utorak, 28. studenoga 2017.

REXALINE DERMA ANTI - AGE NJEGA ZA NETOLERANTNU KOŽU LICA

Kako imam 36 godina i anti-age njega bi već morala biti dio moje rutine njege kože a moje koža lica to ponekad ne shvaća pa loše reagira na neke agresivnije sastojke bila sam vrlo sretna što postoji linija poput Rexaline DERME i što je ja imam priliku među prvima isprobati. Moje dojmove o ovoj liniji možete pročitati u ovoj recenziji koja možda je malo duža ali htjela sam biti što detaljnija jer znam kakve su muke po osjetljivoj i netolerantnoj koži i znam da bih i ja voljela da čitam takvu recenziju saznati što više detalja. Ukoliko niste svakako pročitajte i recenziju Rexaline 3D Hydra-Shock maske.  Pa što da vam više kažem, skuhajte si kavicu i uživajte u čitanju...








REXALINE DERMA
 ANTI-AGE NJEGA ZA NETOLERANTNU KOŽU LICA

66% žena tvrdi da ima osjetljivu kožu lica i taj fenomen je u konstantnom porastu

Suprotno od zdrave kože (koja spriječava ulazak tvari iz okoline u naše tijelo), osjetljiva koža ima oslabljenu zaštitnu barijeru i propušta iritirajuće tvari.
Osjetljiva koža također reagira na alergene, posebno one koji se nalaze u kozmetici.
Posljedica su pojava crvenih mrlja i ekcema uz osjećaj pečenja i zatezanja.
Bilo koja dob i vrsta kože može biti osjetljivi tip - normalna, suha, masna ili mješovita koža.

REXALINE DERMA cilja specifične potrebe osjetljive i netolerantne kože lica istovremeno je štiteći od preuranjenog starenja.
Kombinirajući učinkovitosti i visoku toleranciju, te hiperhidrataciju Rexaline Derma je stručnjak protiv starenja za netolerantnu kožu lica.

SENSITIVE TECHNOLOGY COMPLEX
                                   =
DUO HIJALURONSKE KISELINE (Rexaline kompleks)
                                    +
BIOVEKTOR AMINOKISELINE (iz ZOBI) u kombinaciji sa MINERALIMA


REXALINE DERMA CORRECTOR SERUM



ŠTO KAŽE REXALINE :


SMANJUJE CRVENILO - REVITALIZIRA -UMIRUJE za OSJETLJIVU, NETOLERANTNU KOŽU LICA

SOS SERUM "FIREWALL" !

SENSITIVE TECHNOLOGY COMPLEX :
DUO HIJALURONSKE KISELINE ( Rexaline kompleks )

BIOVEKTOR AMINOKISELINE (iz ZOBI ) u kombinaciji sa MINERALIMA

Kamilica, ekstrakt plave tratinčice, epaline/ulje kukuruza : protuupalni učinak, umiruje i djeluje protiv crvenila
Kompleks metala ( bakar, cink, magnezij ) : energizirajući učinak
Morski glikoprotein : regenerira i djeluje protiv znakova starenja
Shea maslac : njeguje i obnavlja kožu
Vitamin E : antioksidans, djeluje protiv znakova starenja i obnavlja kožnu barijeru
Zeleni pigmenti : neutraliziraju crvenilo

Serum sa "firewall" djelovanjem smanjuje osjećaj neugode kod netolerantne kože lica. Hipoalergena formulacija bez parabena, silikona i alkohola ima učinak :

  • Smanjuje crvenilo - umiruje kožu i osjećaj gorenja / zeleni pigmenti neutraliziraju crvenilo
  • Hidratizira - umiruje i obnavlja kožu lica
  • Obnavlja energiju i vitalnost kože
  • Ujednačuje ten i daje zdravi sjaj koži
Blaga emulzija koja se stapa sa Vašom kožom.





PAKIRANJE :
 Rexaline Derma Corrector serum dolazi u bijeloj tubici za srebrnim čepom. Pakiranje je kao i kod ostalih proizvoda iz iste linije higijensko a ujedno se tubice mogu vrlo lako prerezati kako bi se proizvodi iskoristili do kraja. Tekstura seruma je malo rjeđa a serum je zelenkaste boje i vrlo brzo se upija u kožu.

Cijena za 30 ml - 270 kuna




SASTAV :

Aqua (Water), Glycerin, Polymethyl Methacrylate, Hexylene Glycol, Butyrospermum Parkii Butter, Hydroxyethyl Acrylate/Sodium Acryloyldimethyl Taurate Copolymer, Propylene Glycol, 1,2-Hexanediol, Oxidized Corn Oil, Propanediol, Titanium Dioxide, Zea Mays Oil, Parfum (Fragrance), Citronellyl Methylcrotonate, Hydroxyacetophenone, Mica, Sodium Cocoyl Amino Acids, Cyclodextrin, Sodium Acrylate/Sodium Acryloydimethyl Taurate Copolymer, Pseudoalteromonas Ferment Extract, Rosa Moschata Seed Oil, Polysorbate 60, Sorbitan Isostearate, Helianthus Annuus Seed Oil, Isohexadecane, Disodium EDTA, Globularia Alypum Leaf Extract, Tocopheryl Acetate, Sarcosine, Magnesium Aspartate, Pentylene Glycol, Zinc Gluconate, Sodium Polyacrylate, Adenosine, Glyceryl Stearate, Polysorbate 80, Caprylic Acid, Xylitol, Chamomilla Recutita Flower Extract, Sodium Hyaluronate, Tin Oxide, Sorbitan Oleate, Urea, Caprylyl Glycol, Copper Gluconate, Potassium Aspartate, Hyaluronic Acid, Rosmarinus Officinalis Leaf Extract, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, BHT, Tocopherol, Sodium Chloride, Sodium Sulfate, Cl 42090




REXALINE DERMA EYE CONTOUR - krema za osjetljivu kožu područja oko očiju



HIDRATIZIRA - SMANJUJE NATEČENOST I ZNAKOVE UMORA - UMIRUJE
za OSJETLJIVU KOŽU PODRUČJA OKO OČIJU

SENSITIVE TECHNOLOGY COMPLEX :
DUO HIJALURONSKE KISELINE (Rexaline kompleks)
                                      +
BIOVEKTOR AMINOKISELINE (iz ZOBI) u kombinaciji sa MINERALIMA
                                      +
Kamilica, ekstrakt plave tratinčice, epaline /ulje kukuruza : protuupalni učinak, umiruju i djeluju protiv crvenila
Eyeseryl : smanjuje natečenost i tamne kolutove oko očiju
Kofein : stimulira mikrocirkulaciju
Morski glikoprotein : regenerira i djeluje protiv znakova starenja
Shea maslac : njeguje i obnavlja kožu
Vitamin E . antioksidans, djeluje protiv znakova starenja i obnavlja kožnu barijeru
Reflektirajući pigmenti : povećava učinak posvijetljivanja

ZAŠTO JU VOLIMO :

Ovaj proizvod za njegu kože posebno je osmišljen za osjetljivu kožu i prilagođen je osjetljivom području oko očiju. Hipoalergena formulacija bez parabena, silikona i alkohola ima učinke :

  • Zaglađuje bore i fine linije
  • Dubinski vlaži i štoti osjetljivu kožu područja oko očiju
  • Reducira znakove umora : smanjuje natečenost i tamne kolutove
  • Brzo umiruje osjećaj iritacije i nelagode
Lagana formulacija fluida koja se brzo upija pružajući trenutni efekt osjećaja ugode i mekane kože.




PAKIRANJE :
Rexaline Derma krema za područje oko očiju kao i serum dolazi u bijeloj tubici sa srebrnim čepom.  Krema ima teksturu fluida i brzo se upija u kožu.

Cijena za 15 ml - 210 kuna




SASTAV :

Aqua (Water), Glycerin, Polymethyl Methacrylate, Hydroxyethyl Acrylate/Sodium Acryloydimethyl Taurate Copolymer, Hexylene Glycol, Propanediol, Propylene Glycol, 1,2-Hexanediol, Oxidized Corn Oil, Zea Mays Oil, Citronellyl Methylcrotonate, Hydroxyacetophenone, Butylene Glycol, Titanium Dioxide, Mica, Sodium Acrylate/Sodium Acryloydimethyl Taurate Copolymer, Sodium Cocoyl Amino Acids, Butyrospermum Parkii Butter, Cyclodextrin, Caffeine, Isohexadecane, Pseudoalteromonas Ferment Extract, Rosa Moschata Seed Oil, Polysorbate 60, Sorbitan Isostearate, Disodium EDTA, Globularia Alypum Leaf Extract, Tocopheryl Acetate, sarcosine, Polysorbate 80, Magnesium Aspartate, Chamomilla Recutita Flower Extract, Pentylene Glycol, Zinc Gluconate, Adenosine, Sodium Hyaluronate, Sorbitan Oleate, Urea, Caprylyl Glycol, Copper Gluconate, Potassium Aspartate, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, Helianthus Annuus Seed Oil, Hyaluronic Acid, Rosmarinus Officinalis Leaf Extract, acetyl Tetrapeptide-5, BHT



REXALINE DERMA COMFORT CREAM - umirujuća krema za osjetljivu kožu lica





HIDRATIZIRA - REGENERIRA - UMIRUJE
za OSJETLJIVU, NETOLERANTNU KOŽU LICA

SENSITIVE TECHNOLOGY COMPLEX :
DUO HIJALURONSKE KISELINE (Rexaline complex)
                                       +
BIOVEKTOR AMINOKISELINE (iz ZOBI) u kombinaciji sa MINERALIMA
                                       +
Kamilica, ekstrakt plave tratinčice, epaline / ulje kukuruza : protuupalni učinak, umiruje i djeluje protiv crvenila
Morski glikoprotein : regenerira i djeluje protiv znakova starenja
Shea maslac : njeguje i obnavlja kožu
Alantoin : obnavlja i umiruje, potiče epitelizaciju kože
Vitamin E : antioksidans, djeluje protiv znakova starenje i obnavlja kožnu barijeru

ZAŠTO JU VOLIMO ?
STOP osjećaju svrbeža i zatezanju i crvenilu... Ova krema za lice sa visokom tolerancijom za osjetljivu kožu lica, nudi ekskluzivno rješenje za netolerantnu kožu lica kombinirajući učinkovitost sa osjećajem ugode tokom cijelog dana.
Hipoalergena formulacija bez parabena, silikona i alkohola ima učinak :

  • Pruža trenutni osjećaj umirenja i ugode: osigurava mekanu kožu i osjećaj ugode sa anti age učinkom
  • Hrani i hidratizira kožu i štiti od vanjskih utjecaja
  • Trenutno umiruje iritaciju i osjećaj pečenja i smanjuje crvenilo
  • Svakodnevno obnavlja netolerantnu kožu lica uz anti age učinak
Krema poput obloga umiruje netolerantnu kožu lica.
Nemasna formulacija, bez osjećaja ljepljivosti.



PAKIRANJE :
Rexaline Derma Comfort Cream isto kao i serum i krema za okoloočno područje dolazi u bijeloj tubici (naravno većoj) sa srebrnim čepom. Tekstura je gusta, kremasta a opet nemasna i vrlo brzo se upija u kožu.

Cijena za 50 ml - 250 kuna





SASTAV :

Aqua (Water), Cetearyl Alcohol, Glycerin, Butyrospermum Parkii Butter, Isononyl Isononanoate, Triisononanoin, Triticum Vulgare Germ Oil, Hydroxyethyl Acrylate/Sodium Acryloydimethyl Taurate Copolymer, Hydrogenated Palm Glycerides, Laureth-2, Potassium Cetyl Phosphate, 1,2-Hexanediol, Butylene Glycol,Oxidized Corn Oil, Zea Mays Oil, Propanediol, Parfum (Fragrance), Cetearyl Glucoside, Hydroxyacetophenone, Potato Starch Modified, Glyceryl Oleate Citrate, Allantoin, Sodium Cocoyl Amino Acids, Tocopheryl Acetate, Cyclodextrin, Citonellyl Methylcrotonate, Propylene Glycol, Pseudoalteromonas Ferment Extract, Caprylic/Capric Triglyceride, Rosa Moschata Seed Oil, Polysorbate 60, Sorbitan Isostearate, Disodium EDTA, Globularia Alypum Leaf Extract, Sarcosine, Chamomilla Recutita Flower Extract, Sodium Hyaluronate, Adenosine, Urea, Caprylyl Glycol, Hyaluronic Acid, Magnesium Aspartate, Potassium Aspartate, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, Helianthus Annuus Seed Oil, Rosmarinus Officinalis Leaf Extract, BHT






MOJI DOJMOVI O REXALINE DERMA PROIZVODIMA :

Prije 2 tjedna napunila sam 36 godina pa je jasno da sam itekako kandidat za korištenje anti age kozmetike ali ono što je moja vječna prepreka da koristim više anti age preparata je činjenica da imam vrlo osjetljivu kožu. Moja koža može mjesecima biti u savršenom stanju ali samo jedno nanošenje nekog recimo to jačeg preparata zna rezultirati da se moja koža danima peruta ili se probudim sa 3  tvrdokorna prišta. Ono što je problem kod moje kože je da me koža lica (a i tijela) povremeno zna svrbjeti a lice mi se crveni čak i kad mi nije neugodno. Sada kad znate dio mojih problema jasno vam je da sam bila oduševljena što sam među prvima dobila priliku isprobati novu Rexaline Derma liniju koja je namijenjena baš za moje probleme. Skoro 2 mjeseca koristila sam ovu liniju (jedino sam serum nešto malo kraće) i sada kada sam iz svih tubica iscijedila i "posljednje kapi" vrijeme za recenziju. Corrector serum sam počela koristiti (kao i ostale proizvode iz Derma linije) kada je moja koža bila dosta isušena nakon korištenja jednog preparata sa retinolom i zaista sam već nakon prvog korištenja osjetila olakšanje a nakon 2,3 dana i koža je puno bolje izgledala. Moj dojam ovoga seruma je da mi je instant umirio kožu te smanjio osjećaj gorenja i zaista smanjio crvenilo. Ja sam nakon ovoga seruma navečer nanosila kremu iz iste linije a ujutro sam ga kombinirala uz svoju kremu koja ima zaštitni faktor. Brzo se upija u kožu te ju ostavlja hidratiziranom i glatkom a dodatni efekt koji daje je što koža baš ima neki zdravi sjaj. Proizvod kojemu sam se najviše razveselila je Rexaline Derma krema za osjetljivu kožu područja oko očiju jer mi je od svih proizvoda najteže pronaći upravo kremu za to područje a da se ujutro ne probudim za suznim i natečenim očima. Od ne znam više koliko probanih krema za okoloočno područje ovo krema sigurno ide u top 5. Već sam napisala da ujutro nisam bila natečena a koža mi je bila lijepo hidratizirana, primjetila sam čak i da su mi neke borice manje vidljive (zato je hidratacija najbolja prevencija protiv bora i starenja) a reflektirajući pigmenti lijepo posvjetljuju to područje (ovaj efekt je naravno samo optički dok imate kremu). Moram napomenuti da nemam problema sa tamnim kolutovima oko očiju te iz toga razloga niti ne mogu napisati da li i koliko ih ova krema smanjuje. Za Rexaline Derma kremu piše da je ona "oblog" za netolerantnu kožu lica i sa time se u potpunosti slažem. Krema doslovno u sekundi smanjuje svrbež i zatezanje kože( znate onaj osjećaj kada imate osjećaj da vam je koža za broj manja) a kožu obnavlja i njeguje. Jako mi se sviđa što krema sa jedne strane odlično hidratizira kožu a za druge strane je vrlo lagane,nemasne teksture i vrlo brzo se upija u kožu te nakon nje nema nikakvog osjećaja ljepljivosti. Kao podloga za puder pokazala se jako dobrom a jedina moja zamjerka je da nema zaštitni faktor. Sva tri proizvoda u sebi sadrže kamilicu, ekstrakt plave tratinčice, epaline/ulje kukuruza i ne samo da mi nisu izazvala nikakve nepravilnosti na kožu već zahvaljujući ovim sastojcima koji djeluju protuupalno i one nepravilnosti koje sam imala su nestale. Kao što ste mogli zaključiti iz ove recenzije ja sam jako zadovoljna sa cijelo Rexaline Derma linijom i koristeći sva 3 proizvoda zajedno smatram da sam dobila optimalne rezultate. Na kraju moram još dodati da se moje zadovoljstvo mjeri tome što mi je u vrijeme korištenja koža bila hidratizirana i obnovljena, imala je zdravi sjaj a i ljudi oko mene su primijetili da izgledam bolje. Ne zaboravite da serum i krema za područje oko očiju imaju i korektivni učinak tj. serum sadrži i zelene pigmente koji neutraliziraju crvenilo a okoloočna krema u sebi ima reflektirajuće pigmente koji pridonose učinku posvijetljivanja.
Ukoliko ste kao i ja +35 (može i +30) a koža lica vam je osjetljiva i netolerantna te vam retinol, AHA kiseline i slični sastojci anti age preparata ne pašu ja vam svakako preporučam da izaberete Rexaline Dermu.

PR PROIZVOD (u recenzijama iznosim svoje iskreno mišljenje bez obzira na porijeklo proizvoda)

Rexaline proizvode možete kupiti u Mulleru, Martimexu i odabranim ljekarnama a točan popis prodajnih mjesta Rexaline kozmetike možete provjeriti ovdje .

Jeste li već čule za Rexaline kozmetiku ili ju možda isprobale ?

4 komentara:

  1. Trenutno koristim Rexaline Derma kremu za područje ispod očiju koja mi je stigla u Tester boxu.U samom početku korištenja moja koža je toliko upijala kremu da mi je područje ispod oka izgledalo još u gorem stanju nego inaće. Dosta suho i tražilo je još dodatnog nanošenja proizvoda. Nakon dužeg perioda stanje se normaliziralo, koža ispod očiju je lijepo nahranjena, sa manje primjetnim boricama. Razlog tome je vjerojatno taj ner bez obzira što mi je koža mješovita do masna dosta je dehidrirana i očito joj je bila potrebna vlažnost. Od svih kremica koje sam isprobala za područje oko očiju ova mi se pokazala najboljom već iz samog razloga što mi ne izaziva nikakve iritacije očiju koje su mi neke kreme iako namjenjene tom području znale izazvati. Jako sam sretna što mi je ovaj dragulj stigao u Tester boxu, nadam se da će i u buduće dolaziti nešto od ovog brenda.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da i meni se ova kremica za područje oko očiju sviđa baš iz tog razloga što ne izaziva nikakve iritacije.Slažem se sa tobom, bilo bi odlično da u Testerbox ili slične kutijice stave još koji njihov proizvod jer sve što sam od Rexaline kozmetike probala mi je bilo odlično

      Izbriši
  2. Čula sam za ovaj brend, puno blogerica je u zadnje vrijeme dobilo njihove proizvode. Zanima me gdje se ovi proizvodi mogu kupiti

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Trenutno sve od ovog brenda mi se zaista pokazalo kao pun pogodak :) . Hvala ti da si me to pitala jer sad vidim da u ovoj recenziji nisam napisala gdje kupiti. Sada ću ja dodati a evo da ti i ovdje napišem Rexaline proizvode se može kupiti u Mulleru, Marimexu i odabranim ljekarnama a popis svih prodajnih mjesta dostupan je na Rexaline Hrvatska fejs stranici.

      Izbriši