nedjelja, 8. srpnja 2018.

NOTINO.HR POKLON DOBRODOŠLICE

Nedavno sam sklopila suradnju sa on line trgovinom Notino i ovom prilikom vam želim predstaviti Notino kao i paket dobrodošlice koji sam dobila.



UPOZNAJMO NOTINO :

NOTINO je najveća i najpovoljnijainternet parfumerija na tržištu srednje i istočne Europe. Prodaju samo originalne parfeme i kozmetiku najpoznatijih brenova koju kupuju od ovlaštenih proizvođača. Notino je češka firma koja je na tržištu od 2004. godine i kao takva se do danas proširio na dvadesetak zemalja svijeta.
Notino web shop je na hrvatsko tržište stigao u srpnju 2017. godine ( Sretan rođendan :) ! ). 
Na njihovim stranicama možete pronaći preko 55 000 proizvoda i 1 500 brandova.
ZAŠTO IZABRATI NOTINO :


  1. 90 dana za povrat robe
  2. Dostava za 25,00 kuna za kopno i 28,00 kuna za otoke
  3. Preko 55 000 proizvoda i 1 500 brandova uvijek na zalihi
  4. Naručiti možete svaki dan
Kada sam radila svoju prvu narudžbu na Notino.hr imala sam nekih problema sa uplatom i ovdje moram posebno pohvaliti ljubazne Notino djelatnike koji su se maksimalno potrudili da mi pomognu sa mojim problemom. Konkretno iz nekog razloga nije mi prolazila kartica prilikom naplate i kako je taj dio problema isključivo vezan iz banke iz Notina su mi ljubazno ponudili da mi narudžbu pošalja a ja ću je bez ikakvih dodatnih troškova platiti prilikom dostave. Narudžba je stigla u zadanom roku i proizvodi su zaštićeni a ukoliko naručujete narudžbu za poklon Notino vam pruža mogućnost i da vam za 33,00 kuna proizvode zapakira prekrasnu, ukrasnu poklon kutiju.




U paketiću se našlo 5 proizvoda pune veličine 



GIRLZ ONLY PARTY NIGHTS - SUHI ŠAMPON SA SVJEŽIM VOĆNIM MIRISOM




Ovo je šampon za suho pranje kose i iako nikad ne koristim ove proizvode uskoro ću ga ipak moći detaljno istestirati jer uskoro putujem u Shangai. GIRLZ ONLY suhi šampon dolazi u pakiranju od 150 ml.

WELEDA LIP CARE



Weleda Lip Care balzam za toniranje usana je nezamjenjiv pomoćnik u njezi osjetljive kože usana pogodan za sva godišnja doba.

SVOJSTVA :

  • osigurava zaštitu usana od vanjskih utjecaja
  • nježno tonira usne
  • dubinski hidratizira i intenzivno hrani
  • zaglađuje fine linije na usnama
Ovaj balzam dolazi u 3 nijanse i to Rose, Nude i Berry Red. Ja sam dobila balzam u nijansi Berry Red a kako muku mučim sa suhim usnama jedva čekam da vidim koliko je ovaj balzam zapravo dobar u hidratiziranju i intenzivnom hranjenju mojih usana.


KORIKA NaturBeauty - umirujuća sheet maska 




Posebno me razveselilo kada sam u paketu ugledala Korika NaturBeauty umirujuću sheet masku jer sheet maske koristim i inače i stvarno ih obožavam. Ova maska mi se na prvu čini nešto skuplja ali se nadam da će kvalitetom opravdati cijenu.

Evo što Notino kaže o ovoj maski :

Umirujuća maska u maramici KORIKA NaturBeauty pomaže u rješavanju različitih problema s kožom i učinkovito povećava njenu elastičnost i mekoću. Bogati sastojci reduciraju pojavu akni i poboljšavaju cjelokupni izgled lica.

Maska ugodno osvježava, umiruje, pruža potrebnu hidrataciju i tako sprječava prerano starenje kože. Sadrži vodu s ledenjaka na Islandu s velikom količinom minerala koji jačaju i dubinski hrane kožu. 

SASTOJCI :

  • ekstrakt mangosteena - umiruje i hidratizira, dodaje elastičnost
  • voda s ledenjaka na Islandu - jača, daje vitalnost i svježinu


Dobila sam i nekoliko proizvoda za masnu i nečistu kožu, a kako ja nažalost ( ili na sreću ) imam suhu kožu te proizvode ću vjerojatno spremiti za vas i napraviti neko darivanje. Vi mi slobodno ispod napišite koji proizvod bi voljeli dobiti.


FLOS LEK ANTI ACNE ENZIMSKI PEELING





TOLPA DERMO FACE SEBIO - micelarna voda za čišćenje za nesavršenosti na licu 




U ovom lijepom paketiću dobila sam i Notino ukrasnu vrećicu.





SOPAPHORIA CARBONE SAPUN ZA ČIŠĆENJE

Još jedan proizvod namijenjen problematičnoj koži lica koji mi je stigao u paketu dobrodošlice je Soaphoria Carbone sapun za čišćenje . Puna veličina ovoga sapuna je 110 g a ja sam na isprobavanje dobila probni proizvod od 50 g.
U paketiću se našlo i puno testera i uzoraka i to raznih brandova poput Sisleya (ovim testerićima sam se najviše razveselila ), PhytoBioderme, Avène, te Mediblanc zubnu pastu. Od svih ovih proizvoda nisam jedino nikad imala prilike isprobati Mediblanc zubnu pastu za cjelovitu zaštitu zuba s izbjeljivajućim učinkom i jedva ju čekam isprobati.







U paketiću dobrodošlice našla su se i 2 testera parfema, i to Katy Perry Katy Perry's Mad Love iCartier Baiser Volé.




Kako vam se sviđa Notino.hr paket dobrodošlice ?   Za koji proizvod/e želite recenziju ?  Koji proizvod/e želite da se nađu u nekom od budućih darivanja ?

Nema komentara:

Objavi komentar