subota, 26. studenoga 2016.

TESTER BOX STUDENI 2016.

Ovaj mjesec Tester box je malo kasnio pa je umjesto 15. stigao tek 22. Vjerujem da vas jako zanima sadržaj ove kutijice pa neću duljiti.....





















Tester box za studeni sadrži ukupno 7 proizvoda, 3 u punoj veličini a ostala 4 u obliku putnih pakiranja i testera.










LA ROCHE - POSSAY DUO (+) UNIFIANT







Ujednačavajuća korektivna njega koja odčepljuje pore,smanjuje nepraviilnosti i sprječava nastanak crvenih i smeđih mrlja na koži. Nepravilnosti i mrlje su u trenu smanjene. Ten je prirodno ujednačen bez učinka maske. Nanijeti na cijelo lice kao dnevnu njegu.
Cijena za 40 ml - 129,20 kuna




SUBRINA HAIRCODE X FORCE





Lak za kosu s ultra snažnim učvršćivanjem. Kosa je nakon upotrebe fleksibilna i sjajna. Lak sadržava silikone pogodne za kosu i UV filtar, koji štite kosu od vanjskih utjecaja. Nanijeti na suhu, već oblikovanu kosu.
Cijena za 500 ml - 45 kuna



OH So HEAVENLY POMEGRANATE & ROSEHIP ULJE LOSION ZA TIJELO




Luksuzni losion za tijelo sa njegujućim uljima šipka i hibiskusa. Bogat antioksidansima, ostavlja osjećaj zdrave i hidratizirane kože.
Cijena za 375 ml - 34,99 kuna.




ROSAL LIP BALM MAGIC PINK





Otkrij jedinstveni Rosal Lip Balm Magic Pink koji mijenja boju poput kameleona! Prvi crni balzam za usnekoji ostavlja magični ružičasti trag na usnama. Sadrži specijalni pigment koji se ovisno o ph kože usana pretvara u savršenu nijansu ružičaste boje, koja je postojana i traje dugo, dugo...
Cijena za 4 g - 19,90 kuna




NIVEA KREMA




Dolazi u limitiranom izdanju s posebnim popratnim ilustracijama i pričama za djecu u kojima su glavni likovi djevojčica Mia, dječak Luka, igračka Zeko te zaigrana Vila. Ova kolekcija svoje prvo izdanje doživjela je prošle godine kada su maštovite NIVEA priče i ilustrirane plave limenke postale nezaobilazne u domovima obitelji diljem svijeta. Kolekcija je dostupna do prosinca.
Cijena za 150 ml - 23,10 kuna



L`OREAL MAGIC RETOUCH





Prvi L`oreal sprej za prekrivanje izrasta. Prekriva sijede i izrast u samo jednom brzom nanosu - točno kada, gdje i kako treba. Precizni mikro - raspršivač precizno i savršeno prekriva bogatim pigmentom usklađenim s bojom vaše kose. Traje do sljedećeg pranja.
Cijena za 75 ml - 49 kuna




KIEHL`S IRIS EXTRACT ACTIVATING ESSENCE



Sadrži Iris Fiorentina ekstrakt koji ponovno aktivira mladolik izgled kože dok joj istodobno vraća zaglađen i blistav izgled. Jedinstveni tekući koncentrat brzo se upija kako bi oslobodio anti - aging i hidratantne sastojke u površinske slojeve kože. Ekstrakt korijena cvijeta irisa pomiješan je s lipo hidroksidnom kiselinom i natrijevim hijaluronom u baršunastu formulu koja pridonosi smanjenju bora, sumornosti i grube teksture kože.
Cijena za 200 ml - 335 kuna

Umjesto Kiehl`s Iris Etract Activating Essence u Tester boxu - u za studeni se je moglo dobiti i jedan od slijedećih Elemis proizvoda za njegu tijela :
FRANGIPANI MONOI KREMA ZA TIJELO. Luksuzna krema s makadamija uljem i mirisom frangipani cvijeta ostavlja kožu glatkom i mirisnom.
Cijena za 200 ml - 228,30 kn
FRANGIPANI MONOI ULJE ZA TIJELO. Ovo egzotično ulje brzo se apsorbira pružajući hidrataciju suhoj koži, ostavljajući delikatan egzotičan miris.
Cijena za 100 ml - 323,42 kn
JAPANESE CAMELLIA ULJE. Jedno od najfinijih ulja iz cvijeta japanske camellie i ulja badema. Poboljšava elastičnost kože te je njeguje. Protiv strija.
Cijena za 100 ml - 323,42 kn
SWEET ORCHID KREMA ZA TIJELO. Hranjiva krema koja intenzivno hrani i hidratizira te istodobno obavija tijelo božanstvenim mirisom.
Cijena za 200 ml - 224,61 kn





MOJI DOJMOVI :

Iako se je Tester box popravio u odnosu na prošle kutije ipak do još nije ni blizu onome Tester boxu kojim sam u početku bila očarana. Sve u svemu nije sadržaj toliko loš koliko me ljuti što ona ispunjena anketa zapravo ne služi ničemu. Recimo sa 35 godina zaista nemam sijede pa me niti ovaj L`Oreal sprej za prekrivanje izrasta nije raspametio. Bila bih puno sretnija da sam dobila Garnier micelarnu vodu koja je bila umjesto ovoga spreja u nekim kutijama. Bolje da prije napišem koji proizvodi iz boxa mi se sviđaju. Rosal Lip Balm Magic Pink vjerojatno nikada ne bih sama kupila pa mi je eto baš drago da se našao u Tester boxu, totalno mi je fora, pogotovo onaj osjećaj kad kreneš mazati usne a svi šokirano gledaju da li je to stvarno crna boja. Oh So Heavenly losione za tijelo volim, ovaj nisam još isprobala pa je i to jedan od proizvoda koji me je razveselio ovaj mjesec. Također ne bih bila fer a da ne pohvalim što su se u boxu našle obje nijanse La Roche-Possay Effaclar Duo(+) Unifiant. Ovaj proizvod već neko vrijeme mjerkam ali sam bila previše lijena otići u ljekarnu i usporediti nijanse ( sad ću to moći kući bez problema ).  Da obožavam Kiehl`s nije tajna i kada sam pročitala da se u boxu nalazi nešto njihovo raspametila sam se od sreće međutim sreća je bila kratkoga vijeka. Zašto ? Pa zato što je Kiehl´s i inače jako darežljiv sa testerima i kada god sam došla kod njih ( i u Zagrebu i u Splitu ) uvijek sam dobila pregršt testera. Zato me i razočaralo jer se u boxu našao mali testerić od 3 ml a umjesto njega u nekim je kutijicama bio jedan od Elemis (kojega isto obožavam ) putnih pakiranja. Eto već je neka moja tradicija da me u Tester boxu uvijek dopadne onaj jeftiniji proizvod. Lak za kosu ne koristim što sam u anketi i označila ali opet ljudi moji pa čemu ta anketa uopće i služi ako napišem da ne koristim lak za kosu ali je lak za kosu jedan od glavnih proizvoda (isto tako sam napisala i da ne koristim lak za nokte a zamislite već me 2 puta uspio pogoditi ). Ne znam što bih rekla za Nivea kremu ali znam samo da sam na dobrom putu da Niveu kao takvu zamrzim za sva vremena jer se doslovno ne sjećam boxa koji nema Niveu. Nemojte me krivo skužiti volim ja Niveine proizvode ali ono u nekom kao beauty boxu da nađem ovu običnu plavu Nivea kremu meni zaista nema nekog prevelikog smisla. Sve u svemu Tester box se ipak malo popravio ali opet ja pamtim i njegove bolje dane.....

Broj komentara: 6:

  1. Mene bi oduševio ovaj L`Oreal sprej za prekrivanje izrasta!

    OdgovoriIzbriši
  2. Slažem se s tobom. Kupujem box od ožujka, kad je bio i najbolji po meni! Oduševljenje je trajalo nekih 2-3 mjeseca i onda mi je sve ravno...tako, li-la. Sviđa se to meni, istina, ali ne tako kao u početku :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, u početki je ipak bio puno bolji....Ali možda se popravi, tko zna ;)

      Izbriši
  3. Ovaj paketic bas super izgleda. :D

    OdgovoriIzbriši