srijeda, 8. svibnja 2019.

NOVEMA HIDRATANTNA KREMA

Kada sam tek dobila ovu kremu na recenziju, moram priznati da sam bila malo skeptična jer je ovo prva krema ovoga hrvatskog proizvođača te sam krenula u testiranje bez prevelikih očekivanja. Nekada je upravo tako i najbolje jer ćete u nastavku pročitati kako me Novema krema uspjela pozitivno iznenaditi.





ŠTO KAŽE FORMULA XXL

Krema za lice pruža koži zaštitu tijeko čitavog dana, dubinski ju hrani i hidratizira. Sadrži hijaluron koji dokazano hidratizira i osvježuje kožu, ceramide koji su važan strukturni element prirodne zaštitnr barijere kože, vitamin E koji štiti kožu od prijevremenog, svjetlošću uvjetovanog starenja kože i dragocjena prirodna ulja jojobe i karite maslaca koji pružaju koži svilenkastu mekoću i podatnost.
Visok udio inovativnog kompleksa 3 iznimno učinkovita ovlaživača : glicerina, hijaluronske kiseline ultra niske molekulske mase i prirodnog osmolita betaina, koji reguliraju homeostazu vode u stanicama, za izniman osjećaj hidratacije. Uz dodatak njegujućeg shea maslaca i ceramida koji podržavaju barijerna svojstva kože, smirujućeg bisabola te vitamina E s antioksidativnim djelovanjem. Pruža koži osjećaj vlage, tonusa i ugode.



PAKIRANJE :

Novema hidratantna krema protiv bora već na prvu plijeni pažnju svojim elegantnim pakiranjem tj. kutijicom crno bijelog dizajna sa zlaznim detaljima. Sama krema dolazi u staklenoj posudici u količini od 50 ml.
Tekstura ove kreme je bogata a opet nije nimalo teška na koži te se brzo upija.
Novema krema priladna je za sve tipove kože, te se može upotrebljavati i ujutro i navečer uz preporuku da se izbjegava područje oko očiju.



Novema hidratantnu kremu protiv bora proizvodi FORMULA XXL d.o.o. koja se nalazi u Zagrebu.

SASTAV :


DERMATOLOŠKI TESTIRANO
HIPOALERGENO

Cijena Novema hidratantne kreme protiv bora je 195,00 kuna a možete je kupiti ovdje .



MOJI DOJMOVI :

 Novema hidratantna krema protiv bora već u svome nazivu otkriva o kakvoj se kremi radi i što ona obećaje - hidrataciju i anti age učinak. Ono što mi se posebno sviđa, kada smo već kod hidratacije  je da iako krema ima bogatu teksturu ona ujedno nije nimalo teška na koži te se brzo upija. Na koži stvara lagani zaštitni film te se pokazala idealnom kao podloga za puder. Prije ove kreme sam svaku večer koristila Nuxe Prodigiuse Boost (o čijem sam vam mirisu pisala ) te mi se u početku nije svidio miris Novema kreme ali sam se vrlo brzo navikla na njega (ne brinite vrlo je blag i ugodan). Novema krema zaista posao hidratacije radi savršeno i na mojoj koži je nestao svaki trag isušenosti, a koža je postala meka, hidratizirana i blistava. Iako ne postoji formula "vječne mladosti" na pojavu bora možemo dosta utjecati time da kožu održavamo hidratiziranom i nahranjenom, te samim time ova krema djeluje da sitne linije postanu manje vidljive. Što se tiče anti age učinka, o tome je dosta nezahvalno pričati nakon mjesec dana korištenja kreme međutim kao što sam rekla sitne linije i borice su postale puno manje vidljive a nove u ovih mjesec dana nisam primijetila. Ova krema mi nije izazvala nikakve negativne reakcije na koži, što mi je također vrlo važno jer upravo to čini onu razliku da li ću kremu ponovno kupiti ili ne. Tu najviše do izražaja dolazi koliko su Formuli XXL odlično pogodili teksturu - da bogato njeguje a ne bude masna i ne čepi pore. Novema kremu možete koristiti i za jutarnju i za večernju njegu a na pakiranju piše da izbjegavate područje oko očiju. Kremu sam nanosila na cijelo lice i nisam posebno izbjegavala područje oko očiju, jedino sam pazila da mi krema ne uđe u oči ( inače nakon kreme za lice dodatno nanosim kremu namijenjenu baš okoloočnom području) . Ukoliko ćete ovu kremu koristiti u dnevnoj njezi ne zaboravite dodatno nanijeti kremu sa zaštitnim faktorom jer Novema krema nema zaštitni faktor. Iako sam nekada davala kremama minus što nemaju zaštitni faktor sada više ne mislim tako, jer i kada su imale SPF to je rijetko bio SPF viši od 20 a ja koristim SPF50. Neka vam ne bude teško ujutro nakon ove kreme nanijeti i zaštitnu kremu jer koliko god isušenost izazivala prijevremene bore to vrlo uspješno radi i sunce. Moram priznati da sam jako sretna kada otkrijem neki domaći proizvod i on pokaže da može bez problema parirati i razvikanijim proizvodima stranih proizvođača. 
Za kraj, voljela bih još jednom naglasiti da sam koristila ovu kremu nekih mjesec dana i ostala ugodno iznenađena njezinim djelovanjem i kvalitetom. Novema kremu sam ponekad koristila i u kombinaciji sa raznim serumima koje svakodnevno rotiram ali sam ju češće koristila samu te mi se u tom slučaju također pokazala dovoljno hidratantnom.
Ukoliko tražite hidratantnu kremu koja usput djeluje i na znakove starenja, te ne želite kupovati posebno kremu za noć i za dan ( uvijek se nasmijem kad se sjetim da me frendica nekad davno znala pitati kako krema zna da li je dan ili noć :) ) onda imate moje preporuke za Novema hidratantnu kremu protiv bora.

Jeste li možda već isprobali Novema hidratantnu kremu protiv bora ?  

Nema komentara:

Objavi komentar