.4 ml - 69,90 kuna



FA COCONUT MILK GEL ZA TUŠIRANJE





Fa Coconut Milk & Coconut Water gel za tuširanje. Egzotična njega za vašu kožu s prirodnim ekstraktom kokosa. Inovativna formula štiti kožu od isušivanja i daje osjećaj meke kože. Miris kokosa - ugodan spoj slatkih, svježih i egzotičnih nota - upotpunjuje senzualno iskustvo tuširanja.
Cijena 250 m- - 15,90 kuna



PUTNA PAKIRANJA I TESTER PROIZVODI :







NIVEA VOLUME CARE ŠAMPON I  SPREJ ZA KOSU






NIVEA Volume Care šampon. Šampon za volumen s ekstraktom bambusa i Nutri - Essence formulom koja sadrži hranjivo ulje makadamije i Eucerit jača kosu, pruža joj impresivan volumen i strukturu od korijena do vrhova. Kosa je glatka na dodir.
Cijena 250 ml - 21,90
Veličina pakiranja u Tester boxu : 50 ml

NIVEA Volume Care sprej za kosu. Postojana frizura tijekom cijelog dana. Povećava volumen svake vlasi i ne čini kosu teškom. Njegujuće ulje makadamije štiti kosu od vanjskih utjecaja i povećava prirodnu elastičnost. Lako rasčešljavanje kose, bez tragova i osjećaja ljepljivosti. Za blistavu i njegovanu kosu.
Cijena 250 ml - 27,90 kuna
Veličina pakiranja u Tester boxu 50 ml




MOROCCANOIL TRETMAN CLASSIC / LIGHT





Moroccanoil Tretman classic / light. Moroccanoil tretman za svilenkastu, zdravu, sjajnu kosu, punu života. Može se koristiti kao krema, sredstvo za oblikovanje i završno dotjerivanje. Savršeno se miješa s drugim proizvodima, pa čak i ubrzava vrijeme sušenja i svakim korakom poboljšava kosu.
Cijena 100 ml - 299 kuna
Veličina pakiranja u Tester boxu 10 ml



EGYPTIAN MAGIC VIŠENAMJENSKI MELEM ZA KOŽU





Egyptian Magic višenamjenski melem za kožu. Profesionalna krema za kožu s dodirom magije. Potpuno prirodna krema izrađena je od šest najmoćnijih prirodnih hidratantnih i iscjeljujućih sastojaka. Idealna za hidrataciju lica, usne, oko očiju, kao maska za kosu, a liječi i ekceme te razne iritacije kože.
Cijena 115 ml - 289 kuna
Veličina pakiranja u Tester boxu 3 ml




MOJI DOJMOVI :

Iako teška srca jer Tester box zaista obožavam i do sada me je gotovo uvijek svojim sadržajem oborio sa nogu moram priznati da me je ovoga puta zaista razočarao. Ovaj Tester box je bio najavljivan kao velika suradnja sa modnim dvojcem Elfs koji su trebali dizajnirati kutiju, izabrati proizvode i još nam je bilo obećano neko iznenađenje. Inače jako volim Elfs ( njihova trenerka mi je jedan od najdražih sportskih komada odjeće ) i zaista sam u boxu očekivala nešto sa njihovim potpisom. Kako znam da se Elfs polako počeo upuštati i u kozmetičke vode ( uskoro će u prodaji biti Elfs ruževi i lakovi za nokte ) ja sam zaista očekivala da će nešto od toga biti i u našem boxu. Međutim mislila sam ako i ne bude takav optimističan scenarij u krajnjem slučaju u boxu će biti neki njihov privjesak od 80 kuna ili barem uzorak parfema od 5 ml, ali osim naziva Elfs na kutiji druge poveznice sa njima nije bilo. Ili možda i je..... jer cijela kutija po meni i izgleda kao da ju je slagao muškarac tipa stavi gel za tuširanje,dezić, nešto za kosu,nešto za šminkanje i neku kremu koja se može koristiti i za lice i za tijelo i to je to, cure će biti happy jer su dobile kozmetiku. E pa nije to to i nisu cure happy,barem ova cura koja piše nije a uspjela sam škicnuti i objave na Instagramu i vidim da mnoge cure nisu happy. Velika kritika ide zato jer se u boxu našla Himalaya krema za lice i tijelo kojoj je kao drugi sastojak navedeno mineralno ulje. Himalaya kozmetiku inače koristim ali ova krema mi ne paše  po sastavu a i ne volim univerzalne kreme, neka bude krema za lice ili neka bude za tijelo. Ne sviđa mi se niti što su se u boxu našla 2 Fa proizvoda ( jedan bi bio sasvim dovoljan ) i općenito mi se ne sviđa da su osim Moroccanoil ulja svi ostali proizvodi od brandova koje mogu naći i u svom dućanu dok kupujem kruh i mlijeko. Općenito sam primjetila da se već par puta tj. iz mjeseca u mjesec i u Tester boxu i u Žena.hr kutijici za mene samo ponavljaju dezići. Ok, ljeto će biti vruće ali čak niti ja ne stignem potrošiti toliko dezića.Nivea šampon za volumen i lak za kosu za volumen također neću koristiti jer ne koristim lak za kosu a kosa mi ima dovoljno volumena ( čak sam išla pročitati i anketu koju sam ispunila i vidjela da nisam izabrala da je moja kosa bez volumena ). Nadam se da me L`oreal maskara Miss Hippie neće razočarati, veselim se konačno isprobati Moroccanoil ulje a kako volim kokos nadam se da će se Fa tuširalica pokazati dobrom.
Sve u svemu ocjena ovoga Tester boxa je neka loša trojka ne iz razloga što po meni vrijednost boxa ne prelazi nekih 130 kuna (  pojedinačno na popustu ovi proizvodi bi me izašli i manje od 100 kuna ) već zato jer je ovaj box najavljivan kao velika suradnja sa Elfsom koji za nas spremaju veliko iznenađenje. E pa mene su iznenadili, jer ovaj box izgleda po meni kao da je netko nasumice pobacao u njega par proizvoda uopće ne vodeći računa o anketi koju smo ispunjavali. Žao mi je da Tester koji je zaista postavio ljestvicu naših očekivanja visoko nije malo više vodio računa i možda savjetovao dečke iz Elfsa ukoliko su zaista oni birali proizvode. Ne,nisam nezahvalna i ok potrošila sam 100 kuna i na bespotrebnije stvari ali smatram da je puno cura i žena u ovoj situaciji možda izdvojilo 100 kuna upravo radi velike pompe kojom je bio najavljivan ovaj Tester box.
Pišem ovaj osvrt jer znam da Tester box može i hoće bolje, i ja sam mu dala šansu uplativši novu kutijicu. I znate šta, jedva čekam slijedeći mjesec......

* U ovom Tester boxu umjesto Moroccanoil tretmana mogli ste dobiti:
Diva ! Make up blender. Antibakterijska spužvica za puder. 100 % bez lateksa. Idealna za nanošenje pudera sa šire strane i konturiranja sa uže strane.
Cijena 29,90 kuna

Jeste li naručili svoj Tester box ? Kakvi su vaši dojmovi ?

Broj komentara: 9:

  1. Jako mi je drago što si napisala iskreni post, većinom cure samo nahvale Tester box, a meni se čini okej, ali ne i kao nešto ultra specijalno i fantastično kako ga neke dočaraju. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Iskreno, mogu reci da me malo razocarao ovaj tester box. Ocekivala sam i ja puno vise jer vec nekako imam sve te stvarcice, malo sam se nadala necemu sto ce me bas oboriti s nogu.
    Fb: Vedrana Majer

    OdgovoriIzbriši
  3. Prije svega slažem se sa svime što si napisala. Planirala sam naručiti ovaj box cim su javili da ce biti u suradnji sa Elfsom, i iskreno sretna sam sto nisam naručila. Sve stvari mogu kupiti bas to što si napisala, usput dok idem po kruh. Ja sam mislila da ce ubaciti mini verziju svog parfema ili bar onaj mali prsten sa masnicom. Uvijek budem razočarana sto ne stignem na vrijeme naručiti tester bod. A sad kad sam mogla stići, i bolje da nisam jer bi moja kritika njima bila puno oštrija od tvoje. I ne da bi dobili trojku neg minus nedovoljnu ocjenu. Nadam se da ce se iskupiti idućim boxom da sve cure koje su su sada razočaranje budu sretne. Mislim da sada imaju težak zadatak :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Očekivala sam neku poveznicu s Elfsom, bar neki privjesak, maramu, nešto.. Potpisujem sve što si rekla i drago mi je da ga nisam naručila ovaj mjesec..

    OdgovoriIzbriši
  5. I mene je malo razočarao ovaj ELFS Tester box, nisu proizvodi unutra toliko loši (pogotovo Moroccanoil Tretman i Loreal maskara)ali i ja sam očekivala da će biti možda mini ELFS parfem ili tako nešto, iako mi je kutija predivna...

    OdgovoriIzbriši
  6. najviše mi se čini zanimljivim Himalaya krema i Hippie maskara :D

    OdgovoriIzbriši
  7. meni se tu najvise dopada fa rol on i fa cocos dus gel jer obozavam miris kokosa ali ni sa niveinim preparatima nema greske a post ti je ekstra

    OdgovoriIzbriši
  8. i ja sam ga naručila i ostala razočarana .... previše mi je "običan", od elfs-a samo slova na kutiji, a tobože iznenađenje će biti popust na njihovu kozmetiku, ako sam dobro shvatila .....a jesu se pretrgli :/

    OdgovoriIzbriši