srijeda, 4. ožujka 2015.

BALEA AQUA SERUM


Prije 2 mjeseca koža mi je bila jako dehidrirana i tražila sam nešto što je povoljno a učinkovito.Nakon puno čitanja raznih recenzija izbor je pao na ovaj serum.Da li sam pogriješila i da li se i ovdje pokazala istinitom ona izreka "koliko para ,toliko muzike" pogledajte u nastavku











Pakiranje

Proizvod dolazi u plastičnoj duguljastoj bočici na pumpicu. Pumpica fino dozira proizvod, a meni su dovoljna 2,3 stiska za prekriti cijelo lice. Pakiranje sadrži 30 ml proizvoda koji je neke mliječno bijele boje, vodenaste strukture bez nekog posebnog mirisa. Po meni je veliki plus ovoga pakiranja i taj što etiketa ne ide oko cijeloga proizvoda pa vrlo lako možete pratiti koliko je proizvoda još ostalo u bočici. Cijena je oko 25 kuna i može se kupiti samo u DM-u pošto je Balea kao što već vrlo vjerojatno znate robna marka DM-a. Do kraja ožujka u DM-u možete zamjeniti 50 bodova sa vaše kartice za knjižicu sa 30 % popusta na određene proizvode među kojima je i Balea, pa ćete na taj način ovaj odličan proizvod dobiti još povoljnije.


















Sastojci







Moji dojmovi

Kako sam već napisala u prethodnom postu neko vrijeme sam radi problema sa kožom koristila Bioderma Sebium Serum koji sam rotirala sa LRP  Effaclar DUO plus kremom(oba proizvoda su mi jako puno pomogli i zaslužili su da se o njima posebno piše pa uskoro očekujte i njihovu recenziju) i to je dovelo do dehidriranosti kože lica.Nakon par isprobanih i promašenih proizvoda nižega cjenovnog ranga moram priznati da me ovaj serum oborio sa nogu.Iako na serumu piše da je namijenjen za suhu kožu ja se možda ovdje ne bih u potpunosti složila te bih rekla da će sa ovim serumom možda malo zadovoljnije biti vlasnice masne ili mješovite a dehidrirane kože.
Serum sam nanosila ujutro te prema potrebi tijekom dana.Serum jako lijepo nahrani kožu i daje koži baš neki osvježavajući osjećaj a nije težak na licu.Brzo i lako se razmazuje te baš imam osjećaj da se upije u kožu a ne da samo "sjedi" na koži.Veliki je plus što se (barem meni) pokazao kao izvrsna podloga za puder jer lijepo zagladi lice.Kako imam osjetljivu kožu ono što je meni uz hidrataciju bilo najvažnije kod ovoga seruma je to da nije komedogen odnosno da mi nije prouzročio nikakve negativne reakcije.Ovo mi je već treća bočica zaredom koju trošim i mislim da ću i u budućnosti uvijek imati u rezervi jedan Balea aqua serum koji je idealan i kao SOS proizvod u onim danima kada je koža dehidrirana. Zaključujem na kraju da je ovo jedan od rijetkih proizvoda koji za relativno nisku cijenu pružaju više.

Jeste li isprobale Balea aqua serum? Ako jeste kakvi su vaši dojmovi? Ako niste, je li vas ova recenzija barem malo zaintrigirala?

4 komentara:

  1. Nakon ove recenzije cu bas kupiti taj serum, pa cu vidjet da li ce me odusevit kao i vecina Baleinih proizvoda :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadam se da ćeš mi napisati i svoje mišljenje ukoliko ga isprobaš :)

      Izbriši
  2. Ovo mi je jedan od najdražih proizvoda,stvarno mi godi koži lica

    OdgovoriIzbriši