srijeda, 27. srpnja 2016.

AVON GEL SHINE LAKOVI

Danas su na red za predstavljanje došli AVON GEL SHINE LAKOVI u 4 predivne nijanse.







Jako sam zadovoljna ovim lakovima a prvenstveno njihovom trajnošću što mi je vrlo važan faktor prilikom odabira lakova. Avon gel shine lakovi na mojim noktima traju i do 7 dana i to zaista besprijekorno. Vjerujem da bi mogli možda i koji dan duže izdržati  ali kako volim isprobavati nove nijanse mijenjala sam ih svakih 7 dana.








Avon gel shine lakovi dolaze u staklenoj bočici u količini 10 ml. Njihova četkica koja je ravno rezana i dosta široka  je izuzetno lagana za nanošenje ovoga laka.



Avon gel shine lakovi su izuzetno pigmentirani te već i sa jednim slojem postižete odličnu boju ali ja po navici volim nanijeti dva sloja. Ono što mi se također sviđa kod ovih lakova je što se relativno brzo suše a očarao me i njihov sjajni finish koji ne zahtijeva nikakav nadlak.


AVON GEL SHINE SAPPHIRED UP












AVON GEL SHINE SAPPHIRED UP je predivna plava nijansa i po mome mišljenju savršena je za ljeto. Inače nisam ljubitelj plavih nijansi lakova za nokte jer mi se rijetko koja nijansa baš svidi ali za ovu nijansu plave boje mogu reći da je baš po mome guštu.



AVON GEL SHINE DAZZLE PINK












AVON GEL SHINE DAZZLE PINK je moj favorit među ovim lakovima. Savršena nijansa nježno roze boje koja pristaju uz sve a opet što je kod ovih nijansi najvažnije ( barem meni ) ne djeluje isprano. U ovaj lakić sam se zaljubila na prvi pogled i ljubav između nas još uvijek traje.



CITRONIZED













AVON GEL SHINE CITRONIZED je nijansa koja mi se na prvu najmanje svidjela i kada je došla na red za isprobavanje mislila sam da ću je imati maximalno dva, tri dana. Istina isprva sam si bila jako čudna sa tako kričavom bojom na noktima no međutim to je nijansa za koju sam dobila najviše komplimenata. Sada mi je to jedna od dražih ljetnih boja laka za nokte na nogama.



LAVENDER SKY












AVON GEL SHINE LAVENDER SKY je nakon dazzle pink nijanse moja druga ljubav. Predivna nježno lila nijansa koju naprosto obožavam.

PR PROIZVOD ( recenzijama iznosim svoje iskreno mišljenje bez obzira na porijeklo proizvoda )


Jeste li isprobali Avon gel shine lakove ?  Koji gel shine lak je vaš favorit ?

2 komentara:

  1. Wow koje boje ♡
    Volim Avon dosta toga koristim.Ali lakove jos nisan probala.A imam veliku zelju.Nokti su Vam odlicni.Jako dobar post

    OdgovoriIzbriši
  2. Avon lakovi su prava čarolija boja, ali ovaj Lavender sky mi je poseban.. Oduševio me

    OdgovoriIzbriši