subota, 4. travnja 2015.

BOCASSY SERUM

Sjećate  da sam vam u recenziji o Guerlain serumu spomenula da sam pronašla svoj idealan serum ? E pa radi se upravo o ovome  Bocassy serumu . Podsjetiti ću vas samo da je moja koža lica inače suha a nakon rješavanja problema sa aknama bila je kronično dehidrirana te se je perutala a i jako me zatezala. U biti prije korištenja ovoga seruma imala sam osjećaj kao da mi je "koža za broj manja". Ovaj serum je definitivno jedan od mojih ovogodišnjih favorita preparativne kozmetike.









Bocassy kaže da je "Bocassy serum najjači ovlaživač u Bocassy liniji proizvoda za njegu kože, sa dodanim djelovanjem na pojačano učvrščivanje i elastičnost kože. Serum je namijenjen svim dobnim skupinama kao zasebna dnevna njega za one mlađe populacije (25-50), te one u zrelijoj dobi (od 50+) kao dodatni proizvod dnevnoj i noćnoj njezi. Bocassy serum dokazano djeluje na hidrataciju kože, te poboljšava kožna biomehanička svojstva ( čvrstoća i elastičnost ), idealan je za svaku namjenu jer vlaži kožu i zadržava vlažnost tijekom dana, te redovitom upotrebom podiže opći nivo vlažnosti kože. Prirodni sastojci i vitamini također izrazito snažno djeluju na čvrstoću i elastičnost kože, te tako Serum zadovoljava sve potrebe korisnica bez obzira na dob i tip kože. "









PAKIRANJE

Ovaj serum je upakiran u zaista lijepu i nadasve elegantnu tamnocrvenu baršunastu kartonsku ambalažu sa srebrnim slovima. Prva stvar koju sam na ambalaži primijetila je naljepnica preko poklopca što mi se jako sviđa jer mi se nemali broj puta znalo dogoditi da kupim proizvod koji je netko već otvarao u dućanu. Vidjevši naljepnicu na svome primjerku znala sam da ga nitko prije mene nije otvarao, mirisao niti isprobavao . Toliko mi se svidjela ta naljepnica da nisam odmah uočila da su na poklopcu ispisane inspirativne poruke za koje sam saznala da ih je sama osmislila osnivačica Bocassy Paris kozmetike-Marina Mustapić. Te poruke cijeloj ambalaži daju neki poseban čar.







Ovaj serum dolazi u duguljastoj,elegantnoj, staklenoj bočici sa bijelom, plastičnom pumpicom. Serum dolazi u količini od 50 ml što me je na početku odmah ugodno iznenadilo s obzirom da velika većina seruma koje sam imala prilike koristiti dolaze u puno manjoj količini. Moram napomenuti da iako sam na par mjesta pročitala da je nekima pumpica predstavljala problem ja sa svojom nisam imala baš nikakvih problema. Također sam pročitala da su se neke cure požalile na to da su im se slova sa bočice brisala ali slova na mojoj bočici su skoro 3 mjeseca koliko sam koristila ovaj serum ostala netaknuta. Jednom otvoreni serum se preporučuje potrošiti u roku od 6 mjeseci. Bocassy proizvode pa tako i ovaj serum možete nabaviti jedino u DM trgovinama a cijena mu je 179,90 no možete ga kupiti i jeftinije, jer se često u DM-u održavaju razne akcije ili možete dobiti 25 % popusta u zamjenu za 50 bodova sa vaše DM kartice.











SASTOJCI








Sastav ovoga seruma je po meni zaista odličan a njegove osnovne sastojke čine: voda, maslinovo ulje (olea europea fruit oil), kakao maslac (theobroma cacao seed butter), shea maslac (butyrospermum parkii butter), ekstrakt anisa (pimpinella anisum seed extract), ekstrakt korijena gaveza (symphytum officinale root extract),glycerin,  vitamin  A (retinyl palmitate),  vitamin E ( tocopheryl acetate) i vitamin  B5 .
Alkoholi koji su  navedeni kao sastojci (cetearyl alcohol, cetyl alcohil, stearyl alcohol) su tzv. "dobri alkoholi" i oni kožu ne isušuju već služe kao emulgatori u kozmetici.
Na službenoj Bocassy web stranici gdje možete pročitati i o ostalim njihovim proizvodima navode podatak da je u serumu 96 % sastojaka prirodnog porijekla.








MOJI DOJMOVI

Već sam napisala da imam suhu kožu i da mi je koža lica u jednom periodu bila stvarno jako dehidrirana pa većinom kada kupujem proizvode za njegu lica pazim da su namijenjeni upravo mome tipu kože. Za Bocassy serum piše da je namijenjen svim tipovima kože i iskreno baš taj detalj me onako na početku malo razočarao jer nisam vjerovala da zaista jedan serum može dovoljno hraniti suhu kožu a da pritom ne masti previše masnu ili mješovitu kožu. Međutim i suha i masna kožu mogu biti dubinski dehidrirane i to je ono što ovaj serum savršeno rješava. U početku sam ga koristila ujutro uz kremu a sada ga nanosim navečer samostalno.Serum sam nanosila na lice, vrat i oko očiju i premda imam osjetljivu kožu i oči i zbog toga sam morala odustati od ne baš malo okoloočnih krema ali ovaj serum mi nije izazvao nikakvu negativnu reakciju. Za prekriti cijelo lice i vrat bila su mi dovoljna 2, 3 stiska.  U razdobljima veće dehidracije i zimskog razdoblja preporučila bih vam da ga kombinirate sa kremom dok sada kada je toplije vrijeme meni savršeno funkcionira i samostalno. Serum je lagan i brzo se upija te na koži ne ostavlja nikakav film tj. naspram  nekih seruma koji vam samo stoje na licu i ne rade ništa za ovaj serum baš imam osjećaj da radi nešto po pitanju hidratacije kože.Posebno sam zadovoljna kako na njega sjeda puder pa znam ponekad nanijeti ovaj serum i prije šminkanja jer sa njim nemam problema da mi puder istakne suhe dijelove lica a i nekako mi baš lijepo zagladi lice pa u globalu puno bolje izgledam sa tom kombinacijom. Čula sam par primjedbi za miris seruma ali meni miris nije nimalo nametljiv već blag i ugodan. Kada sam vidjela sastojke bila sam pomalo skeptična hoću li ga koristiti jer je moja koža jako osjetljiva i sklona komedonima a posebno sam na oprezu bila radi maslinova ulja, međutim ovaj serum mi zaista niti u kojem smislu nije izazvao nikakvu negativnu reakciju. Također je ovaj serum koristila i moja mama koja spada u kategoriju 50+ , nekada ga je koristila zasebno a nekad ga je kombinirala uz svoju uobičajenu kremu te je bila osim hidratacije zadovoljna i segmentom učvrščivanja. Smatram da je ovaj serum jedan od rijetkih koji ima zaista dobar omjer kvalitete i cijene i svakako bih ga preporučila svima sa dehidriranom kožom a posebice onima sa suhom i mješovitom.
Ovaj serum je trenutno jedan od mojih najdražih seruma  i jedan od boljih koje sam isprobala, a isprobala sam ih zaista puno te zauzima posebno mjesto na mome kozmetičkom stoliću a još draži mi je zbog toga što znam da je osnivačica Bocassy Paris kozmetike Hrvatica Marina Mustapić koja je ovaj brand pokrenula sa francuskim partnerima zadržavši proizvodnju u Hrvatskoj. Meni je bilo zaista drago na tako vrhunskoj ambalaži i što je još važnije djelotvornom serumu pročitati da je proizveden u Hrvatskoj.


Jeste li probali ovaj odličan Bocassy serum ? Jeste li koristili neki drugi njihov proizvod ?
                                                                                                                                                             
                                                                                                                                                               D.

Broj komentara: 10:

  1. Bocassy me općenito oduševio. Probala sam njihovu laganu dnevnu kremu i serum. Koža hidratizirana, elastičnija, bez negativnih reakcija.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da si zadovoljna ovim serumom . Laganu dnevnu kremu još nisam probala ali sada mislim da hoću,hvala na preporuci :)

      Izbriši
  2. Potrošila sam Bocassy hidratantnu noćnu kremu za koju slobodno mogu reći da mi je najbolja koju sam ikad isprobala. Skroz je lagana i brzo se upija što jako volim, a odlično nahrani kožu. O serumu sam pročitala puno pozitivnih recenzija i njega također planiram isprobati.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hidratantna noćna krema je i meni bila jako dobra krema ,i ja volim hranjive kreme koje se brzo upiju. Što se seruma tiče zaista ti ga od srca preporučujem :)

      Izbriši
  3. čini mi se super serum, i voljela bi ga isprobati.

    OdgovoriIzbriši
  4. Ovaj serum još nisam probala, ali imam noćnu od njih i odlična je!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Svakako isprobaj ako budeš u prilici a ja ću po tvome savjetu nabaviti noćnu kremu :)

      Izbriši
  5. Odličan mi je ovaj serum,hvala na ovoj recenziji :)

    OdgovoriIzbriši