nedjelja, 31. prosinca 2017.

EVOSHAVE

Ako me nešto veseli onda je to isprobavanje noviteta pa me je tako jako razveselio proizvod koji sam dobila od kompanije Diba Charm - EvoShave. Taman kada sam mislila da u području brijanja ne može biti ništa novoga iznenadio me ovaj proizvod inovativnog izgleda.




ŠTO KAŽE EVOSHAVE :

EvoShave je brijači aparat koji je revolucionaran unisex aparat bez potrebe promjene položaja držanja aparata. Brijaći aparat dolazi u rozoj boji za ženski dio populacije, te u sivoj i plavoj boji za muški dio populacije. Proizvod je nastao britansko - njemačkom suradnjom, te je patentiran. EvoShave je trenutno moguće nabaviti na prodajnim mjestima Konzuma i E-kupi webshopu po pristupačnoj cijeni od 49,99 kuna po proizvodu.


Iako kada se radi o depilaciji nisam fan brijanja te prednost dajem depilacijskim aparatima i vosku ipak sam isprobala i ovaj brijaći aparat. EvoShave za žensku populaciju dolazi u mojoj omiljenoj rozoj boji i u odnosu na obične brijače puno je manji. EvoShave dolazi u prozirnoj, plastičnoj kutijici koja je jako praktična .




Nema komentara:

Objavi komentar