nedjelja, 17. travnja 2016.

COSMETICS NEWS 2016.

Svaka prava ljubiteljica kozmetike zna da je u travnju jedan vikend rezerviran za uživanje u kozmetici i novitetima iz svijeta kozmetike. Ovaj vikend, točnije u subotu 16. i nedjelju 17. travnja  održan je 23. Međunarodni sajam kozmetike i wellnessa " COSMETIC NEWS " u Sportsko kongresnom centru Opatija.
Jako volim ovaj sajam kozmetike i već više od 10. godina ga redovito posjećujem te sam tako bila i ove godine i u nastavku možete pogledati kako je to sve izgledalo ove godine.





Moram priznati da me ovaj sajam nekako sve više iz godinu u godinu razočarava, pogotovo jer sam stalna posjetiteljica ovoga sajma još otkada se on održavao u Kristalnoj dvorani ( a tri godine zaredom  sam ondje i radila za jedan brand ). Razočarana sam činjenicom da je osim nekih izuzetaka većina izlagača usmjerana isključivo na vlasnike kozmetičkih salona i prodaju proizvoda kozmetičkim salonima.
Nekada sam na ovom sajmu mogla bez problema "izgubiti" i par sati dok sam danas već drugu godinu za redom vani bila već nakon sat vremena ( a tu spada i dio koji sam potrošila na fotografiranje ).



Ja sam na sajmu bila u nedjelju i bilo je jako malo posjetitelja ali sam dobila informaciju da je u subotu odaziv bio puno bolji te da je možda krivac za slabu posjećenost bilo i to što je taj dan bila utrka "Homo si teć".



Na Cosmetics News gledam kao na prigodu gdje mogu saznati nešto novo u vezi kozmetike,raznih kozmetičkih tretmana te općenito novosti iz svijeta kozmetike i wellnessa, i iako nisam oduševljena nisam otišla niti posve razočarana jer sam imala prilike otkriti neke nove proizvode i proizvođače o kojima se nadam da ću vam i pisati na ovom blogu.




Sajam je nekada bio idealno mjesto za isprobavanje novih preparata i sjećam se da su se probni uzorci puno više dijelili.




Na nekim štandovima nije bilo nikoga, na dosta štandova nije bilo promotivnih materijala i kraj pojedinih štandova doslovno morate dozivati da bi dobili neke informacije.









Ipak bilo je i nekih štandova na kojima sam se malo dulje zadržala i pronašla neke zanimljive proizvode.



Kozmetika Bioline kvalitetna je kozmetika sa kojom sam se danas imala prvi put prilike susresti a njihovi proizvodi mogu se kupiti u kozmetičkim salonima. Malo više o ovoj kozmetici kao i o salonima gdje možete kupiti ove preparate napisati ću vam čim ja dobijem informacije.






Štand Wellness Renergiques kozmetike jedini je štand na sajmu na kojemu sam dobila i tester kreme za lice i maslaca za tijelo da mogu doma isprobati njihovu kozmetiku.













Na štandu Make-up Studio Bella sam imala prilike uživati u odličnoj i kvalitetnoj dekorativnoj kozmetici.









Ukoliko želite saznati više o ovim divotama to možete učiniti ovdje .








Na štandu Fitoarome zadržala sam se možda i najduže.






Iza imena Fitoaroma krije se jedna prekrasna priča o prirodnoj kozmetici. Imaju razne prirodne preparate od krema,seruma,eteričnih ulja, raznih šampona i slično. Kako je njihova web stranica trenutno u kvaru čekam više informacija pa ću vam napisati nešto više o ovim proizvodima.















Oduševili su me krema i serum od smilja.






Handmade Dia proizvodi prekrasne prirodne sapune.









Handmade Dia također rade i decoupage kutijice.






Protega d.o.o.





Inače i sama koristim Silverex četkicu za zube i jako sam zadovoljna. Više o njihovim proizvodim možete saznati ovdje .



Aromara





Aromara je također imala svoj kutak na sajmu i proizvodi iz njihovog standardnog asortimana su posebno zbog sajma bili sniženi 15 %.



Više o Aromari možete saznati ovdje .




Na sajmu sam također uspjela vidjeti da su se radili neki tretmani poput dermoabrazije, masaža, tretmana za mršavljenje i slično. Ne znam nije mi se svidjelo što kada sam se kod nekoga štanda na kojemu se vršio tretman i zaustavila nisam dobivala nikakvu pozornost niti se je tko potrudio da mi pokaže i objasni o kojemu novitetu je riječ.

Što se tiče kompletnog osobnog dojma ocjenjujem ovaj sajam jednom trojkom iz razloga jer je ovaj sajam po mome sjećanju ipak imao bolje dane. Danas je bio 2. dan sajma pa moguće da su i izlagači bili malo umorni te nisu imali volje dodatno animirati posjetitelje da posjete njihov štand.

Pročitala sam da je posebna pogodnost 23. Cosmetic News-a besplatno prisustvovanje predavanjima stručnog seminara tj. nema kotizacije za seminar i za to ide velika pohvala.
U sklopu Cosmetic News-a održana su i razna natjecanja tj. natjecanje u dizajnu noktiju, natjecanje u oblikovanju ekstenzija trepavica i natjecanje u šminkanju.



Jeste li posjetili 23. Međunarodni sajam kozmetike i wellnessa ? Kakvi su vaš dojmovi ?


..






4 komentara:

  1. Drago mi je vidjeti da se negdje ipak još održavaju ovakve stvari, pa makar i slabije kvalitete.
    Kod nas nažalost nema ništa slično, čak nekad mislim da svi mi koji nismo u Zagrebu puno toga i ne možemo doživjeti, jer je sva pažnja gotovo svih brandova usmjerena na potrosace i blogerice tamo.

    OdgovoriIzbriši
  2. A i to dobro kažeš :) . Nažalost u zadnje vrijeme sam i ja zadovoljna samo da u blizini mene bude kakav sličan event. Slažem se sa tobom da mi koji nismo iz Zagreba puno toga ne možemo vidjeti i doživjeti ali se još uvijek nadam da će se to ipak promijeniti jednoga dana ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Na žalost nisam posjetila fb svjetlana rimoldi

    OdgovoriIzbriši
  4. Sve je super, najviše volim zemljane tonove, lagane, pog.sada za ljeto, i nude boja, boja breskve i boja ciklame, ruževi, sjajila za usne koja nisu ljepkava i preeviše upečatljiva i koja ne ostavljaju tragove na usnama, maskara koja nije jako razmaziva i divni lakovi za nokte. <3 Imaš super blog i pišeš divne stvari, naučila sam neke nove i isprobala i to mi je baš drago, a super su ovi sapunčići, nadam se da će koji biti u kutijici iznenađenja, i neka fina nemasna kremica za lice. <3 volim essence proizvode, nivea, loreal, maxfactor, balea, ali i neke nove koje sam nedavno otkrila, pog. prirodna kozmetika. :)

    OdgovoriIzbriši