petak, 27. veljače 2015.

Guerlain Super Aqua-Serum





Kako sam u zadnje vrijeme imala nekih problema sa kožom u obliku nenadanih akni
 počela sam koristiti Bioderma Sebium Serum (recenzija slijedi uskoro) koji mi je sa jedne strane jako puno pomogao a sa druge strane jako isušio kožu lica, bio mi je neophodan neki serum za hidrataciju. Nakon duljeg razmišljanja izbor je pao na Guerlain Super-Aqua Serum. Znači tražila sam nešto prvenstveno za hidrataciju a dodatni plus ovome serumu je što bi uz intenzivnu hidrataciju trebao raditi i na "popunjavanju bora".

















Pakiranje
Proizvod dolazi u luksuznoj staklenoj duguljastoj bočici na pumpicu. Pumpica fino dozira proizvod, a meni su dovoljna 2,3 stiska za prekriti cijelo lice. Moje pakiranje sadrži 50 ml proizvoda koji je mliječno biljeli, te nije pregust a postoji još u pakiranju od 30 ml. Cijena je 1088,90 kuna i može se naći u Muller i Douglas parfumerijama.




















Moji dojmovi


Serum sam koristila navečer 45 minuta nakon Bioderma Sebium Seruma radi hidratacije a ponekad sam da nanosila i ujutro ispod dnevne kreme, te nekad u toku dana prije nanpšenja pudera. Serum je vrlo lagan i osvježavajući na licu. Vrlo se lako razmazuje i lako se dozira te vam se neće događati da pri nanošenju potrošite previše proizvoda. Serum lijepo nahrani kožu i hidratizira te mi je u razdoblju kada mi koža nije jako dehidrirana za dnevnu njegu dovoljan i sam bez kreme. Kako imam osjetljivu kožu meni je iznimno važno da mi serum nije prouzročio nikakve negativne reakcije.
Serum je dobar i kao baza za make up jer će navlažiti i malo zagladiti  kožu, brzo se upija pa će puder lijepo sjesti na lice.
Kao što sam već naglasila prvenstveno sam ga kupila radi hidratacije kože i tu mi se pokazao odličnim već nakon kratkotrajne upotrebe a što se tiče obećanja o popunjavanju bora moje je mišljenje da kada se bore jednom pojave riješiti ih se možemo jedino uz pomoć kirurga ili botoxa, premda na dobro hidratiziranoj koži se bore puno manje vide pa mislim da i sa toga aspekta mogu biti zadovoljna ovim serumom. Sve u svemu ovaj serum je prilično dobro odradio svoj posao međutim nije postao moj HG proizvod jer sam nedugo nakon što sam potrošila ovaj serum iz čiste znatiželje probala jedan drugi serum i koji me na prvu osvojio ali o njemu u jednoj od slijedećih recenzija :).



Jeste li vi koristili Guerlain Super-Aqua Serum?
Ako niste želite li probati?
Koji serum za lice koristite?

Nema komentara:

Objavi komentar