utorak, 3. listopada 2017.

BEAUTYBOX RUJAN 2017.

Ovaj mjesec je Beautybox za rujan stigao par dana kasnije te je stigao u listopadu. Ukoliko vas zanima da li je kašnjenje ova kutijica opravdala svojim sadržajem u nastavku pogledajte pa prosudite zajedno sa mnom.










Ovaj mjesec mi je Beautybox sav malo zbunjujući, najprije ne znam bih li za njega pisala da je to kutijica za rujan (što bi zapravo trebao biti) ili za listopad. Zatim Violeta maramice koje su originalno pakiranje su duple pa opet ne znam da li bih ih računala kao jedan ili dva proizvoda a isto tako i uzorak Evelne kreme.





PROIZVODI U ORIGINALNOJ VELIČINI



NIKEL ULJE NIOĆURKA - originalno pakiranje 50 ml





100 % prirodan koncentrat za dehidriranu kožu s BIO noćurkom, pasiflorom, jojobom, slatkom narančom, ružmarin i E vitaminom iz pšeničnih klica. S nekoliko kapi ovog koncentata vaša će koža postati navlažena, baršunasto meka i blistava.

Nježno nanesi nekoliko kapi koncentrata na lice i vrat. Potom nanesi svoju kremu.

Cijena za 50 ml : 99,90 kn

AFRODITA COSMETICS HYDRA PATCH H20 SERUM HYDRABOOST, originalno pakiranje 30 ml



Prva pomoć za umornu i dehidriranu kožu s tehnologijom PatchH20. Nudi trenutačnu i dugotrajnu hidrataciju, koži posljedično vraća vitalnost te zdrav i svjež izgled.


Koristi ga kao podlogu svim kremama za njegu, a kod masne kože ga možeš koristiti kao samostalnu njegu. Svako jutro i večer nanesi serum na očišćenu i toniranu kožu.

VIOLETA INTIMO SENSITIVE, dva originalna pakiranja od 15 komada maramica




Maramice za intimnu higijenu čija nježna formulacija omogućava čišćenje najintimnijih dijelova tijela i istovremenu njegu bez narušavanja fiziološkog pH.


Violeta maramice za intimnu higijenu ubaci u svoju torbicu jer smo sigurne da će ti dobro doći "u onim danima" kroz pružanje osjećaja svježine i sigurnosti tijekom cijelog dana.




MELVITA IZNIMNO ZLATNO ULJE L`OR BIO, uzorak 3 ml






Iznimno zlatno ulje L`Or Bio za lice, tijelo i kosu je doista čudesan poklon od prirode. MELVITA je s preciznošću zlatara stvorila iznmno suho ulje. Izabrala je između najdragocjenijih njegujućih organskih ulja te ih udružila u savršenoj sinergiji : Arganovo ulje, Kendi ulje te Buriti, Inca Inchi i Pracaxi ulja. Ova dragocjena kombinacija trenutno se upija i ne ostavlja mastan trag, te obavija kožu i kosu nježnim mirisom.

Nježno nanesi nekoliko kapi ulja na kosu ili kožu, i uživaj u mirisu, svilenkastoj koži i zaglađenoj kosi.



EVELINE COSMETICS GOLD LIFT EXPERT LUKSUZAN SERUM S 24K ZLATOM, dva uzorka od 1,5 ml




Eveline cosmetics krema - serum obogaćena 24k koloidnim zlatom osigurava multidimenzionalni pomlađujući efekt : smanjuje fiksne bore, obnavlja volumen kože, djeluje poput zlatnih lifting niti.

Nanesi Eveline cosmetics kremu - serum svako jutro i večer na očišćenu kožu lica i vrata.


URIAGE CLEANSING OIL, putno pakiranje 50 ml




Uriage ulje za čišćenje lica i tijela ugodnog mirisa za svakodnevnu upotrebu. Zahvaljujući jedinstvenoj ulje -  gel teksturi prilikom čišćenja kože pruža optimalnu hidratizaciju i ostavlja zaštitni sloj na loži.

Uriage CLEANSING OIL nanesi na vlažnu kožu lica i tijela kružnim pokretima i zatim proizvod isperi mlakom vodom.

AVON ANEW REVERSALIST INFINITE EFFECTS, uzorak 2X3 ml





Prva rotirajuća krema za lice u svijetu! Prvi tjedan nanosi se dio kreme broj jedan koji potiče proizvodnju novih stanica i priprema kožu za drugi tjedan. U drugom tjednu nanosi se druga krema koja sadrži SuperRetinol kompleks. Tako se naizmjence potiče proizvodnja kolagena i elastina i taman dokse koža ne zasiti, vraća se na pripremu, i opet na intenzivnu njegu, rotirajući tjedan za tjednom.

Prvi tjedan koristi kremu broj 1, a u drugom tjednu krema broj 2 i tako nastavi rotirati tjedan za tjednom.

MOJI DOJMOVI :

Što se tiče mojih dojmova za ovaj Beautybox oni su ovaj put podijeljeni, znači nisam oduševljena ali nisam niti potpuno razočarana. Svejedno moram reći da ova kutijica nije onakva kakva je bila na početku. Zvijezde ove kutijice su svakako Nikel ulje noćurka i Afrodita serum koji me je stvarno razveselio. Da me ne shvatite krivo, Nikel ulje noćurka imam doma u stalnoj postavi pa me samo iz toga razloga nije toliko oduševilo ali u slučaju da ga nemate ili ga još niste isprobali onda je ovo bila odlična prilika. Afrodita serum me je jako razveselio iz razloga što je novi proizvod koji nisam imala prilike probati a već par puta sam listajući neki časopis vidjela reklamu te ga poželjela isprobati. Violeta intimnim maramicama smatram da nije mjesto u ovoj kutijici ( a pogotovo još duplim proizvodima te vrste te kao što sam već par puta napisala mjesto u ovoj kutijici po meni nije niti ulošcima ni kondomima). Ne znam, ja se ne bih čudila da u nekoj kutijici (ovo ne govorim samo za Beautybox već i za ostale slične kutije) uskoro dobijem i kontracepcijske pilule ili toaletni papir sa mirisom ananasa ili tako neku sličnu egzotiku gdje jedna rola košta 80 kuna. Uriage ulje za pranje je po meni odličan proizvod i količinski savršen jer je dovaljan da ga detaljno isprobam i odlučim želim li ga kupiti u originalnoj veličini a veličinom jeodličan  i za putovanja. Melvita zlatno ulje sam koristila ali ovaj uzorak je po meni neiskoristiv jer je premali količinski da bih namazala tijelo a isto moram reći i za ovaj uzorak Avonove rotirajuće kreme za lice jer ju ne mogu koristiti kako treba pa da bih ju poželjela kupiti. Znači ja sam dobila 2 uzorka po 3 ml i svaki uzorak bih trebala koristiti  jedan  tjedan ( 7 dana jedan uzorak pa 7 dana drugi uzorak) što je jednostavno neizvedivo. Eto zaista ne vidim svrhu ovog uzorka i ako su već neki uzorak odlučili duplirati to je definitivno trebao biti ovaj. Što se tiče 2 uzorka Eveline kreme smatram da se nije pazilo na ciljanu skupinu koja inače kupuje ove kutijice a ta skkupina gotovo sigurno nije ona 50+.
Ovaj put sam primijetila da su u svim kutijicama bili isti proizvodi i koliko god je to sa jedne strane dobro sa druge mislim da se ovime Beautybox udaljava od onoga što je prvobitno trebao predstavljati a to je personalizirana kutijica puna noviteta ( u full size pakiranju ili u obliku uzoraka / testera ).
Još jedna stvar koja mi nije sjela ovaj mjesec je ta što je Beautybox po meni bezrazložno kasnio. Znači ako smo naučeni i informirani da kutijica stiže krajem mjeseca onda smatram da kutijica krajem mjeseca treba doći. Da li je ona rasprodana ili nije mislim da se nas kao krajnjeg korisnika koji je kutijicu naručio i platio ne treba ticati.
Ono što najviše volim i zašto unatoč tome što više puta ostanem razočarana nego oduševljena iznova naručujem jest onaj osjećaj uzbuđenja i isčekivanja koji nažalost često bude bolji nego osjećaj kada kutijicu raspakiram.
Kažem Beautybox me nije ovaj mjesec baš skroz razočarao ali ovu konstruktivnu kritiku pišem jer znam da mogu bolje i jer se sjećam nekih početnih recenzija kada sam napisala da netko tamo očito zna što radi. Pa molim vas uvjerite me u to opet :) :

Naručujete li i vi Beautybox?

2 komentara:

  1. Prema sadržaju kutije bih i ja rekla da nije to to. :/ Jako je dobro da si napisala konstruktivu kritiku, jer možda dođe do nekoga i bude promjene. Iako cjenovno ova kutija ispunjava daje više nego što košta, po meni nije ispunila očekivanja, jer, kao što si napisala, nije personalizirana nego su svi dobili sve isto, a i proizvodi nisu nešto naročito privlačni, da se tako izrazim.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eto i ja se nadam da će konstruktivna kritika doprijeti do njih jer sam stvarno jako voljela ovu kutijicu....U početku mi je bila najbolja od svih...

      Izbriši