četvrtak, 22. studenoga 2018.

OLIVAL SERUM PROTIV BORA SA ZELENOM KAVOM I OLIVAL HRANJIVA KREMA PROTIV BORA SA ZELENOM KAVOM

Olival je prije par mjeseci izbacio liniju sa zelenom kavom i iako sam ih već hvalila i na Instagramu i na fejsu, mislim da bi bila velika šteta da ovi proizvodi ne dobiju svoju recenziju. Ja sam na recenziju iz te linije dobila 2 proizvoda, o kojima vam danas i pišem.



Olival linija sa zelenom kavom se sastoji od 4 proizvoda :

  1. Micelarna otopina sa zelenom kavom
  2. Lagana krema protiv bora sa zelenom kavom
  3. Hranjiva krema protiv bora sa zelenom kavom
  4. Serum protiv bora sa zelenom kavom
ŠTO KAŽE OLIVAL :

Ulje zelene kave dokazano štiti stanice od oksidacijskog stresa ( smog, pušenje ) i stimulira nastanak novih. Time obnavlja strukturu i teksuru kože. Potiče i sintezu kolagena i elastina, čime jača mrežu tkiva koja kožu održava napetom, zategnutom, elastičnom i mladolikom. Također, ulje širi tzv. akvaporinske kanale koji su zaslužni za zadržavanje vlažnosti. Tako učinkovito poboljšava cirkulaciju i hidrataciju svih slojeva kože .


Imajući na umu brojne prednosti i pomalo neiskorištene potencijale, stručnjaci iz Olivala, na čelu s magistrom Vlastom Pojatinom osmislili su inovatibnu liniju s uljem zelene kave. Djelovanje ulja dodatno su ojačali hranjivim uljima jojobe i makadamije, koja aktivne tvari "zaključavaju" duboko u kožu, a čine je glatkom i sjajnom. Iako je moguće da se zbog aktivnog djelovanja ulja zelene kave pojavi privremeno crvenilo, proizvodi su ispitani i prikladni za sve tipove kože. 




OLIVAL HRANJIVA KREMA PROTIV BORA SA ZELENOM KAVOM



ŠTO KAŽE OLIVAL :

Hranjiva krema protiv bora na bazi ulja zelene kave sprječava nastanak bora, dubinski hrani, vitalizira i potiče elastičnost kože. Na prirodan način usporava proces starenja jer vlaži i regenerira kožu, obnavljajući kolagen i elastin. 


Krema dolazi u plastičnoj tubici u količini od 50 ml i namijenjena je za sve tipove kože. Tekstura je bogata ali se lijepo upija i kožu ostavlja glatkom i nahranjenom.

SASTAV :


Cijena : 49, 90 kuna

OLIVAL SERUM PROTIV BORA SA ZELENOM KAVOM



ŠTO KAŽE OLIVAL :
Serum na bazi ulja zelene kave smanjuje vidljivost postojećih bora i stvaranje novih. Na prirodan način povećava elastičnost kože, potiče obnavljanje kolagena i elastina te ublažava proces starenja kože. 



Serum je vodenastije teksture i dolazi u plastičnoj tubici u količini od 15 ml. Lijepo se upija i na koži ne ostavlja nimalo težak osjećaj.

SASTAV :



 Cijena : 79,90 kuna

MOJI DOJMOVI :

Na početku sam napisala da ovi proizvodi zaslužuju svoju recenziju po čemu ste vjerojatno već zaključili da su mi se svidjeli. Što se tiče Olival seruma protiv bora važno je naglasiti da ovo nije klasičan serum za cijelo lice već je namijenjen za ciljana područja, i to za područje oko očiju i usana. Zato količina od 15 ml, koja na prvu djeluje jako količinski mala, može potrajati dosta dugo. Olival je upozorio da je moguće crvenilo od aktvnih tvari ovih proizvoda, međutim moja koža nije reagirala niti crvenilom niti bilo kakvom negativnom reakcijom na ove proizvode. Olival serum mi je bio solidan ali mrvicu nedovoljno hidratantan za moj ukus a koristila sam ga većinom po danu kada nisam imala vremena čekati neke druge preparate da se upiju u kožu. Iako serum nije loš ne bih ga ponovno kupila međutim Olival hranjivu kremu sa zelenom kavom ću vjerovatno kupovati dok god ju budu proizvodili. Za cijenu manju od 50 kuna ova krema je stvarno odlična. Olival hranjiva krema je zaista hranjiva, a koža bude mekana i glatka. Ono što me se najviše dojmilo kod ove kreme osim hidratacije koja je stvarno na zavidnom nivou je izgled moje kože koja je dobila baš onaj lijepi sjaj zdrave i nahranjene kože. Ukoliko tražite kremu koja će dobro nahraniti vašu kožu a ne želite dati previše novaca od mene imate veliku preporuku za Olival hranjivu kremu sa zelenom kavom.
PR PROIZVOD (u recenzijama iznosim svoje iskreno mišljenje bez obzira na porijeklo proizvoda)

Nema komentara:

Objavi komentar