utorak, 12. prosinca 2017.

LA DANZA VOĆNA MASKA S DVOSTRUKIM DJELOVANJEM

Prije nekih 15 godina prvi put sam se susrela sa Zepter kozmetikom a ubrzo nakon toga i sa njezinom najluksuznijom linijom - La Danza. Kako sam tada bila vrlo mlada i ta linija zapravo i nije bila namijenjena mojoj koži ipak sam ju morala probati. Tada mi je jedan od najboljih proizvoda bila upravo ova dvostruka voćna maska (a imajte na umu da tada baš i nije bilo puno govora o kiselinama, i ovakvi tretmani su bili rezervirani isključivo za kozmetičke salone). Uglavnom ovu masku sam koristila i iznova kupovala dugi niz godina a onda sam prestala jer su se na tržištu svakim danom pojavljivali novi proizvodi a ja sam ih jednostavno morala probati sve. Uglavnom da skratim, prije par mjeseci sjetila sam se ove maske i odlučila ju ponovno početi koristiti te ovdje sa vama podijeliti svoje dojmove.







ŠTO KAŽE ZEPTER :

Formula bogata hranjivim tvarima trenutno čisti, uklanja toksine i hidrira umornu kožu koja je pod stresom. Maska dvostrukog djelovanja daje vlagu i vraća elastičnost, djelujući dubinski na stanice kože. U isto vrijeme, postiže izvanredne razultate na površini kože, koja postaje sjajna i blistava. Savršeni rezultati postižu se djelovanjem slijedećih sjajnih prirodnih sastojaka :
  • CERAMIDI - obnavljaju i regeneriraju kožu
  • HIJALURONSKU KISELINU -pomlađuje i obnavlja oštećenu kožu, djelujući na staničnoj razini
  • BIOFLAVONOIDI - bitan biljni sastojak, koji hrani stanice, jača kapilare i smanjuje upalu 
  • VOĆNI EKSTRAKTI - aktivni sastojci koji koži daju sjaj, mekoću i blistav izgled
  • KIGELIA AFRICANA - povećava čvrstoću i elastičnost kože
  • MIKROINKAPSULIRANI VITAMINI A, B, C, E - koktel vitamina koji regenerira i povećava energiju stanica i štiti od slobodnih radikala
  • ORGANSKI ZELENI ČAJ - štiti kožu od slobodnih radikala, djeluje antioksidativno i njeguje kožu 




PAKIRANJE :

Linija La Danza je najluksuznija linija Zepterove kozmetike i to je vidljivo i na ambalaži La Danza voćne maske sa dvostrukim djelovanjem. Maska se nalazi u posudici od čvrstog stakla sa zlatnim poklopcem a sama posudica je upakirana u zlatno crvenu kartonsku kutijicu koja je dodatno zaštićena prozirnom najlon folijom. Količina maske je 50 ml a rok upotrebe je 12 mjeseci od otvaranja. Posebno mi se sviđa što je u pakiranju uz ovu maski dobije i prozirna špatulica za lakše nanošenje maske. Maska ima fin i lagan voćni miris a sama tekstura je nešto rjeđa od standardnih maski, roze je boje sa sitnim bijelim granulicama koje se po nanošenju tope.



Cijena za 50 ml -89 eura

Ukoliko želite ovu masku možete kupiti preko Zepter webshopa ili se javite meni pa ću vam proslijediti broj Zepter prodajnog predstavnika.


SASTAV :


Osnova maske je titanij dioksid a neki od anti-age sastojaka su ekstrakt manga, ekstrakt papaje, ekstrakt kigelia africana, ekstrakt bršljana, vitamin C, bioflavonoidi... Sastojci koji u ovoj maski djeluju hidratizirajuće i umirujuće su panthenol, skvalan, ulje sjemenki crnog ribiza i hijaluronska kiselina. 





MOJI DOJMOVI :

Već sam na početku recenzije napisala da je ovo jedna od mojih najdražih maski. Ja ju koristim jednom tjedno ili prije nekog važnog događaja(izlaska) jer ova maska zaista osim efekta koji se vidi dugotrajnom upotrebom daje i taj neki instant rezultat jer istovremeno ispolira kožu, smiruje crvenilo a kožu lijepo zagladi. Maska je nešto rjeđe teksture ali se brzo suši i lagano zateže kožu. Na koži ju je dovoljno ostaviti 5-10 minuta a kako nanosite masku tako se liposomske mikrokapsule(sitne bijele granulice) otapaju i otpuštaju vitamine. Iako maska daje i svojevrsni efekt pilinga ja ipak ponekad prije maske napravim dodatno i piling. La Danza voćna maska s dvostrukim djelovanjem čisti kožu, pilingira, osvježava, izbjeljuje te sam zahvaljujući njoj riješila neke mrljice od akni. Dugotrajnom upotrebom ova maska daje elastičnost i glatkoću koži te koža izgleda svježe a sitne linije su izglađene. Sve u svemu i sada kao i pred prije dosta godina vidim da ova maska paše mojoj koži lica i svakako ju nastavljam koristiti i dalje. 

Nema komentara:

Objavi komentar