petak, 28. kolovoza 2015.

BIOBAZA RECENZIJA I DARIVANJE

Danas ide recenzija dva proizvoda koja sam u zadnje vrijeme stvarno puno koristila.
Mislim da se sjećate da sam Biobaza gel za umivanje i fluid
dobila na Beauty Blog Dayu i otada su u mojoj stalnoj postavi preparative.

Inače ova Biobaza Hidro Hydradiance je linija za njegu svih tipova kože na bazi tri aktivna sastojka- peršina i boražine iz ekološkog uzgoje te vitamina E. Linija se sastoji od četiri proizvoda za njegu lica - Gel za umivanje, Tonik, Antioksidativni fluid i Uljni serum.

Ja sam isprobala gel za umivanje i fluid i zaista sam zadovoljna sa njima no međutim jedan mi je ipak nešto draži. Ako vas zanima koji pročitajte recenziju a na kraju članka krije se i jedno malo iznenađenje za vas.










 BIOBAZA clean-it-all HYDRADIANCE  GEL ZA UMIVANJE

Kada sam tek počela koristiti ove proizvode pročitala sam par negativnih komentara cura koje su isprobale ove liniju. Puno njih je napisalo da su imale probleme u obliku prištića (manjih i većih ) i crvenila. Nakon 2 dana korištenja ovoga gela meni se lice počelo perutati pa sam prestala sa njegovim korištenjem međutim nakon nekog vremena odlučila sam mu pružiti još jednu šansu da se sprijatelji sa mojom kožom lica.










ŠTO KAŽE BIOBAZA:

"Gel svilenkaste, prozračne strukture s jedinstvenim kompleksom: ekstraktom sjemenki peršina, uljem boražine i vitaminom E nježno uklanja nečistoće, smanjuje pore i zaglađuje kožu.

Zahvaljujući uljima naranče, ružmarina i lavande sprečava isušivanje, tonificira i ostavlja kožu baršunasto mekom.
Idealan za sve tipove kože.

PRIRODNI SASTOJCI- ekstrakt sjemenki peršina, morska sol, ekstrakt kamilice, ulje boražine, ulje ružmarina i lavande

Ne sadrži parabene, umjetne boje i mirise. "













PAKIRANJE:

Gel se nalazi u plastičnoj bočici sa pumpicom i dolazi u količini od 200 ml. Sam gel je prozirne teksture dosta intenzivnog mirisa peršina i ružmarina i mada inače nisam ljubiteljica takvih mirisa ta kombinacija mi se baš sviđa. Količina dobivena jednim stiskom pumpice sasvim je dovoljna za umivanje a kako u gelu nema sodium lauryl sulphata on se jako malo pjeni ali zato na siguran način čisti vašu kožu. Jako mi se sviđa zelena, kartonska kutijica u kojoj je pakirana bočica i smatram da  su se i boja i dizajn kutijice odlični uklopili u cijeli koncept ove linije.
Ovaj gel možete kupiti po cijeni od 44,90 kuna u Dm-u a možete ga kupiti i u Bipi.














SASTAV:





MOJI DOJMOVI:

Već sam napisala da me isprva ovaj gel isušivao te da sam ga zato prestala koristiti, međutim od kada sam mu pružila drugu šansu koristim ga svakodnevno. Ja ga koristim nekada pri jutarnjem umivanje ali većinom ga koristim nakon skidanja šminke npr. micelarnom ili mlijekom da operem tragove šminke i osvježim lice. Probala sam sa njime skidati šminku međutim ukoliko na licu imate neku jaču šminku ovaj blagi gel ju u tome slučaju ne skine u potpunosti. Meni to odgovara jer ionako šminku ne volim skidati gelom jer imam osjećaj ( znam da nije tako ) da ju ne skinem kako treba i ne volim osjećaj utrljavanja gela dok na licu imam puder već šminku skidam u većini slučajeva micelarnom otopinom nakon koje se volim umiti.
Nakon umivanja ovim gelom moja koža je meka i glatka a čini mi se da su i pore sužene a koža nije nimalo isušena.










BIOBAZA Lift-it! Anti-Oxidant Fluid

Ovaj Biobaza antioskidativni fluid sam se čitajući recenzije jako bojala početi koristiti jer sam na par blogova pročitala da je komedogen. Nakon što sam gel dala drugu šansu odlučila sam ipak probati i fluid.
Ovaj fluid možete kupiti po cijeni 79,90 kuna u Dm-u i Bipi.











ŠTO KAŽE BIOBAZA:

"Ovaj fluid trenutačno se upija, učvršćuje kožu i ujednačava ten.

Kompleks ekstrakta peršina uz ulje booražine i vitamin E smanjuje pigmentaciju i štiti kožu od prijevremenog starenja.

Hranjivo ulje badema i karite maslac osiguravaju dodatnu, prirodnu vlagu te čine kožu mekom i elastičnom . Idealan za osjetljivu, dehidriranu kožu.

PRIRODNI SASTOJCI- ulje badema, shea maslac, ulje boražine, ekstrakt sjemenki peršina, ekstrakt zelenog čaja, ulje ružmarina i lavande

Ne sadrži parabene,umjetne boje i mirise. "











PAKIRANJE:

Fluid se nalazi u staklenoj bočici od 100 ml sa pumpicom . Fluid je kao što i treba biti malo rjeđe teksture i lijepo se dozira te nisam imala nikakvih problema sa pumpicom. Fluid se brzo upija i nije nimalo mastan a miris je po meni manje intenzivan nego miris gela iz iste linije.














SASTAV:












MOJI DOJMOVI:

Imam suhu, osjetljivu i dehidriranu kožu koja jako voli ovaj fluid. Koristila sam ga ujutro nakon umivanja gelom i moja koža je nakon ovoga fluida meka,glatka i elastična. Iako sam se kao što sam i napisala bojala korištenja ovoga fluida radi straha da je  komogedon moram sa veseljem reći da na mojoj koži nije izazvao nikakve negativne reakcije.Koža bi po nanošenju fluida bila nahranjena a puder bi posebno lijepo prianjao. Što se tiče smanjenja pigmentacije to nisam primjetila ali imala sam osjećaj da se ten pomalo ujednačava i koža mi je općenito bolje izgledala.










Iako sam zadovoljna i sa gelom za umivanje i sa antioksidativnim fluidom moj favorit je ipak gel za umivanje jer je jedan od boljih gelova koje sam imala priliku koristiti u zadnje vrijeme dok što se tiče fluida koji iako mi je jako dobar ipak nije toliko dobar da bih se zaustavila u potrazi za onim savršenim baš za mene.


Jeste li isprobali koji proizvod iz ove linije ? Ako jeste, koji su vaši su vaši dojmovi?



Odlučila sam vas razveseliti i pokloniti jednoj sretnici ili sretniku Biobaza gel i fluid iz linije Hidro Hydradiance :).

PRAVILA DARIVANJA:

1.Lajkajte stranicu J'adore les cosmétiques Beauty Blog na Facebooku i naravno podijelite javno ovaj post o darivanju sa svojim prijateljima i pozovite (tagirajte ) najmanje 2 prijatelja u darivanje.
2. Pratite me na blogu J'adore les cosmétiques Beauty Blog
3. Komentirajte neki članak na blogu
4.Kada ste sve to napravili ispod ovoga članka napišite korisničko ime na Facebooku i korisničko ime pod  kojim me pratite.

Darivanje traje od danas 28.08.2015. pa sve do 28.09. 2015. (točno mjesec dana) a dobitnica ili dobitnik kojeg će izabrati random će biti objavljen ispod ovoga članka te ima 48 sati da mi se javi ili na mail ili preko poruke na Facebooku.
Nagradna igra otvorena je za sve.

Nadam se da vam se darivanje sviđa :). SRETNO SVIMA :).

Hvala svima na sudjelovanju. Sretna dobitnica je Ines Topovnjak koja ima 48 h vremena da mi se sa podacima javi na mail ili preko poruke na Facebooku.
Čestitam Ines :).






23 komentara:

  1. FB: Magdica Duvnjak
    GFC: Magdica Duvnjak

    OdgovoriIzbriši
  2. FB: Anica Mirosavljević ;
    GFC : ANICA MIROSAVLJEVIĆ

    OdgovoriIzbriši
  3. Fb: Sanela Tot

    Ne znam se prijaviti korisničkim imenom :(

    OdgovoriIzbriši
  4. FB: Nikolina Vukelić
    GFC: Nikolina Vukelic
    strijelcic@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  5. FB Ankica Miloš
    GFC Ankica Miloš

    OdgovoriIzbriši
  6. FB: Marija Pupić-Bakrač
    GFC: Blair

    OdgovoriIzbriši
  7. fc kristina španić
    google kristina spanic

    OdgovoriIzbriši
  8. fb Hanna Ruza Matich
    gfc Hanna Ruža

    OdgovoriIzbriši
  9. Fb: Danijela Ale Ra Zagar
    GFC: Alejinad 01

    OdgovoriIzbriši
  10. GFC: T Iv.
    Facebok: Tina Ivanisevic
    Komentar: http://jadorecosmetique.blogspot.hr/2015/08/usporedba-micelarnih-otopina-bioderma.html

    OdgovoriIzbriši
  11. Facebook: Anamaria Jakelić
    GFC: Anamaria Jakelić

    OdgovoriIzbriši
  12. FB Marina Belak ex Paradžik

    odličan blog!

    OdgovoriIzbriši
  13. FB: Zvjezdana Badalić
    GFC : Stella76

    OdgovoriIzbriši
  14. FB: Gabrijela Osijek
    GFC: Gabrielle

    OdgovoriIzbriši
  15. fb : Suzana Sainovic Kisicek
    gfc: Suzana Sainovic Kisicek

    OdgovoriIzbriši
  16. FB : Lana Martinkovic
    gfc- Lana Martinkovic

    OdgovoriIzbriši
  17. FB: Ivana Bubek
    GFC: Ivana Bubek

    OdgovoriIzbriši
  18. FB Ivana Pauk
    pratim na blogu pod Ivana Pauk

    OdgovoriIzbriši
  19. FB: Ines Topovnjak
    GFC: Ines Topovnjak

    OdgovoriIzbriši