četvrtak, 9. travnja 2015.

NEW IN - TRAVANJ

Vidjela sam da vam se svidio prošli post o novim proizvodima pa  evo da opet podijelim sa vama što je novoga u mojoj kozmetičkoj torbici :) .




NJEGA LICA












Najveću pažnju kao što  znate posvećujem preparativi i to posebno onoj za njegu lica pa se među novitetima našla Selvert Thermal Hyaluronique Ligne krema koju se jako veselim probati čim potrošim trenutno otvorene kreme , maska od zelene gline i masline Kozmove robne marke te nešto da mi lagano ujednači ten u ovo proljetno vrijeme za što mi se idealnom učinila Garnier Miracle Skin krema. Na ambalaži Garnier Miracle Skin kreme piše da je to njega protiv znakova starenja koja vidno preoblikuje kožu te da uz pomoć Miracle patentirane tehnologija radi na dvostrukom preoblikovanju tj., trenutačnom preoblikovanju jer se njena tekstura automatski prilagođava boji tena i oslobađa koncentrat koji briše vidljive znakove starenja, i na dugotrajnom preoblikovanju zahvaljujući koncentriranoj formuli protiv znakova starenja i ZF 20 te tako ova krema dan za danom sprječava i djeluje na vidljive znakove starenja.
Moje dojmove moći ćete pročitati nakon što potrošim ove proizvode.









NJEGA TIJELA













Ovaj puta za divno čudo nisam pretjerala sa proizvodima za njegu tijela pa su noviteti u mojoj njezi Afrodita 100 % SPA  Anti stress ulje za masažu od lavande , Neutro Roberts i Dove dezodoransi te jedan proizvod od kojega jako puno očekujem a to je Cetaphill Restoraderm skin restoring body moisturiser. Za ovaj hidratantni losion na ambalaži piše da brzo i dugotrajno ublažava simptome suhe, svrbežu sklone kože i nadam se da stvarno je tako i da ću pronaći dostojnu zamjenu Eucerin AtopiControl losionu kojega sam koristila prošle zime i kojega nisam kupila opet čisto iz razloga da isprobam i ovaj proizvod. Inače moja koža je zaista suha i sklona svrbežu.










NJEGA KOSE









La Croa masku sa arganom sam isprobala sasvim slučajno i to baš zato jer mi se svidjela mogućnost da za 14,90 kuna kupim malo pakiranje, isprobam pa onda odlučim da li kupujem veliko pakiranje ove maske ili ne.
Schwarzkopf essence ULTIME linija razvijena je u suradnji s ikonom ljepote Claudiom Schiffer i pročitala sam dosta dobre komentare o ovoj liniji od koje ću najprije isprobati šampon i regenerator.
Od Schwarzkopfa mi se je najboljom pokazala crna linija pa sam odlučila isprobati i ovaj regenerator u spreju za vrlo oštećenu i suhu kožu.
Genera masku od kokosa želim probati već duže vrijeme jer svako toliko naiđem na internetu na nečiju pohvalu ove maske i sasvim slučajno sam je prošli tjedan spazila u Billi. Cijena ove maske je 18,99 kuna i mojoj sreći neće biti kraja ako se ova maska i na mojoj suhoj kosi pokaže učinkovitom.



DEKORATIVA






O Revlon Colourstay puderima već jako dugo čitam hvalospjeve po internetu i jednostavno sam ga morala kupiti. Kada sam razgledavala ove pudere dobila sam savjet da iako imam suhu kožu radije odaberem ovaj za masnu i normalnu jer puno bolje prekriva i da se općenito bolje "ponaša" na koži . Jako me zanimalo vidjeti tu  razliku između ova dva Revlon Colorstay pudera pa sam tako kupila puder  u obje verzije - za suhu te masnu i mješovitu kožu
Maybelline Better Skin puder sam kupila jer ga već duže želim probati a imala sam popust iz dm-ove knjižice pa sam ga odlučila isprobati.
Uskoro stižu moji dojmovi o ovim puderima.










Proljeće me je potaknulo na kupovinu ove tri prekrasne paletice sjenila.Nadam da će sjenila  biti postojana i pigmentirana jer mi se jako sviđaju boje sve tri palete. Prva paletica je Catrice Absolute rose, druga je essence all about nudes a treća je beauty uk posh palette no.1 eden. Čekam malo više sunca da vam ih poslikam i napravim swatcheve.



Kako vam se sviđaju moji noviteti ? Imate li neku želju koji proizvod da prvi recenziram ?

2 komentara:

  1. Imam 20tak paleta,ali od kada sam kupa Absolute Rose paletu ima 2 mjeseca samo nju koristim!

    OdgovoriIzbriši
  2. Super su mi ove Essence paletice, ja imam All About Candies :)

    OdgovoriIzbriši