četvrtak, 3. ožujka 2016.

ŽENA.HR KUTIJICA SAMO ZA MENE - OŽUJAK

Početak je mjeseca što znači da je još jedna Žena.hr kutijica pronašla put do mene tj. da sam bila dovoljno brza u naručivanju jer se i ovaj put kutijica rasprodala u rekordnom roku.

Znam da vas jako zanima što se ovaj mjesec nalazi u Žena.hr kutijici pa vas neću držati u neizvjesnosti :)















U kutijici se ovaj mjesec našlo 8 proizvoda ( bez čokoladice naravno ) od čega 2 proizvoda u punoj veličini a ostalih 6 kao veća ili manja tester pakiranja.







PROIZVODI PUNE VELIČINE:











NJEGA LICA:





HAPPY HEMP noćna krema proizvod u punoj veličini 50 ml

VICHY Liftactiv Supreme tester proizvod u kutijici 15 ml

Matis Energising Cream tester proizvod u tubici 5 ml

NIVEA Care krema tester proizvod 8 ml








NJEGA KOSE :






L`OREAL PROFESSIONEL PROFIBER Rectify šampon tester proizvod u jastučiću10 ml

L`OREAL PROFESSIONEL PROFIBER Restore maska za kosu tester proizvod u jastučiću 15 ml




PARFEM :






LANCOME parfem La vie est belle tester proizvod 4 ml


DEKORATIVA :





L`OREAL SHINE CARESSE  sjajilo za usne u nijansi 400 EVE proizvod pune veličine 6 ml




Kao i uvijek u kutijici se našla i čokoladica.



CANDY & CHOCO






Nažalost ovaj mjesec me Žena.hr kutijica nije baš oborila sa nogu, puno bolji mi je bio sadržaj kutijice za veljaču ili recimo prosinac. Nije da su proizvodi u ovoj kutijici loši ( daleko od toga ), već sam ja ostala razočarana iz razloga što većinu ovih proizvoda ( šampon, masku za kosu, Lancome La vie est belle ) već imam u punim veličinama a Happy Hemp kremu također imam u zalihama ( krema je odlična pa ću je svakako iskoristiti ). Ne znam ja bih voljela dobiti neke proizvode koje još nisam imala priliku isprobati a to su u ovoj kutijici samo  Vichy i Matis krema i L`oreal sjajilo.

Ako me pitate da li ova kutijica vrijedi 75 kuna moj je odgovor da svakako vrijedi, dapače u ovoj kutijici su se našli neki odlični i meni jako dragi brandovi i proizvodi ali to je nažalost dvosjekli mač jer kako sam već napisala većinu ovih proizvoda već imam.

Jeste li naručili svoju Žena.hr kutijicu ? Kakvi su vaši dojmovi ?

2 komentara:

  1. Meni se jako sviđa. Barem sad imaš zalihe recimo happy hempa u koji polažem nade, i sama imam neotvorenu kremu, ali ne diram ju dok ne potrošim barem dio otvorenih. Zena hr kutijica mi nazalost uvijek promakne..

    OdgovoriIzbriši
  2. Ma nije kutijica loša, nego sam ja možda imala malo prevelika očekivanja jer je kutijica za prosinac i veljaču bila stvarno pun pogodak :). Što se tiče Happy Hemp kreme sigurna sam da te neće razočarati ;)

    OdgovoriIzbriši