utorak, 19. srpnja 2016.

TESTER BOX SRPANJ I KOLOVOZ

Sjećate se kako sam nekada pisala da sam oduševljena Tester boxom i da mjesec za mene počinje nejegovim dolaskom na moja vrata ? E pa unatoč tome što me Tester box u suradnji sa Elfsom prošli mjesec razočarao ja sam mu ipak odlučila dati još jednu šansu za popravni.
Danas mi je stigao Tester box za srpanj i kolovoz i vjerujte mi da mi je žao da sam mu pružila još jednu šansu jer on to nije znao iskoristiti na pravi način i vratiti se na stazu stare slave.

No, krenimo mi redom...Ovo ljetno izdanje Tester boxa je napravljeno u suradnji sa blogom Putoholičari i najava je glasila da nas u tome boxu " čeka brdo lijepih kozmetičkih stvarčica koje možeš ponijeti na putovanje ". Mogu ja sa sobom ponijeti cijeli box samo osim 2,3 stvari ne bih se baš usrećila....



Od cijelog boxa mislim da mi se najviše sviđa dizajn kutijice .





U ljetnom izdanju Tester boxa nalazi se 3 proizvoda u punoj veličini.








Aura So Sweet glorious cheeks rumenilo. 227 Sugarbabe. Neodoljiva rumenila, izuzetno nježne, svilenkaste teksture koja omogućava lako i ravnomjerno nanošenje. Odlične su pigmentacije pa je potrebna samo mala količina proizvoda za postizanje željenog efekta. Najbolje ih je nanositi kozmetičkim kistom od prirodne dlake.
Cijena : 29,99 kuna





Hello Beauty Flat olovka za obrve. Ovaj novi proizvod, od nedavno dostupan u svim BIPA drogerijama, pomoći će ti da iscrtaš obrve s lakoćom i poput profesionalaca. Olovka prati liniju obrva, popunjava nepravilnosti tako da njezin deblji dio iscrtava prvu polovicu obrva, dok istanjeni vrh završava obrvu. Flat dizajn omogućava pravilnu i ravnomjernu liniju. Ne razmazuje se, traje cijeli dan, ne lomi se i nije je potrebno šiljiti. Dolazi u tri nijanse : siva/crna, smeđa, svijetlo smeđa.
Nijansa koja se našla u mome boxu je svijetlije smeđa / kava 03.
Cijena : 39,90 kuna






Felce Azzura puder za tijelo. Višenamjenski, potpuno prirodan proizvod bez konzervansa i umjetnih bojila. Ima odličnu moć upijanja, bez začepljivanja pora. Naglašava prirodnu ljepotu kože obavijajući je baršunastim velom i pritom ju nježno parfumira profinjenim i blistavim mirisom. Upija znoj, sprječava stvaranje neugodnih mirisa te razvoj bakterija i gljivica, posebno na mjestima gdje je koža sklonija iritaciji usred znojenja ( vrat, pazuh, prepone ), ali i na licu te za osvježenje vlasišta.
Cijena za 100 g : 8,99 kuna









Himalaya Herbals putni set. Sastoji se od tri artikla. Himalaya Herbals Nim gel za čišćenje lica 15 ml : proizvod baziran na Nimu, najpoznatijem antibakterijskom sastojku, idealan je za masnu kožu sklonu prištićima. Dubinski čisti kožu, uklanjajući problematične bakterije kako bi održao tvoju kožu zdravom i čistom. Hranjiva krema za lice i tijelo 50 ml : Aloe Vera Cherry. 100 % prirodno. Hipoalergeno. Bez štetnih kemikalija. Cjelodnevna hidratacija s Aloe Verom. Himalaya Dental Cream 10 g : Osim prirodnog fluorida sadrži i druge prirodne biljne sastojke, koji su po pravilima ayurvedske medicine idealni za dnevnu njegu odraslih.
Cijena seta : 14,90 kuna






Uriage termalna micelarna voda za čišćenje mješovite i masne kože. Sadrži micele visoke učinkovitosti čiščenja i umirujuću ljekovitu Uriage termalnu vodu. Ekstrakt zelene jabuke pročišćava kožu i regulira izlučivanje seruma.
Cijena za 100 ml : 39 kuna







NIVEA Black & White Clear dezodorans sprej. Ne ostavlja bijele tragove na koži i odjeći te sprečava nastanak žutih mrlja na bijeloj odjeći. Pruža nježnu nevidljivu 48-satnu yntiperspirantnu zaštitu. Ne sadrži alkohol i umjetna bojila. Dermatološki dokazana podnošljivost na koži. Dolazi s osvježavajućim mirisom cvjetnih nota.
Cijena za 150 ml : 23 kune ( u boxu se nalaze 2 testera dezodoransa, svaki u količini od 35 ml )







Egyptian Magic višenamjenski melem za kožu. Profesionalna krema za kožu s dodirom magije. Potpuno prirodna krema izrađena je od šest najmoćnijih prirodnih hidratantnih i iscjeljujućih sastojaka. Idealna za hidrataciju lica, usana, oko očiju, kao maska za kosu, a liječi i ekceme te razne iritacije kože.
Cijena za 115 ml : 289 kuna ( u boxu se nalazi probni uzorak količine 3 ml )







Gamila Secret balzam za noge. 100 % prirodni balzam s uljima masline, sjemenki grožđa i peperminta, shea maslacem i Gamilinim tajnim biljnim koktelom. Opušta i njeguje stopala, poboljšava cirkulaciju, vlaži, obnavlja i liječi. Nakon korištenja ovog balzama vaša stopala biti će neodoljivo mekana.
Cijena za 100 ml : 250 kuna ( u boxu se nalazi probni uzorak količine 3 ml )





Poklon bon u vrijednosti 100 kuna agencije STA putovanja koji možete iskoristiti do 31.07. 2017. godine.



MOJI DOJMOVI :

Nažalost moram odmah reći da me je Tester box i ovoga puta razočarao i da ne vjerujem da ću ga više kupovati. Mislila sam da će nakon što sam vidjela da je dosta cura izrazilo svoje nezadovoljstvo Tester boxom u suradnji sa Elfsom ovaj mjesec puno više poraditi na tome da zadrže svoje kupce. Tim više sam bila uvjerena u to kada sam 12.07. dobila mail da će ovoga mjeseca Tester box na kućni prag stići 19. umjesto 15. a sve to iz razloga kako bi box bio  kako su napisali još zanimljiviji i bogatiji. Ok mislila sam shvatili su prošlomjesečni propust a ovaj box je ujedno i za srpanj i za kolovoz pa će se potruditi dodatno. Uspjeli su samo u jednom,  prošli mjesec sam bila uvjerena da  je Tester box toliko pao na kvaliteti da više ne može ali eto danas sam vidjela da može još gore. Idemo redom...Tri proizvoda su u ajmo to tako reći punom pakiranju, a jedan od njih je mirisni puder za tijelo koji je po meni sve samo ne mirisan,nisam ga niti otvorila a doslovno me guši i čija cijena je 8,99 kuna. Zatim su navodno po anketi nekako zaključili da bih ja umjesto ruža  ( a to je prvi put da je konačno neka boja ruža koja je meni po guštu ) čija je cijena 44,90 kuna željela dobiti rumenilo koje je 29,90 kuna. To mi je baš diglo tlak,ajde ok kad je razlika 2,3 kune ali ovo mi je baš bezveze. Neću ni govoriti da sam sličnu nijansu Aurinog rumenila već dobila u nekom od prethodnih boxeva. Hello Beauty olovku za obrve već imam i to je uz Uriage micelarnu jedan od boljih proizvoda ovoga boxa. Sjećam se kada sam se već dotakla ankete da sam napisala da imam suhu kožu ali svejedno je na moju adresu došla Uriage micelarna za mješovitu i masnu kožu. E sad mi stvarno nije jasno jel čita tko te ankete ili sam ju ispunjavala onako jer nisam imala šta raditi. Na deziće u raznim tim kutijicama se više i ne obazirem posebno jer sam shvatila da se oni ubacuju u svaki, tek toliko da popune prazninu. Egyptian Magic balzam je bio i u prošlom boxu i iako mi je bio odličan za spas mojih suhih usana ne vidim poantu da ga se ponovno stavlja. Ok, probali smo ga i kome je dobar kupiti će ga a kome nije valjao prošli mjesec neće ni ovaj. Gamila balzam za stopala od 3 ml, što reći neću ga sad isprobati nego ću ga čuvati do 9. mjeseca kada ću ga vrlo vjerojatno dobiti ponovno pa ću imati za namazati oba stopala. Himalaya putni set se sastoji od gela za pranje lica, uzorka paste za zube i univerzalne kreme koja je, već pogađate, bila u prethodnom boxu. 
Znam biti će onih koji će reći da je sadržaj super i da sam prestroga ali realno ja sam  platila 100 kuna par uzoraka koji su inače besplatni i kupila 65. rumenilo po redu i olovku za obrve koju već imam, i da nikako ne smijem zaboraviti niti onaj "mirisni" puder za kojeg ni sama ne znam zašto ga je netko izabrao za ovaj box. Ispunila sam anketu a proizvodi koji stignu gotovo nikad nisu za moj tip kože.
Ne mogu odoljeti a da vam ne stavim usporednu fotografiju Tester box i Ordinacija.hr kutijice za koju ću vam recenziju napisati sutra a obje dođu 100 kuna pa vi sami prosudite o isplativosti Tester boxa. Ljuta sam sama na sebe jer ok neću propasti za 100 kuna ali postoji puno bolji načini za potrošiti tih 100 kuna jer umjesto iznenađenja koje sam isčekivala cijeli mjesec doživjela sam razočarenje. Razočarenje iz razloga jer u ovome slučaju ako ste stalni kupac umjesto da svaki put isprobate nešto novo vama se 2 mjeseca za redom pošalju isti proizvodi. Ja vjerojatno više neću naručivati jer smatram da mi je jeftinije obići par ljekarni i zamoliti uzorke, pa čak mislim i da se na web stranici Nivee svako toliko može poslati upit za razne uzorke, između ostaloh i ovakvih dezića.


Usporedba Ordinacija.hr kutije i Tester box ,obje po cijeni 100 kuna 

Jeste li se vi razveselili ili razočarali ljetnim Tester boxom ? Slažete li se sa mnom ?

Broj komentara: 10:

  1. Potpuno se slažem s tobom u svemu...ponovljeni proizvodi mi idu na živce...uzimam tester da isprobam nešto novo a ne opet sve iznova...ja još nisam dobila niti jedan proizvod dekorativne kozmetike što mi je malo čudno...prvi box,i ova dva zadnja su katastrofa,i definitivno moja odluka da pređem na drugu kutijicu

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Prvi box nisam naručila ali slažem se da su zadnja dva boxa katastrofa :(. Kako misliš da nisi dobila niti jedan proizvod dekorativne kozmetike, pa u ovom boxu je moralo biti ili ruž ili rumenilo ? Ja sam isto definitivno odlučila prijeći na druge kutijice...

      Izbriši
    2. Neznam kako ili su fulali ili me zaboravili...Al nisam dobila niti rumenilo niti ruž..tako da ništa više od naručivanja boxa...uzela bih si s Lookfantastic stranice..taj me box najviše privlači..

      Izbriši
  2. Meni se iskreno nikada nije svidio niti jedan tester box :/ kao što si i rekla stave testere koje dobiješ besplatno

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Još bi im čovjek i oprostio da se ne ponavljaju sa istim tim testerima ili barem da stave neke testere koji su težu dostupni...Ali svakako da ne stavljaju testere dezića da popune box ;)

      Izbriši
  3. Također se slažem sa svime. Meni se jedino sviđa kutija i rumenilo(iako bih i ja bila sretnija s tekućim ružem, al ok) jer njih nikad dosta. :D
    Ja sam također bila full razočarana prethodnim ELFS boxom jer osim dizajna nema niti jedne druge poveznice s brendom. Najviše se zasmetala objava testerboxa gdje su napisali kako sve kupce tog boxa očekuje posebno iznenađenje, a ja još uvijek nisam saznala o čemu je riječ. Žalosno je što se ubrzo nakon te objave testerbox rasprodao, a iznenađenje izostalo tako da je sigurno puno tih djevojaka i žena ostalo razočarano kao i ja.
    I ja sam mislila kako će ova kutija biti bolja s obzirom da je riječ o dvobroju, no uzalud. Definitivno prestajem kupovati testerbox jer uopće me ne privlači više, a i baš kako kažeš, na tržištu trenutno ima puuuno bolji boxeva.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Elfs box mi je svakako najveće razočarenje...Najavljivalo se veliko iznenađenje a dobili smo ništa...Ja sam bila uvjerena da će nas u kutijici iznenaditi neki Elfs proizvod jer se kutijica zaista najavljivala u velikom stilu...Međutim tresla se brda ,rodio se miš...Mislila sam tada da su po komentarima shvatili da su razočarali puno cura sa tom navlakušom i da će se kroz ovaj box iskupiti...Ali ovaj box je još i gori od Elfs boxa pogotovo jer se proizvodi ponavljaju...Što se tiče iznenađenja mislim da će na mail poslati neki kod za popust kad Elfs dekorativna linija bude puštena u prodaju ali ja iz principa ne kupujem ;)

      Izbriši
  4. nisam kupila niti jedan box,ali sam redovito pratila što se svaki mjesec dobijalo.
    prvi je bio dobar, i drugi ajd.. ovi ostali koma. bilo bi mi žao 100 kn.. prva dva su bila klasična navlakuša da kupiš i ostale. barem ja tako mislim..
    ima sad dosta boxova u kojima dobiješ stvarno wow stvarčice,koje i vrijede

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, slažem se sa tobom i meni baš žao 100 kuna kad vidim kakve stvari su unutra...Istina ima sad par kutijica sa stvarno odličnim sadržajem :)

      Izbriši
  5. Ja sam sada dobila Testerbox za studeni i vidim da su neke blogerice pisale kako im je ovo jedan od dražih. Iskreno ne vidim po čemu. Bit ce kroz koji sat kod mene na blogu unboxing, ali poprilićno sam razocarana. Nije dosao niti jedan proizvod dekorativne kozmetike(osim La roche posay testera i rosal labela-to je valjda po njima dio "dekorative").
    Sve u svemu sam jako razocarana i sigurno ga necu vise naruciti.
    Takoder me dosta pogodilo kako Testerbox za Studeni jos nije ni dosao, a oni vec reklamiraju onaj za prosinac i kako ce biti odlican i pun novih stvari. Kao da znaju da ce ovaj bit koma pa da se zaboravi. Ja sam u anketi rekla kako ne volim bas kremice i to za tijelo i uz veliki "Oh so Heavenly" losion za tijelo sam umjesto Garnier micelarne dobila jos jednu kremu za tijelo.
    Sve mi se cini da ta anketa nista ne vrijedi :(

    OdgovoriIzbriši