subota, 12. siječnja 2019.

Njega kose jako mi je važna jer iako svoju kosu često farbam ipak mi je najvažnije da moja kosa bude zdrava. Isprobala sam zaista puno proizvoda za kosu i rijetko kojima se ponovno vraćam. Macadamia maska za kosu zasigurno je jedan od boljih proizvoda za njegu kose koje sam imala prilike isprobati, a jako sam zadovoljna i sa Macadamia šamponom jer odlično čisti kosu, ne isušuje je dodatno i primijetila sam da čuva boju što mi je također jako važno.
Ovdje ste već čitali recenziju Macadamia Endless Summer šamponu i regeneratora u spreju koji se ne ispire.





MACADAMIA REJUVENATING SHAMPOO



Ovaj šampon namijenjen je njezi svih tipova kose, a osobito je pogodan za suhu i oštećenu kosu.


  • Bez sulfata i parabena
  • Nježno čisti kemijski tretiranu, oštećenu kosu
  • Vraća izgubljenu vlagu
  • Štiti kosu od svakodnevnih štetnih utjecaja iz okoliša
PRIMJENA :
Nanesite malu količinu proizvoda na mokru kosu, umasirajte vrhovima prstiju i dobro isperite.








MACADAMIA DEEP REPAIR MASQUE



Ova recitalizirajuća maska namijenjena je njezi suhe i oštećene kose. Ulja makadamije i argana u kombinaciji s uljem čajevca, kamilice, aloe i ekstrakta algi pomlađuju i obnavljaju kosu, dubinski je njeguju, daju joj elastičnost i sjaj, te imaju dugotrajan učinak.

  • Dubinska njega i obnova kose
  • Potpuna obnova suhe, oštećene i beživotne kose
  • Svilenkasto meka kosa 
PRIMJENA
Nanosi se na vlažnu, opranu kosu kosu. Ostavi se da djeluje 7-10 minuta i potom se obilno ispere sa vodom.

MOJI DOJMOVI :

Macadamia Rejuvenating šampon na sadrži sulfate i parabene te čuva boju kose. Šampon je dovoljno blag da sam zaista primijetila da izvrsno čuva boju kose a opet je dovoljno jak da kosu odlično čisti. Jedina mana je što ga moram staviti malo više, a za šampon bez sulfata čak i ima dovoljno pjene. Šampon ima lijep miris, ne isušuje kosu i nimalo ju ne otežava. Od šampona ionako i neočekujem neke revolucionarne rezultate pa sam zaista zadovoljna sa time da se kosa dobro i ne isuši te da se boja ne ispere nakon 3 pranja.
Macadamia Deep Repair maska je dosta gusta i dovoljno ju je ostaviti na kosu 7-10 minuta ali ja sam ju nekad znala ostaviti i puno duže. Kosa je nakon ove maske mekana i zdrava a raščešljavanje je bez ikakvih problema. Ovo je zaista jedna od najboljih maski za kosu koju sam ikada isprobala.

Nema komentara:

Objavi komentar