petak, 14. lipnja 2019.

EKOLIFE NATURA LIPOSOMALNI MAGNEZIJ + CINK SELEN KROM TAURIN

Magnezij sudjeluje u čak 300 životno važnih metaboličkih procesa u našem tijelu. Premda je magnezij ključan za naš organizam, naše ga tijelo ga ne proizvodi samo već ga unosimo hranom i pićem. Preporučeni dnevni unos za zdravu odraslu ženu je 350 - 370 mg. U prethodnoj recenziji sam vam detaljno predstavila Ekolife Natura liposomalne vitamine i Ekolife Natura Liposomalni vitamin C a danas vam donosim recenziju Ekolife Natura Liposomalnog magnezija.




Znakovi da vam nedostaje magnezija u tijelu :

  • nepravilno kucanje srca
  • grčenje mišića
  • umor i osjećaj iscrpljenosti
  • povećanje prostate
  • glavobolje
  • problemi s bubrezima, pojava bubrežnog kamenc
  • loše raspoloženje koje vodi depresiji





ŠTO KAŽE EKOLIFE NATURA :

Liposomalni manezij postaje prvi izbor kod ljudi koji žele visoku razinu magnezija u krvi kako bi učinkovito ublažavali iscrpljenost, jačali imunološki sustav, povećali vitalnost, zaštitili tijelo od starenja, poboljšali raspoloženje i mentalne sposobnosti.

Magnezij pomaže pri :

  • ublažavanju umora i iscrpljenosti
  • elektrolitskoj ravnoteži
  • normalnom radu metabolizma koji opskrbljuje tijelo energijom
  • normalnom djelovanju mišića
  • normalnoj sintezi proteina
  • očuvanju zdravih i jakih kostiju
  • očuvanju zdravih zubi
Magnezij ima bitnu ulogu u procesu stanične diobe



EKOLIFE NATURA LIPOSOMALNI MAGNEZIJ + CINK • SELEN • KROM • TAURIN


Tekući dodatak prehrani : sadrži 62,5 magnezija, 1,6 mg cinka, 9,1 μg selena, 7,3 μg kroma i 50 mg taurina s prirodnim šećerom i aromom mente.

SASTAV :




Cink je jedan od najvažnijih minerala za naše tijelo koji se u organizmu nalazi u vrlo malim količinama, no bez obzira na to, jako je bitan za normalnu funkciju organizma i njegov nedostatak može izazvati brojne negativne posljedice.

Selen je esencijalni mineral koji u tijelu djeluje kao antioksidans te štiti stanice od oksidativnog stresa, oštećenja nastalih djelovanjem slobodnih radikala.

Krom ima ključnu ulogu u metabolizmu ugljikohidrata odnosno održavanju razine šećera u krvi, a neka istraživanja pokazala su  da je važan i za razinu kolesterola i krvnog tlaka.

Taurin je neesencijalna aminokiselina, što znači da je ljudski organizam može proizvesti, a to čini iz aminokiselina metionina i cisteina uz pomoć vitamina B6.

PREPORUČENA DOZA : 2 X 5 ml samostalno ili s čašom vode ili soka.

Pogodno za vegane.



Kao i kod liposomalnog C vitamina najviše sam se bojala da mi Ekolife Natura liposomalni magnezij + neće odgovarati okusom jer sam ja jedna od onih koja uvijek umjesto bilo kakvih tonika, sirupa i sličnih proizvoda izabere jedino tablete. Međutim Ekolife Natura Liposomalni magnezij čak i samostalno ima odličan okus i djeluje osvježavajuće zahvaljujući aromi mente. Slijedeća stvar koja me oduševila je što je ovaj magnezij obogaćen cinkom, selenom, kromom i taurinom. Prije nego sam počela uzimati Ekolife Natura liposomalne vitamine baš sam bila u periodu umora, iscrpljenosti i konstantnih glavobolja te sam imala povremene grčeve u mišićima (nakada toliko jake da bi me grč u listu znao i probuditi). Najveću promjenu sam vidjela upravo uzimajući Ekolife Natura Liposomalni magnezij + cink, selen, krom i taurin jer sam imala osjećaj kao da je moj cijeli organizam živnuo. Osjećaj konstantnog umora i iscrpljenosti je gotovo potpuno nestao, glavobolje su se prorijedile a grčevi su u potpunosti nestali. Zahvaljujući taurinu ( taurin se inače dodaje u velik broj energetskih napitaka koji se nalaze na tržištu), baš osjećam i dodatnu energiju.

Nema komentara:

Objavi komentar