utorak, 9. travnja 2019.

HENNA BROWS POTPUNA RECENZIJA

Otkada znam za sebe muku mučim sa gustim, spojenim obrvama koje koliko god se trudila nisam mogla dovesti u željeni oblik. Posebno me smetalo što su obrve, osim što su guste, i jako duge pa je dovoljno da se jedna obrva pomakne pa da mi cijela obrva poprimi oblik neke gliste. Iako je možda vrhunac neke manije obrvama prošao ipak puno ljepše lice izgleda i bez šminke ako su obrve uredne i definirane. O nekom težem make upu neću ni govoriti jer znate i sami da sva šminka pada u vodu ako su obrve nedefinirane. U nastavku vam tipkam o tretmanu koji je za mene pravo otkriće i sa kojim sam napokon dobila obrve kakve sam oduvijek željela.


Tretman koji sam radila se zove Henna Brows, a kako sam ja iz Rijeke, taj tretman sam pronašla jedino u Aya Holističkom Beauty studiju. HB obrve mi je radila vlasnica Damira, koja osim što ima stručno oko ima i vrlo laku i preciznu ruku. Aya studio je za mene pravo otkriće jer se tamo njeguje cjelovit i prirodan pristup kozmetici a svi tretmani bazirani su na aromaterapiji, hand made i organskim proizvodima. Posebno su popularni za aromatični tretmani za lice koji sadrže samo prirodno, sezonsko i svježe. Uz holističke tretmane lica i tijela u ponudi ćete pronaći i egzotične orijentalne trepije, rituale i masaže čija je primarna svrha povratak zdravlju. Kada sam prvi puta ušla u Aya holistički i beauty studio, doživjela sam pravi mali zen. Sa vreve ulice ušla sam u jednu oazu mira u kojoj su jedini zvukovi oni lagane, opuštajuće glazbe u pozadini. Već sada se veselim svome slijedećem posjetu, a za oko su mi zapeli odlični tretmani lica i nešto što još nisam imala prilike isprobati (da znam, volim isprobavati nove stvari,kriva sam ) a to je  cupping terapija ( vakum čaše)  tj. način da se konačno izborim sa svojim neprijateljem celulitom. Ali o tome neki drugi puta , prelazimo na temu onoga o čemu danas pišem a to je HB dizajn obrva kanom.




ŠTO SU HENNA BROWS OBRVE 

Riječ je o tretmanu koji savršeno definira prirodnu ljepotu obrva kroz jesdinstven i revolucionaran proces. On uključuje čak sedam različitih tehnika oblikovanja obrva : nijansiranje, šišanje, čupanje voskom, oblikovanje koncem, čupkanje pincetom, iscrtavanje olovkom te na kraju fiksiranje obrva gelom.


KOME JE NAMIJENJEN TRETMAN


Tretman je namijenjen svim osobama koje imaju vlastite, prirodne obrve. Idealan je za žene i muškarce s neposlušnim, asimetričnim i "neurednim" obrvama .


KOLIKO TRAJE OBLIKOVANJE OBRVA
Tretman traje oko 45 minuta a treba ga ponavljati svakih 4 do 5 tjedana. Spomenuto vrijeme ovisi o brzini rasta dlačica. I dok određene osobe moraju ponavljati tretman svaka dva tjedna, sporiji rast dlačica zahtijeva dolazak nakon 8 do 10 tjedana.



Iako imam guste obrve, nisam zadovoljna sa njima jer su asimetrične i rastu dosta "neuredno". Godinama sam odoljevala raznim trendovima obrva ( pa ih zato nisam uspjela prečupati ), ali sam ih svejedno čupala voskom, pincetom, koncem ali svejedno nikad u potpunosti nisam bila zadovoljna njihovim oblikom. Ako pogledate neku moju stariju fotku na Instagramu vidjeti ćete točno da moje obrve iako prirodno tamne i guste uvijek ali baš uvijek na fotografiji pobjegnu svaka na svoju stranu. Osim što su guste one su i duge pa je dovoljno da samo jedna dlačice pobjegne da sav trud fiksiranja padne u vodu. Kako sam već neko vrijeme nezadovoljna obrvama moja prva ideja je bila da napravim ili permanentni make up ili japanske ili puder obrve.Ma bilo što samo da obrve izgledaju definirano i uredno. Dobro sam se raspitala o svim ovim metodama, vidjela par uspješnih i još više neuspješnih radova međutim svi su se složili u tome da bi bilo šteta to raditi jer imam zaista guste obr ve (da, ja sam ona cura koja bi na pustom otoku bez pincete za 2,3 mjeseca imala samo jednu dugu obrvu ). I tako sam slučajno na interenetu naišla na fotografije Henna obrva.


Ovako su izgledale moje obrve prije Henna Brows tretmana





Već sam napisala koji je postupak Henna brows ali ću vam još jednom opisati moje dojmove.
Henna Brows tretman započinje threadingom obrva ( čupkanje obrva koncem) koji me je oduševio jer za razliku od čupkanja pincetom ovo puno manje boli, nema crvenila kože nakon čupkanja i meni osobno se čini da se puno brže počupaju obrve koncem.






Zatim se voskom počupa ako se ima još što sa počupati ( sjetite se moje priče o spojenim obrvama ).




Nakon depilacije voskom škaricama se podšišaju obrve te se dodatno još pincetom čupne koja dlačica viška ako je ostala.



Kada je dio oblikovanja bio gotov već tada sam bila puno zadovoljnija sa obrvama i izgledale su zaista uredno, međutim nakon toga mi je Damira stručnim okom izmjerila obrve i nacrtala šablonu po kojoj će ih bojiti kanom. 








Zatim se obrve bojaju kanom a prethodno nacrtana šablona pomaže u postizanju oblika obrva prilagođenom baš vašem obliku lica.





Nakon nanošenja kane treba pričekati 10-ak minuta prije nego se  višak obriše.





Sada jedna stvar na koju vam možda i ne moram skrenuti pažnju ali ipak hoću :) . Ja sam kanu iz nekog razloga uvijek vezivala za crvenu boju za kosu (u srednjoj školi su sve frendice nakon kane imale neke nijanse crvene boje koliko se sjećam) i zato sam se bojala kakve će mi boje obrve na kraju biti. Međutim za obrve postoje razne boje kane, a čak se može pomiješati više boja da dobijete nijansu najsličniju vašoj. Ono što mi se posebno sviđa kod bojenja obrva kanom je to što kana ne oboji samo obrve već i kožu ( kana ostaje na koži nekih 5 do 7 dana), pa onda obrve baš izgledaju kao tetovirane.  Preporuka je da taj dan prilikom umivanja probate izbjeći obrve a i inače treba nastojati što manje trljati po obrvama jer će se kana, naravno, brže isprati i sa kože i sa obrva. Ono što je veliki plus kod ovoga tretmana kanom je što je 100 % prirodan. A kako je ovo tretman sa naglaskom na prirodan onda želim istaknuti i da se pravi prirodan efekt dobije kroz 2-3 dana ( da se ne prepadnate ako vam se neposredno nakon tretmana čini da su obrve previše naglašene).
Iako već u ovom stadiju obrve izgledaju odlično Damira mi je još olovkom popravila neka mjesta gdje možda koja dlačica nedostaje i onda za kraj obrve fiksirala gelom.




Današnja recenzija je bila malo duža ali željela sam vam dočarati svaki korak ovoga tretmana.
Jeste li možda već isprobali threading obrva ili Henna Brow tretman ? Ako niste da li bi željeli ?

Nema komentara:

Objavi komentar