petak, 30. rujna 2016.

PAULA`S CHOICE REDNESS RELIEF 1% BHA LOTION EXFOLIANT

Danas sam tipkam recenziju jednog proizvoda sa kojim sam neko vrijeme imala neki love - hate odnos pa sam ga onda na neko vrijeme zapostavila da bih mu se sasvim slučajno vratila kada sam nakon ljeta imala probleme sa kožom i shvatila da sam ga ustvari nepravedno zapostavila.











ŠTO KAŽE PAULA`S CHOICE :

1 % BHA eksfolijant u obliku losiona umiruje crvenilo, otčepljuje pore i dramatično smanjuje upale koje uzrokuju crvenu, osjetljivu kožu.

Salicilna kiselina ( BHA ) radi eksfolijaciju i uklanja grubu, neravnu kožu
Antiiritanti umiruju kožu radi zdravog izgleda
Lagani losion je savršen za osjetljivu kožu









PAKIRANJE :
Ovaj proizvod dolazi u plastičnoj bočici sa pumpicom zahvaljujući kojoj je doziranje ovoga losiona vrlo jednostavno. Inače nisam obožavatelj bočica koje nisu prozirne jer volim u svakom trenutku znati koliko proizvoda mi je preostalao ali dizajn ove bočice koja je sivo-srebrne boje mi se baš sviđa. Također ukoliko vas zanima koliko ste proizvoda potrošili to možete vrlo lako saznati ukoliko odvrnete pumpicu. Miris ovoga proizvoda iako i nije najugodniji, je vrlo blag te se na koži niti ne osjeti . Tekstura je srednje gusta i vrlo je lagana te se brzo i lako razmazuje i upija u kožu.














SASTOJCI :









MOJI DOJMOVI :


Već sam napisala da sam sa ovim proizvodom prošla razne faze od toga da mi se nikako nije sviđao pa do toga da sam ga jedno vrijeme non stop koristila. Problem zašto mi se ovaj losion nije sviđao u početku je taj što nisam imala nekih većih problema sa licem u trenutku kada sam ga počela koristiti ali sam zato imala neke flekice od akni i hiperpigmentacije za koje sam mislila da će ih losion riješiti međutim u ovom postotku od 1% to je naravno nemoguće. Međutim kada su se nakon ljeta pojavile neke iritacije i par akni ovaj je proizvod pokazao svu svoju vrijednost. Iako sam nakon par dana korištenja ovoga losiona bila uvjerena da se svakoga dana budim sa bar 3 akne više bila sam ustrajna i nakon 10-ak dana lice mi se lijepo pročistilo, te ne samo da mi nakon akni nisu ostali ožiljci nego je ipak ovaj losion izblijedio i neke starije flekice od akni. Ono što ću istaknuti kao najveći plus ovoga proizvoda uz to što mi se je koža lica pročistila je činjenica koliko je ovaj proizvod uz svu svoju djelotvornost ipak blag i nježan prema koži. Inače mi se nakon proizvoda ove vrste lice zna još mjesecima perutati ali ovaj losion nije nimalo isušio moje lice iako imam vrlo osjetljivu kožu. Također sam znala nanositi ovaj losion i kada bi mi koža bila nadražena i jako bi lijepo smirio sve iritacije. U nazivu ovoga losiona stoji da je on eksfolijans i ja se slažem sa tim opisom ali dodajem da on taj posao eksfolijansa radi vrlo nježno i suptilno i iako možda ne daje instant rezultate on ipak svoj posao obavlja vrlo dobro.

PR PROIZVOD (u recenzijama iznosim svoje iskreno mišljenje bez obzira na porijeklo proizvoda)

Nema komentara:

Objavi komentar