srijeda, 14. rujna 2016.

WET N WILD NOVITETI

Prije par tjedana dobila sam paketić pun Wet n Wild noviteta. Od svih proizvoda koje sam dobila zaista ne znam koji bih izdvojila kao favoriti jer sam doslovno sa svim proizvodima oduševljena. Činjenica koja mi se najviše sviđa je ta da Wet n Wild itekako prati trendove pa su ovaj put noviteti koji su me posebno oduševili proizvodi za konturiranje i maskara uz koju možete zaboraviti da ćete ikada više plakati radi svojih tankih ili kratkih trepavica.










WET n WILD MEGAGLO DUAL-ENDED CONTOUR STICK


Proizvodi za konturiranje postali su sve popularniji pa čak i nazaobilazni kada se radi o make up-a za posebne prilike. Wet n Wild je oduvijek bio u korak sa najnoviji trendovima pa je tako i on u svoju ponudu uvrstio proizvode za konturiranje. Ja sam na recenziju dobila kremasti  proizvod za konturiranje u obliku sticka.


Posebno mi se sviđa ovaj proizvod radi oznake "cruelty free "što znači da proizvod nije testiran na životinjama.


PAKIRANJE :

Proizvod se nalazi u ambalaži od čvrste plastike, ambalaža kao što i sam naziv kaže podsjeća na veliki stick. Sa jedne strane sticka se nalazi hihgligter a na drugom tamnija nijansa za konturiranje lica. Na svakoj strani sticka nalazi se proziran, plastični čep koji je praktičan jer odmah vidite koja nijansa se nalazi na kojoj strani.
Tekstura ovoga proizvoda je kremasta te se vrlo lako razmazuje i blenda. Ja sam obično za blendanje koristila beauty blender ali ponekad sam znala razmazati i prstima.
Količina proizvoda je 4 grama a jednom kada otvorite ovaj proizvod morate ga potrošiti za 18 mjeseci.
Na ambalaži je navedeno da ovaj proizvod ne sadrži parabene, sulfate i gluten.
Nijansa koju sam ja dobila na recenziju je Light/Medium.



Svjetlija nijansa namijenjena je osvjetljavanju odnosno posvjetljavanju lica.Iako na prvi pogled djeluje kao highligter i mislila sam da mi se neće sviđati ipak sam jako zadovoljna ovom nijansom jer kada se razmaže u njoj ne primjećujem shimmer već je idealno za posvjetljivanje dijelova lica.









Druga nijansa je tamnija nijansa namijenjena konturiranju.




SASTOJCI :



U zadnje vrijeme sam jako zavoljela konturiranje a posebno sa kremastim proizvodima. Stick kao ambalaža mi se pokazao kao jako praktičan a prije Wet n Wild sticka za konturiranje koristila sam sličan proizvod drugog proizvođača koji je na istoj strani imao i nijansu za posvjetljivanje i nijansu za konturiranje ( znači po pola ) i nekada mi se znalo dogoditi da mi se pomiješaju te dvije nijanse što bi bilo posebno neugodno tijekom korištenja svjetlije nijanse. Sa ovim stickom nema straha da će vam se ove dvije nijanse pomiješati jer se svaka nalazi na svojoj strani sticka. Već sam napisala da se ovaj stick tj. njegove dvije nijanse lako i brzo blendaju, a za blendanje ja sam najčešće koristila beauty blender ali i prstima možete postići solidan rezultat.



PHOTOFOCUS EYESHADOW PRIMER E8511 ONLY A MATTER OF PRIME










PAKIRANJE :

U kartonskoj ambalaži nalazi se crno bijela tubica u kojoj se nalazi ovaj primer tj. baza za za sjenilo. Količina koju dobijete u ovoj tubici je 10 ml i možda vam se to na prvo učini malom količinom ali i nije baš tako zato jer ovoga proizvoda treba zaista malo. Tekstura je nešgo masnija,ali se lako i lijepo razmazuje a bež boja jako lijepo ujednači boju kapaka prije nanošenja sjenila. Što se mirisa tiče kada sam bazu nanosila na kapke nisam ga osjetila ali kad sam baš ciljano zabila nos prema prstu osjetila sam neki slabi miris ali on je toliko diskretan i neprimjetan kod upotrebe na kapcima da vam ne bi trebao smetati. I ovaj proizvod na sebi ima oznaku "cruelty free ".









SASTOJCI :





Koristila sam dosta baza za sjenilo i mogu reći da mi se ova baza pokazala kao najbolji omjer cijene i kvalitete. Već sam spomenula da se lako i lijepo razmazuje,  a njezina bež boja jako lijepo ujednači i pripremi kapke. Jako sam zadovoljna i što se ova baza trenutačno upije te se može odmah nastaviti sa šminkanjem. Sjenilo mi za ovom bazom ima jaču boju a trajnost sjenila na ovoj bazi je ovo što ju po meni izdvaja od ostalih baza sličnog cjenovnog ranga. Kod svakodnevne upotrebe primjetila sam da me ipak mrvicu isušuje ( ali ja imam suhu kožu pa tako i kapke ). Što se tiče trajnosti sjenila, ona zaista sa ovom bazom mogu bez problema ostati cijeli dan bez da boja sjenila izblijedi ili da se skupi u pregibu kapka. Na ambalaži piše da je ova baza za sjenilo čija boja ostaje na mjestu "til the sun comes up"! i moram priznati da ovo i nije daleko od istine. Cijena ove baze za sjenilo je 45 kuna i moram priznati da po učinku može komotno uz bok stajati i nekim puno razvikanijim i skupljim proizvodima te namjene.




Na fotografiji lijeva nijansa je Wet n Wild sjenilo bez baze a desna nijansa je isto sjenilo naneseno nakon Wet n Wild baze za sjenilo.



WET n WILD COLORICON E3971 SHE FANCIES FLORAL

Ako čitate moj blog onda znate da su Wet n Wild sjenila meni osobno favoriti kada su sjenila u pitanju i zato sam bila jako sretna kada sam vidjela da se među novitetima našla i nova Wet n Wild paleta sjenila u nijansi She Fancies Floral. Ne znam da li ste primjetili ali ja jesam da se Wet n Wild uvijek ima neka fora imena za nijanse i proizvode, odnosno voli se igrati riječima kad su nazivi u pitanju.




Paleta sjenila od 5 usklađenih boja dolazi u ambalaži tipičnoj za Wet n Wild palete sjenila tj. u minimalističkoj ambalaži sa prozirnim poklopcem kako bi što lakše mogli vidjeti nijanse koje kupujete. Ono što redovito moram pohvaliti kod Wet n Wild paleta sjenila je njihova sigurnosna najljepnica po kojoj možete biti 100 % sigurni da kupujete novo sjenilo po kojemu nitko prije vas nije dirao i packao.





Volim sjenila koja su pigmentirana i koja nisu kredasta,odnosno koja se ne truse te sam upravo ove kvalitete našla u i u ovoj Wet n Wild paleti sjenila. Kod ove palete kao uostalom i kod ostalih Wet n Wild sjenila koje sam imala prilike isprobati volim njihovu trajnost a još ako ispod stavite Wet n Wild bazu za sjenilo onda zaista bez brige o sjenilu možete odmah nakon dana na poslu produžiti u izlazak.







Kao i uvijek kada se radi o Wet n Wild paletama sjenila na prleđini se nalazi slika sa vrlo praktičnim i jednostavnim uputama kako tj. na koja mjesta nanijeti koju nijansu sjenila ali naravno da se prilikom šminkanja možete poigrati i nanijeti sjenila na svoj način.







Sa ovom paletom sjenila sam jako zadovoljn, sjenila su lijepo pigmentirana i ne truse se. Iako ova sjenila možda i nisu najpostojanija koje sam koristila ja sam ipak njihovom postojanošću zadovoljna a naglašavam da trajnost i pigmentacija mogu biti još i bolje ukoliko ova sjenila koristite zajedno sa bazom. Tekstura ovih sjenila nije kredasta a sjenila se vrlo lako nanose te se lijepo blendaju.



WET n WILD LASH-O-MATIC MASKARA



Oduvijek ste htjeli imati guste i duge trepavice a da ne morate lijepiti umjetne trepavice ? Uz pomoć Wet n Wild Lash-O-Matic nove maskare to je sad moguće.





Proizvod se sastoji od dvije maskare tj. jedne maskare u crnoj boji i jednog proizvoda koji izgledom podsjeća na maskaru a zaprovo su to bijela vlakna koja produžuju trepavice i daju volumen.









Ovaj proizvod se nanosi u 3 koraka. 1. korak je nanošenje crne maskare, 2 .korak je nanošenje vlakana i 3. korak je opet nanijeti maskaru.


Crna maskara nanosi se prva a još jedan sloj nanosi se nakon sloja vlakana.





Nakon prvog sloja crne maskare nanosi se sloj bijelih vlakana koji produžuju i daju volumen trepavicama.



SASTOJCI :



Na ambalaži ove maskare piše da je "cruelty free ".





Iznad je fotografija bez maskare.







Ovo je fotografija nakon sva tri koraka.




Što se tiče konačnog rezultata mislim da je i više nego vidljivo da maskara savršeno odrađuje svoj posao. Ja sam bila impresionirana konačnim rezultatom odnosno kada sam se vidjela izgledala sam sama sebi kao da imam umjetne trepavice. Znači ovaj proizvod  u potpunosti daje efekat umjetnih trepavica. Prije ovog proizvoda isprobala sam jedan sličan proizvod drugog proizvođača (čija recenzija će biti vrlo brzo) i sa tog proizvoda su mi tog se nisam naučila vlakna padala u oči i trusila se po licu što sa ovim proizvodom nije bio slučaj. Vrlo lako sam nanijela vlakna bez da su se trusila. Veliki plus ovoga proizvoda je što se relativno lako skine ( ja sam koristila kombinaciju micelarne otopine i uljnog skidača). Ako su trepavice vaša slaba točka i oduvijek maštate da imate duge i guste trepavice sa kojima zavodljivo trepćete a ne želite imati ekstenzije trepavica ili lijepiti umjetne onda svakako obratite pažnju na ovaj proizvod. Jer zavodljive trepavice su samo 3 koraka udaljene od vas.
PR PROIZVODI (u ovoj recenziji iznosim svoje iskreno mišljenje bez obzira na porijeklo proizvoda)

Kako vam se sviđaju Wet n Wild noviteti? Jeste li možda već isprobale koji proizvod? Koji proizvod bi voljele isproabti?

Nema komentara:

Objavi komentar