nedjelja, 26. kolovoza 2018.

BIOVITALIS KREMA ZA KOŽU S BORAMA

Ukoliko me pratite onda znate da sam sa svoje 36 godine u vječitoj potrazi za HG kremom koja će o odgoditi pojavu novih bora i ublažiti postojeće te tako što duže moju kožu zadržati mladenačkog i hidratiziranog izgleda. Biovitalis kozmetiku već sam isprobala i bila i više nego zadovoljna, o čemu ste mogli čitati ovdje , te sam zato bila vrlo sretna kada sam na recenziju dobila novu kremu iz Biovitalis laboratorija i to upravo kremu za kožu sa borama za dob +30 /+40.





ŠTO KAŽE BIOVITALIS :

Zahvaljujući intenzivnom lifting svojstvu, krema pomaže koži zadržati mladolik i blistav izgled, usporavajući proces starenja. Učinkoviti korigira postojeće bore, a usporava nastajanje novih. Nježna i lagana tekstura duboko hrani i vlaži kožu u tridesetima i četrdesetima.

100 % sastojaka odgovara standardima prirodne kozmetike. Bez parabena, mineralnog ulja, vazelina i sintetskih sastojaka.

Učinak redovite primjene : zaglađene bore, čvrsti tonus, elastična i hidratizirana koža.




PAKIRANJE :

Kremu za kožu s borama dolazi u plastičnoj bočici s airless sistemom doziranja. Po meni ovo je idealna ambalaža jer omogućuje vrlo jednostavno doziranje proizvoda. Tekstura kreme je lagana i brzo se upija u kožu a miris je vrlo blag, biljni a ja najviše osjetim miris geranija. Kada sam već počela pisati o ambalaži onda svakako moram reći da me baš ugodno iznenadilo kada sam otvarajući kartonsku kutijicu u kojoj se airless bočica nalazi vidjela citat mag. pharm. Ivane Zagorec Kolednjak koja je i razvila formulaciju. 



SASTAV



Prirodni aktivni sastojci : ulje jojobe, ulje noćurka, sok aloe vere, ekstrakt hamamelisa, vitamin E, hijaluronska kiselina, spilanthes acmella ekstrakt (prirodni botoks), eterično ulje ylang - ylanga, eterično ulje geranija 

100 % sastojaka odgovara standardima prirodne  kozmetike

0 % parabena, vazelina i parafinskog ulja

Ovdje možete pronaći sva prodajna mjesta gdje možete kupiti Biovitalis Kremu za kožu s borama i to po cijeni od 179,90 kuna.

MOJI DOJMOVI

Nakon što sam potrošila ovu kremu došlo je vrijeme  da sa vam napišem kako mi se svidjela.  Kada se o kremama radi većinu krema mogu podijeliti po principu da li bih kremu ponovno kupila ili ne bih. Ova krema definitivno spada u grupu krema za koje sa sigurnošću mogu reći da bih ih kupila ponovno. Biovitalis kremu za kožu s borama koristila sam u najtoplije doba godine i to većinom kao noćnu njegu premda sam ju ponekad znala staviti i ispod kreme sa zaštitnim faktorom. Posebno mi se sviđa što ova krema iako lagane teksture duboko hrani i vlaži kožu te se brzo upija. Odličnom se pokazala i kao podloga za puder i BB kreme. Biovitalis krema za kožu s borama namijenjena je dobnoj skupini +30 i +40 u koju sa svojih 36 godina spadam i ja. Nakon mjesec i pol dana korištenja ove kreme primijetila sam da mi je koža lica (ne zaboravite i vrat i dekolte također prilikom nanošenja krema) zaglađena i hidratizirana te sam sigurna da je na ovako nahranjenoj koži i pojava bora bila usporena. Koliko je korigirala postojeće bore je prilično subjektivan osjećaj ali ujedno i najvažniji jer je meni samoj moja koža lica baš izgledala nekako plump i zategnuto dok sam kremu koristila. Ok, možda nije samo subjektivan osjećaj jer sam dobila i pokoji kompliment da mi koža lijepo izgleda. Znači da me ne bi netko krivo shvatio, ova krema nije nikakva agresivna krema koja briše bore i slično, već svojim sastojcima koji su prirodni lijepo hrani kožu lica koja tako hidratizirana izgleda ljepše i zaglađenije. I da ne zaboravim napomenuti da od Biovitalis kreme za kožu s borama nisam dobila niti jedan prištić niti bilo kakvu negativnu reakciju na koži premda sam se toga u početku bojala jer krema sadrži neke sastojke koje mogu biti izvor potencijalnih alergijskih reakcija poput geraniola i citrala a koriste se za poboljšanje mirisa kozmetičkih proizvoda.

Nema komentara:

Objavi komentar