ponedjeljak, 21. ožujka 2016.

BOCASSY ANTI-AGE SERUM

Da ja i moja koža volimo Bocassy kozmetiku već ste mogli pročitati u mojoj recenziji o Bocassy serumu i Bocassy micelarnoj vodi . Danas možete pročitati moje dojmove o novom serumu Bocassy Paris kozmetike - Bocassy Anti-age serumu .











ŠTO KAŽE BOCASSY :


SNAŽNO UČVRŠĆIVANJE I HIDRATACIJA
OBNOVA ELASTIČNOSTI
LIFTING EFEKT - ZA SVE TIPOVE KOŽE

Snažna kombinacija prirodnih aktivnih sastojaka pomaže pomlađivanje kože djelovanjem u tri smjera: smanjuje dubinu postojećih bora uzrokovanih stresom ili vremenom, podiže razinu hidratacije u tkivu za nevjerojatnih 45 %, te istovremeno pojačava elastičnost i čvrstoću kože. Rješava problem suhoće zrele i beživotne kože. Pogodan za sve tipove kože i dokazano zaustavlja znakove starenja kože.

Profinjena kombinacija potpune vlažnosti i ulja čine ovaj proizvod nadmoćnim u svojoj namjeni. Veoma lagan u svojoj teksturi, no veoma snažan u učinkovitosti i rezultatima ovaj serum zadovoljava i one koji traže potpunu hidrataciju sa svim nutrientima kao što su biljna ulja a da pritom njeguju kožu i ne ostavljaju težak i mastan sloj nakon nanošenja. Dodali smo unutra možda i previše vitamina, dovoljno biljnih ekstrakata da bi se podržalo snažno učvršćivanje kao dodatak hidrataciji. Pomaže poboljšati prirodnu elastičnost u kože, čineći ju čvršćom te će tako koža izgledati mlađe i svježije kroz produljeni vremenski period. Učvršćivanje kože je imperativ za sve žene koje žele svoje godine ostaviti za sebe, a za znatiželjnike, koga briga ?!... Neka se pitaju! Serum je dovoljna svakodnevna njega, pruža obilje vlažnosti i nutrienata zahvaljujući vitaminima, ekstraktu korijena gaveza, maslinovom ulju i shea maslacu, ostavlja fantastičan osjećaj kože, a osjećaj vlažnosti možete osjetiti dugo vremena. Da biste ostvarili potpunu njegu koristite neku od Bocassy noćnih krema. Serum se također može koristiti kao dopuna dnevnoj njezi ako želite postići kompleksniju i jaču njegu. I da .... 96 % posto sastojaka je prirodnog porijekla ... Bez kompromisa !









PAKIRANJE:

I ovaj serum je upakiran poput prethodnog seruma u lijepu i elegantnu tamnocrvenu baršunastu kartonsku ambalažu sa srebrnim slovima. Već sam pisala da se na poklopcu nalaze prekrasne inspirativne poruke koje je sama  osmislila osnivačica Bocassy Paris kozmetike Marina Mustapić. Upravo te poruke su ono što cijeloj ambalaži daje jednu posebnu notu. Ono što također zaslužuje pohvalu je i naljepnica preko poklopca koja je tu bi ste gledajući je netaknutu bili sigurni da vaš primjerak nije nitko drugi prije vas otvarao, mirisao ili isprobavao ( ja bih osobno voljela kada bi se ta naljepnica nalazila i na donjem poklopcu ).









Sam proizvod odnosno serum se nalazi u duguljastoj, elegantnoj staklenoj bočici sa bijelom plastičnom pumpicom. I ovaj serum dolazi u pomalo neočekivano velikoj količini od 50 ml ( većina seruma koje koristim dolaze u količini od 30 ml pa čak i manje ) i to je ono što me svaki put ugodno iznenadi kod Bocassy seruma. Tekstura Bocassy Anti-age seruma je nešto rjeđa od njegovog prethodnika tj. Bocassy seruma za hidrataciju ( što je naravno i logično ) a i njegov miris koji iako i dalje karakterističan Bocassy proizvodima ipak je osjetno blaži.
Cijena ovoga seruma od 50 ml je 199,00 kuna .









SASTOJCI :





Sastav Bocassy Anti-age seruma je kao što možete vidjeti i više nego odličan a njegove osnovne sastojke čine: voda (aqua ), Bifida Ferment ( bifida ferment lysate ), ulje avokada ( persea gratissima oil ), shea maslac ( butyrospermum parkii butter ), kakao maslac ( theobroma cacao seed butter ), Wakame alge ( undaria pinnatifida extract ), vitamin F ( linoleic acid ), Phospho- lipidi ( phospholipids ), Maca korijen ( lepidium meyenii root ) .

Na službenoj Bocassy stranici gdje možete pročitati i o ostalim proizvodima, možete pročitati više o sastojcima kao i djelovanju pojedinog sastojka djeluje na vašu kožu.


MOJI DOJMOVI :

Nakon gotovo 3 mjeseca svakodnevnog korištenja ovoga seruma moram priznati da je ovaj serum još i bolji od svoga prethodnika što me i ne čudi baš previše jer su u ovaj serum dodani mnogi vrijedni sastojci kako bi ga prilagodili zreloj i umornoj koži. Ovaj serum jako lijepo hidratizira moju suhu kožu ali sam ga za razliku od prethodnog seruma ( kojega sam koristila samostalno ) ipak koristila u kombinaciji sa kremom jer u periodu kada mi je koža suha volim nešto bogatije teksture.  Serum je lagan i brzo se upija a osobama sa mješovitom kožom će vjerojatno biti dovoljan i bez kreme. Iako sam ovaj serum najčešće koristila navečer ispod kreme istestirala sam ga i u drugim kombinacijama te se tako pokazao i kao idealna podloga za puder. Skoro 3 mjeseca druženja sa ovim serumom itekako se vidi na mojoj koži jer sam iz sezone grijanja izašla hidratizirane kože bez imalo perutanja koja je vidljivo čvršća, elastičnija i svježa a i na dodir je puno mekša i glađa. Iako namijenjen zreloj ili umornoj koži, ja bih ovaj serum preporučila svim dobnim skupina pogotovo u zimskim mjesecima ili na ovome prijelazu iz zime u proljeće ( iako je ovaj serum dobar u svim godišnjim dobima ) kada obično ten bude siv i beživotan a mi naravno želimo da imamo svježu i blistavu kožu koja ne izgleda umorno. I naravno ono što mi je kod ovoga seruma uz hidrataciju i sve ostale dobrobiti koje on pruža najvažnije je to da mi na licu nije  izazvao nikakve negativne reakcije. Zaista jako dobar serum koji svakako preporučujem.

PR PROIZVOD ( u recenzijama iznosim svoje iskreno mišljenje bez obzira na podrijeklo proizvoda)


Jeste li isprobali Bocassy anti- age serum ?

Nema komentara:

Objavi komentar