petak, 31. srpnja 2015.

DIY ANTICELULITNO ULJE

Kada se radi o celulitu (uz bore najvećem neprijatelju ženske ljepote) mislim da nema kreme ,blata ili preparata koje nisam isprobala.
Sa nekima sam bila donekle zadovoljna sa nekima nisam uopće bila zadovoljna ali sve u svemu bila sam u vječitoj potrazi sa nečime što uistinu djeluje. Kako sam se u zadnje vrijeme počela polako doma zabavljati mučkajući razna ulja u želji da sama sebi spravim kozmetičke preparate i proučavajući djelovanja raznih baznih i eteričnih ulja odlučila sam u borbu sa celulitom krenuti uz pomoć mješavine ulja. Dobila sam jedan recept koji mi se činio odličan kao prvo radi sastojaka a kao drugo jer sam znala da ću ako sama napravim svoje ulje znati točne postotke koliko ima aktivnih tvari u njemu , a ne kao što se zna dogoditi da kupite anti- celulitnu  kremu sa npr. kofeinom ,bršljanom ili ružmarinom kojeg u kremi nema niti 0.5 %.








Receptura


Pranarom cedar atlaski                 66 kapi
Pranarom borovica                        23 kapi
Pranarom čempres                        23 kapi
Pranarom ružmarin cineol           23 kapi
Pranarom kadulja                          23 kapi
Pranarom eukaliptus limunski    50 kapi
Pranarom limun                            50 kapi
uljni macerat bršljana u rafiniranom suncokretovom ulju ad 100 ml ( ja miješam u jednakom omjeru macerat bršljana sa maceratom centelle asiatice ).

Ovom uljnom mješavinom masirajte zahvaćena područja 2 puta na dan.










Zašto upravo ova eterična i bazna ulja?
  Macerat  centelle asiatice ili gotu kole  je odličan za u borbi sa celulitom, regeneraciji ožiljaka i keloida te kod upalnih bolesti potkožnog tkiva. Ujedno je izvrstan venotonik i limfotonik. Vrlo je važno naglasiti da ga bez straha smiju koristiti i trudnice ali ne u kombinaciju sa eteričnim uljima koje bi trudnice ( osim par dozvoljenih) svakako trebale izbjegavati. Ja kupujem macerat centelle od Oshadia ali macerat centelle asiatice odnosno gotu kole vrlo lako možete napraviti i sami.

Receptura za macerat Centelle Asiatice ili Gotu kole

Prah Gotu kole     50 g
Biljno ulje (po vašem izboru npr. suncokret , lješnjak )   450 g
Ostaviti 2 tjedna bez miješanja










Eterična ulja

Cedar atlaski je limfotonik a borovica diuretik i oni potiču rad limfnog sustava i otjecanje viška tekućine, te potiču rad bubrega i izlučivanje toksina i mokraće.

Čempres i ružmarin cineol su venotonicišto znači da potiču kako površinsku tako i dubinsku vensku i arterijsku cirkulaciju.


Limunski eukaliptus djeluje protuupalno kod bolnog celulita.

Kadulja ljekovita ima lipolitičko djelovanje te pojačava lipolizu.


Limun pomaže kod problema lomljivih,proširenih i krhkih kapilara.




VAŽNO:Eterično ulje limuna je fototoksično, pa se ne smije nanositi na kožu barem 8 sati prije izlaganja UV zrakama ( sunčanje,solarij ).Moj savjet je ako ćete koristiti ovu uljnu mješavinu ljeti da napravite dvije mješavine tj. jednu bez eteričnog ulja limuna za dan a drugu sa eteričnim uljem limuna koju ćete nanositi navečer. Naravno ukoliko nemate izražen problem kapilara tijekom ljetnih mjeseci će biti u redu i ako eterično ulje limuna potpuno izbacite kao sastojak.


Zaključak: Od svih krema,blata i seruma koje sam isprobala masaža ovom uljnom mješavinom 2 puta na dan mi je pokazala daleko najbolje rezultate i zaista sam zadovoljna .Naravno da celulit koji se je skupljao godinama ne može nestati u mjesec ili dva ali nakon mjesec dana masiranja ovim uljem 2 puta na dan trebali bi primjetiti pozitivan pomak. Naravno ako ste krenuli u rat protiv celulita bitan segment je i prilagoditi prehranu.



Jeste li ikad probali napraviti svoje ulje protiv celulita ? Hoćete li probati napraviti ovu uljnu mješavinu?
                                                                                                                                                            D.

Broj komentara: 6:

  1. Dosad sam koristila anticelulitne kreme i gelove, ulja još nisam, ali izgleda mi jako efektna i vrhunska njega u borbi protiv ženinog najvećeg neprijatelja :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Koristila sam anticelulitne tretmane, ali bez nekog velikog uspjeha. Da li je to do neucinkovitosti istih ili ja prerano odustanem, nisam sigurna. Već sam čitala o uljima i vidjela slične recepte, ali još nisam probala sama napraviti.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja isto nisam bila zadovoljna većinom anticelulitnih krema a smatram da je to iz razloga što ponekad mislimo da smo kupili kremu sa nekim dobrim sastojkom protiv celulita a on u toj kremi bude u jako malom postotku,otkada radim svoje ulje znam u kojem postotku je taj sastojak zastupljen u cjelokupnoj uljnoj mješavini.

      Izbriši
  3. Drago mi je da ti se post sviđa :) . Spremam sličan i o njezi kose. Kakvu uljnu kuru za kosu radiš :)?

    OdgovoriIzbriši
  4. ja sam probala sa maslinovim uljem, soli i šečerom, druga sa maslinovim uljem i kavom :D

    OdgovoriIzbriši