četvrtak, 29. studenoga 2018.

DKNY MY NY

Ne znam za vas, ali ja sam već počela razmišljati o poklonima. Iako je tek kraj studenoga u zraku se već osjeti predbožićna atmosfera i ja sam uvijek nekako božićne poklone povezivala sa parfemima.
Za ovaj Božić odlučila sam se počastiti jednim parfem kojega već dugo želim - DKNY My NY.






DKNY My NY parfem u obliku srcu odražava suvremeni, urbani duh New Yorka , koji Donna Karan toliko obožava.




Zaštitno lice DKNY My NY parfema je pjevačica Rita Ora, koja je za ovaj parfem izjavila da je "čista energija u bočici".



Donna Karan DKNY My NY je napravljen u elegantnoj i luksuznoj bočici od stakla, dok gornji dio bočice čini srcoliko oblik od metala inspiriran neboderima New Yorka.
Miris dolazi u bočici od 30 ml, 50 ml i 100 ml.



DKNY My NY razvila je Trudi Loren ( viša potpredsjednica za razvoj parfema Estee Lauder Cos. u suradnji sa IFF.
DKNY My NY otvara se notama maline, ružičastog papra i galbanuma za kojim slijedi egipatski jasmin, frezija i korijen irisa u srcu. Baza ovog parfema sastoji se od mješavine nota pačulija, absoluta vanilije, mošusa i ambergrisa.



Ovaj parfem je dinamičan, ženstven i privlačan a ja mu samo malo zamjeram njegovu suptilnost te ga preporučujem za jesen i zimu, te onaj hladniji dio proljeća. Koliko mu zamjeram tu sofisticiranost toliko mu je upravo ona i prednost jer ovo nije jedan od onih parfema sa kojim ćete gušiti sve oko sebe već ćete samo vi i vaša najbliža oklina moći uživati u njegovoj dinamičnosti i energiji. Bočica ovoga parfema me je na prvu oduševila i mogu reći da je ovo jedan od najljepših parfema na mojoj polici parfema.



Ovaj parfem možete pronaći na Notinu, i trenutno je na akciji u sklopu kampanje "Najbolji mirisni pokloni su na Notinu". Ukoliko ovaj parfem ili možda neki drugi odlučite kupiti baš tamo, za 33 kune svoje poklone možete zamotati u prekrasno poklon pakiranje. Dovoljno je kliknuti na ovu opciju u košarici, odabrati željeno poklon pakiranje i koje proizvode želite staviti unutra. Razveselite svoje najdraže predivnim poklonima zapakiranim sa puno pažnje.

2 komentara:

  1. Vidjela sam da imaju odlične ponude za Božićne poklone.Nisam probala ovaj parfem ali jako mi se sviđa bočica,neobična je

    OdgovoriIzbriši